quote:Op donderdag 2 september 2004 16:50 schreef mordradead het volgende:
die ginag maakt het alleen maar erger.... tain was best niet chagerijnig toen iedereen wegging op irc
Het is nooit mijn schuld, want ik ben een schatje, zo liefquote:Op donderdag 2 september 2004 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]En dan zegt ze dat ik de boosdoener ben...
Is dat zo?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in een pesterige bui vandaag en meiden vinden dat leuk
Vraag het GinaG maarquote:Op donderdag 2 september 2004 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is dat zo?
no offence, maar zij is niet bepaald het doorsnee meisjequote:Op donderdag 2 september 2004 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vraag het GinaG maar
Ach, d'r zijn er meer. Ik heb wel meer streken uitgehaald.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
no offence, maar zij is niet bepaald het doorsnee meisje
Huh, hoezoquote:Op donderdag 2 september 2004 17:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vraag het GinaG maar
Je lag krom van m'n Laptop-post net toch?quote:Op donderdag 2 september 2004 17:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Huh, hoezo![]()
Ik zat ff aan wat anders te denken, sorryquote:Op donderdag 2 september 2004 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je lag krom van m'n Laptop-post net toch?
Ben je het nu alweer vergeten...
Ik had het er niet over dat je krom moest gaan staan, vrouwen ook altijdquote:Op donderdag 2 september 2004 17:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zat ff aan wat anders te denken, sorry![]()
Chagerijntjequote:Op donderdag 2 september 2004 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had het er niet over dat je krom moest gaan staan, vrouwen ook altijd
Ik ben niet Sjagoquote:Op donderdag 2 september 2004 17:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Chagerijntje![]()
dan spijbel ik echt welquote:Op donderdag 2 september 2004 17:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ook weer naar school geweest.
En inderdaad, 2 tussenuren of meer per dag is niet leuk meer.Ik ken iemand die had vandaag 4 tussenuren.
Hij kennelijk niet:quote:Op donderdag 2 september 2004 17:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
dan spijbel ik echt wel
lol wat een sukkelquote:Op donderdag 2 september 2004 17:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij kennelijk niet:
1e vrij, 2e les, 3 t/m 5 tussenuur, 6 les, 7 tussenuur en 8 les.
en dan neem je mij mee en dan gaan we op de meest romantische cruise van ons levenquote:Op donderdag 2 september 2004 17:48 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand inzamelings actie voor mij starten?![]()
dan is het wel de helft minder romantischquote:Op donderdag 2 september 2004 17:50 schreef rockstah het volgende:
mijn god wat een vraag
"Wat hoort volgens u niet in het rijtje thuis als u denkt aan beeld & geluid?
Breedbeeld - TV - Thuisbioscoop - Hifi-set - Shirt"
wat zou dat nou zijn zeg?
laat maar hoor, zo win ik nooit natuurlijk, ga maar in je eentje rahl
ik wil wel mee hoor Rahl, gaan we gezellig samen chickies neuken op die cruise daar.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
dan is het wel de helft minder romantisch
Overigens moet daar op worden aangemerkt dat ie het 3e en 4e hier RoN zat te spelen.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
lol wat een sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |