Chick is slang voor meisje.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
chickies
ja, jeweetwel. zoals deze:quote:Op donderdag 2 september 2004 18:30 schreef Rahl het volgende:
chickies?
Dudequote:chick
n. A girl.
Chick is not necessarily derogatory, however many women find it offensive because of its flippant nature.
Did you see that chick? She waved at me.
die mag jij hebbenquote:Op donderdag 2 september 2004 18:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja, jeweetwel. zoals deze:
[afbeelding]
die past wel op ons allebij hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 2 september 2004 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
die mag jij hebben
Als je dat vindt wil je dat direct hier posten danquote:Op donderdag 2 september 2004 20:13 schreef -Mzraki- het volgende:
<-- op zoek naar Halo t-shirt, kan nergens vinden
De winkelquote:Op donderdag 2 september 2004 20:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je dat vindt wil je dat direct hier posten dan![]()
Dat is large en x-large, ik wil medium, dat is geilquote:Op donderdag 2 september 2004 20:19 schreef rockstah het volgende:
er staan er 23 op Ebay:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die T shirts zijn ook goed genoeg hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 20:20 schreef taart het volgende:
[..]
in een vorm van een topje?
ik vind zijn naam wel erg vindrijk. Die van raymannl daarintegenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:12 schreef HomerJ het volgende:
RaymanNL heeft een concurrent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |