Wie weet had ie het niet over benenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn benen niet geschorenDus helaas
![]()
Vanavond scheer ik ze pas![]()
Precies.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:53 schreef capibar het volgende:
[..]
dat verschilt wel per 15 jarige hoor...
Hahahah inderdaad nu je het zegt. Ok laat ik het zo zeggen dan ''de boel'' wat dat inhoudt laat ik aan jullie fantasie overquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wie weet had ie het niet over benen
spannendquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hahahah inderdaad nu je het zegt. Ok laat ik het zo zeggen dan ''de boel'' wat dat inhoudt laat ik aan jullie fantasie overwordt vanavond pas geschoren
![]()
Scheer het iig bij ofzo...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hahahah inderdaad nu je het zegt. Ok laat ik het zo zeggen dan ''de boel'' wat dat inhoudt laat ik aan jullie fantasie overwordt vanavond pas geschoren
![]()
Zoals ik al zei vanavond pasquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Scheer het iig bij ofzo...om nou lekker een avondje te gaan X-boxen met een behaard wijf vrouwtje
Figure of speech.... niet alles letterlijk nemenquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei vanavond pasEn trouwens wie zegt dat ik met jou een avondje ga Xboxen
![]()
Bovendien heb je al 1 wachtende voor je![]()
*zich opgelucht voelt, phewquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Figure of speech.... niet alles letterlijk nemen
Sorry, ik vind het altijd leuk om vrouwen te dissen....quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
*zich opgelucht voelt, phew![]()
WTF? nou enquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
WTF? Ik heb gewoon Rayman 3+ Beyond Good and Evil + Prince of Persia gehaald voor de gamecube
Zijn Prince of Persia & Beyond goed en kwaad niet een beetje geweldadig voor jou?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
WTF? Ik heb gewoon Rayman 3+ Beyond Good and Evil + Prince of Persia gehaald voor de gamecube
als iemand je recruit. iets wat tain niet kan en ik welquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:15 schreef HomerJ het volgende:
Tain, hoe kom ik in de Fok! clan met Black arrow?
Weet je dat je er vandaag heel goed uit ziet?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als iemand je recruit. iets wat tain niet kan en ik wel![]()
raar he, spellen kopen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
ik vind kanoën niet erg, 2e klassers welquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Man niet zo onsportief kanoën is leukHoe komt het dat je oppasjuf van tweedeklassers moet spelen dan?
ardechequote:Op zaterdag 4 september 2004 17:19 schreef taart het volgende:
nu jullie het toch over kanoën hebben..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en anders niet??!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Weet je dat je er vandaag heel goed uit ziet?![]()
Ligt eraanquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en anders niet??!!![]()
![]()
Vond ik ook alquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Weet je dat je er vandaag heel goed uit ziet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |