doorgedraaide mods, of ken je IED nogquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:21 schreef capibar het volgende:
[..]
dat gaat ook zo lekker he?![]()
mijn postaantal schoot omhoogquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:07 schreef rockstah het volgende:
[..]
of ken je IED nog![]()
maakt weinig goed, aangezien het cijfer kut is...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:05 schreef RaymanNL het volgende:
mag dat kruis op m'n gezicht weg, alsjeblieft? Ik heb een mooie review geschreven, maakt dat het goed?
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=107
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IED nog?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:21 schreef capibar het volgende:
[..]
dat gaat ook zo lekker he?![]()
ik was gister niet in amersfoortquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
En pkwarts ik ben gister wezen kanooen in Giethoorn, toen we langs Amersfoort reden heb ik gezwaaid, heb je dat gezien toevallig![]()
ik heb eeuwen geleden zo'n ijzeren gratis gekregen (van wilkinson ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:20 schreef Tain het volgende:
Goedesmiddags, wat zijn scheermesjes pokkeduur tegenwoordig, 10 euro 80 voor 4 scheermesjes...
In je lekkere bedje in Leusden?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik was gister niet in amersfoort![]()
lag in bed ziek te wezen
Giethoorn is kwartiertje fietsen vanuit hierquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
Een goedemorgen![]()
Voor de mensen die het intresseren, vandaag een brief van de rechtbank gehad, waarin staat dat de wederpartij om uitstel heeft gevraagd, want ze moeten in beraad. Op 21 september zal de rechtbank dan iets beslissen maar wederom is aanwezigheid van beide partijen dan niet nodig.
En pkwarts ik ben gister wezen kanooen in Giethoorn, toen we langs Amersfoort reden heb ik gezwaaid, heb je dat gezien toevallig![]()
Giethoorn is 1.5 uur met de auto vanuit hier.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Giethoorn is kwartiertje fietsen vanuit hier
op welke rivier heb je trouwens gekano'tquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
ik wil dat jij weggaatquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik iwl Donkey Konga
Me Tarzan, you Jane.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik iwl Donkey Konga
Kan je niet previewen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
weet iemand of ubb coedes werken in userreviews op games.fok.nl?
jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In je lekkere bedje in Leusden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |