ohja ik haal twee dingen door elkaar. Zie haar nog zo staan, tussen de struiken, maar dacht dat dat tijdens de bruiloft was... en ach, bruiloften en begrafenissen: same shit...quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Ze was er wel bij. Ze stond niet direct bij het graf, maar ze bekeek de ceremonie vanaf een afstandje. Nog net niet vanuit het struikgewas.
Zie je wel dat je af en toe wat liefs kan zeggen (of iig een poging daartoe kan wagen)...quote:Maar toegegeven: zonder Wup zouden we weinig caps krijgen, dus hebben we haar broodnodig.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:12 schreef Mvnl het volgende:
Agamemon... Hihi, schoot me ineens ook weer te binnen..
t duurde even, maar er begint weer iets te dagen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:24 schreef babette21 het volgende:
Een jaar later belandde hij weer achter de tralies, wederom onschuldig... hij is er nooit meer uitgekomen![]()
Tammy staat er weer lekker op.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:09 schreef Mvnl het volgende:
Tamara Brinkmas A.K.A. Babette Couwenberg...
Al dacht ik in eerste instanti <schaam> dat het Lotus was
Jouw icon doet het inderdaad niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:59 schreef Mvnl het volgende:
Uhm, hoe was de lay-out eerst??
En uhm, ligt t aan mij of doet mijn avatar t niet.. (soms kan ik m wel zien/soms niet...)
Vic was onvruchtbaar dus toen Daphne zwanger was wist ie dat 't niet van hem kon zijn. Hij diende haar een vruchtafdrijvend middel toe, waardoor ze een miskraam kreeg. Toen Daphne hierachter kwam (dus dat dit Vic's schuld was) draaide ze idd door: ze haalde Jannes op bij Frank (door Julia neer te slaan) en verdween spoorloos...quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:41 schreef Mvnl het volgende:
t duurde even, maar er begint weer iets te dagen.
Was dat niet omdat hij Victor neerschoot, omdat die volgens hem Daphne gek had gemaakt?
Daphne was zwanger van Sander, maar maakte Victor wijs dat t van hem was, maar aangezien Victor impotent was kon dit niet t geval zijn... (uhm, kreeg diezelfde Victor later geen kinderen met Margo?)
En toen zorgde Victor dat Daphne d'r nog-ongeboren kind kwijt raakte en draaide Daphne weer eens helemaal door..
Maar volgens mij was Sander toen wel schuldig?
ik denk dat ik nog zo'n twee weken nodig heb om de (helaas gedwongen) recast van Claire rond te krijgen,quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:01 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik vind ONm steeds leuker worden, ik irriteer me alleen mateloos aan die Iri zeg. Dat wijf trekt nog raardere bekken dan Ellen en ze acteerd nog slechter dan vrouwtje Klomp. Recast graag dus, want Iris lijkt me een leuk personage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |