Er zijn meerdere wegen die naar Rome leidenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
moet je eerst een speciaal soort actie doen... denk aan monica lewinsky en bill clinton![]()
quote:13.00 a 13.30 uur lunch op het strand met je klas Daarna 'vrij' ronddarren in het mondaine leven rondom het Kurhaus
geld helptquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden![]()
Mooi kun je met een paar vrijwilligers komen schoonmaken hierquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef pkwarts het volgende:
gina, uit het programma boekje
[..]
die 2e klasser kunnen goed boenen hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mooi kun je met een paar vrijwilligers komen schoonmaken hier![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb Pizza Hawaii gehad![]()
en het was f*cking lekker ;D
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAS JE MOND JONGEMAN!
met staalwol![]()
we don't carequote:Op zaterdag 4 september 2004 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb Pizza Hawaii gehad![]()
en het was f*cking lekker ;D
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:57 schreef taart het volgende:
Van de ALDI zeker
dan heb ik toch liever hawaiiquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:58 schreef pkwarts het volgende:
pizza hawaii is bovendien voor mietjes. kleine kinderen eten die (vanwege de vruchtjes). wat nu helemaal in is is tonijn (big american california bijvoorbeeld)
JIj hebt smaakquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:58 schreef pkwarts het volgende:
pizza hawaii is bovendien voor mietjes. kleine kinderen eten die (vanwege de vruchtjes). wat nu helemaal in is is tonijn (big american california bijvoorbeeld)
Ja wat is er mis met de ALDI???? HE HE HEquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
JIj hebt smaak![]()
margarita????quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik neem haast nooi Hawaii altijd Magarita en ik heb nog en andere helft van een ander soort pizza gehad
Is maar goed ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
margarita????
ik zeg niks....
Nu jij nogquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is maar goed ook
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:08 schreef pkwarts het volgende:
dit vraagt om een poll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |