ik heb ook de rechten om jou eruit te gooienquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:26 schreef taart het volgende:
ze menen het niet hoor pkwarts!
Had ik al gezegd dat ik van je houquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als iemand je recruit. iets wat tain niet kan en ik wel![]()
Zal ik die stukken taart van afgelopen maandag voor je bewaren danquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
, 2e klas gaat kanoën, naar een 'meer' hier in de buurt om vage dingen te doen (vlotten enz) en naar den haag/scheveningen (ik zal zwaaien ok?),
your attempts are futile woman!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou![]()
nee, jij verdient ze meer dan ik, echt waarquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zal ik die stukken taart van afgelopen maandag voor je bewaren dan![]()
Kom maar hier, dan piep je wel anders geloof mequote:Op zaterdag 4 september 2004 17:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
your attempts are futile woman!
pfew....quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan piep je wel anders geloof me![]()
ooh shit je bent minderjarig![]()
Hallo, IK ga geen rotte stukken taart eten, gatverquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee, jij verdient ze meer dan ik, echt waar![]()
jij..... bewaart rotte stukken taart?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo, IK ga geen rotte stukken taart eten, gatver![]()
WAT DOE JE HIER DAN NOG!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
die foto's zijn cool. WTF? Ik heb gewoon nog niet me nieuwe spellen gespeeld
weer 1 vrouw minder die ik van me af moet slaanquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geluksvogel![]()
Ja voor speciaal voor jouquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jij..... bewaart rotte stukken taart?
voor speciaal voor mij?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja voor speciaal voor jouin de koelkast die op mijn werk staat
![]()
Dan kom je vrijwel zeker langs mijn huisquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:43 schreef pkwarts het volgende:
we gaan geloof ik naar sealife en het omniversum. ff het programma erbij pakken....
Omdat ik zoveel van je houquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
voor speciaal voor mij?![]()
misschien kan ik ze nog overtuigen om om te lopenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan kom je vrijwel zeker langs mijn huis![]()
dank jequote:Op zaterdag 4 september 2004 17:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel van je hou![]()
als ik straks live! heb kom ik dan in de clan![]()
moet je eerst een speciaal soort actie doen... denk aan monica lewinsky en bill clintonquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel van je hou![]()
als ik straks live! heb kom ik dan in de clan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |