he...quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jeeej, ik ben het karten 2e geworden....![]()
![]()
![]()
adore me....
[afbeelding]
ga je ook nog andere games dan rayman reviewen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=181 weer een review van mij
mischien. Maar Raymanspellen worden anders toch niet door iemand ander gereviewd dus doe ik het maarquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:38 schreef capibar het volgende:
[..]
ga je ook nog andere games dan rayman reviewen?
misschien heeft dat een reden?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mischien. Maar Raymanspellen worden anders toch niet door iemand ander gereviewd dus doe ik het maar
Ik heb door heel Giethoorn gekanooed, en bij dat grote water daar (ik kan geen borden lezen ik heb -4,5 aan beide ogen) Tussendoor de nodige tussenstops voor bier uiteraardquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:31 schreef capibar het volgende:
[..]
op welke rivier heb je trouwens gekano't![]()
Jij scheert je vast niet elke dagquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb eeuwen geleden zo'n ijzeren gratis gekregen (van wilkinson ofzo) en die is nu nogsteeds niet bot...
Stoppels kunnen sexy zijn Tainquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij scheert je vast niet elke dag
quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rahl de volgende keer zal ik ook maar naar jou zwaaien dan
3x per week ofzo...quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij scheert je vast niet elke dag
verkouuhquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:49 schreef GinaG het volgende:
Aaah arme pkwarts, wat heb je een SOA
![]()
Man niet zo onsportief kanoën is leukquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
verkouuh
ik moet binnenkort ook gaan kanoën....alleen dan met 2e klassersik hoop dat ik op de kant mag blijven
![]()
Kanoën in Kalenberg is mooier vind ikquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Man niet zo onsportief kanoën is leukHoe komt het dat je oppasjuf van tweedeklassers moet spelen dan?
Nah, ik heb m'n vrouwen liever zonder stoppelsquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Stoppels kunnen sexy zijn Tain![]()
Ik had het tegen Tain, en die is nog altijd manquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik heb m'n vrouwen liever zonder stoppels
Ik scheer me helemaal nog niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:55 schreef capibar het volgende:
[..]
3x per week ofzo...
dat verschilt wel per 15 jarige hoor...quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik scheer me helemaal nog niet.
Ik bedoelde meer dat ik maar hoopte dat jij een vrouw bent zonder stoppelsquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik had het tegen Tain, en die is nog altijd manToch??
weet jij iets, wat ik niet weet van Tain![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |