abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2004 @ 22:52:36 #201
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21737688
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Ze was er wel bij. Ze stond niet direct bij het graf, maar ze bekeek de ceremonie vanaf een afstandje. Nog net niet vanuit het struikgewas.
ohja ik haal twee dingen door elkaar. Zie haar nog zo staan, tussen de struiken, maar dacht dat dat tijdens de bruiloft was... en ach, bruiloften en begrafenissen: same shit...
quote:
Maar toegegeven: zonder Wup zouden we weinig caps krijgen, dus hebben we haar broodnodig.
Zie je wel dat je af en toe wat liefs kan zeggen (of iig een poging daartoe kan wagen)...

pi_21738037
Wie is dat mokkel op de foto?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_21738082
Tamara Brinkmas A.K.A. Babette Couwenberg...
Al dacht ik in eerste instanti <schaam> dat het Lotus was
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_21738136
Agamemon... Hihi, schoot me ineens ook weer te binnen..
  vrijdag 3 september 2004 @ 23:19:08 #205
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21738262
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:12 schreef Mvnl het volgende:
Agamemon... Hihi, schoot me ineens ook weer te binnen..

moet waarschijnlijk Agamemnon zijn, maar dan nog zegt 't me ff niet zoveel...
pi_21738613
Agamemnon idd.. (typfoutje).. Schoot me alleen door t lezen over Sander Overbeek weer te binnen, dat hij en Olaf een verleden hadden (in één of andere bende geloof ik), en toen schoot dat woord me te binnen.. (was de naam van die bende)
Weet jij trouwens wie Lotte was? (niet Lotje)
Kom 'r in de samenvattingen regelmatig tegen, maar het zegt me helemaal niks meer..
En die samenvattingen zijn nogal geschreven zoals de stukjes in de tv-gids (opzettelijk vaag)..
pi_21738636
Never mind... ik weet t alweer.. de naam zei me niks, maar t was de 2e vrouw van Frank die helemaal doordraaide..
  zaterdag 4 september 2004 @ 00:02:39 #208
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21739070
wacht, you lost me: Lotte de tweede vrouw van Frank?!?! Zegt me niks. Was ze niet gewoon een collega

Olaf Kleemann was toch de ex-vriend van Reina?! Ik was alweer vergeten dat er ook nog een link was tussen Olaf en Sander, al klinkt het ergens wel bekend... Werd Sander niet door Olaf gechanteerd?!
  zaterdag 4 september 2004 @ 00:04:09 #209
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21739104
die stukjes komen ook uit de tv-gids haha!!
pi_21739154
Jep, vanwege fouten die hij in z'n jeugd beging bij dat Agamemnon. Sander werd uiteindelijk ook verdacht van de moord op Olaf (maar de dader was Benny)

Die Lotte weet ik nu ook niet zeker. Ik mis serieus foto's bij de samenvattingen
Degene die ik voor me zag was volgens mij Julia, weer een andere liefde van Frank.
Dacht even dat Lotte degene was die uiteindelijk zelf haar kind van Frank aborteerde (met een schaar) en met een fles door daphne werd neergeslagen zodat Daphne Jannes kon ontvoeren..

Tevens herinner ik me vaag iets van Daphne die samen met een andere vrouw in een molen zat..

Maar ik haal nu volgens mij allerlei blondines door elkaar. (ik wil echt die eerste seizoenen nog een terugzien, of volledige samenvattingen lezen)
  zaterdag 4 september 2004 @ 00:24:44 #211
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21739434
Samenvattingen staan binnenkort op mijn site, met foto's... Nog ff geduld...

Julia werd idd in 1996 door Daphne neergeslagen en aborteerde in 1997 haar eigen kind (wat haar haar leven kostte). Daphne stond samen met Jannes op die molen, ze wilde eraf springen maar werd uiteindelijk tegengehouden door Vic... Kort hierna verdween ze uit de serie...

Dat van Sander weet ik nog wel, hij draaide helemaal door in de bak! Een jaar later belandde hij weer achter de tralies, wederom onschuldig... hij is er nooit meer uitgekomen

Sander in de bak (1995) - Foto's met dank aan Iwan1976
pi_21739561
kan niet wachten op je site!
Moet nu maar snel ophouden met verder lezen op soapvision, want als ik net alle 'beknopte' samenvattingen heb gelezen is t een beetje 'too much' om daarna ook nog die van jou te bekijken..

Foto's zijn iig al cool (komt ineens ontzettend veel bovendrijven).

Er staat me toch vaag iets van bij dat Daphne met iemand in die molen verbleef, die haar beïnvloedde (toch die Lotte?). Zie nog wel haarscherp voor me dat Joyce de vermiste Daphne ineens op straat zag lopen in de stad (was één van de weinige buitenopnames in een tijd waarin alle andere buitenscenes in dat nep-park met die heggetjes was)..
pi_21739693
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:24 schreef babette21 het volgende:
Een jaar later belandde hij weer achter de tralies, wederom onschuldig... hij is er nooit meer uitgekomen
t duurde even, maar er begint weer iets te dagen.
Was dat niet omdat hij Victor neerschoot, omdat die volgens hem Daphne gek had gemaakt?
Daphne was zwanger van Sander, maar maakte Victor wijs dat t van hem was, maar aangezien Victor impotent was kon dit niet t geval zijn... (uhm, kreeg diezelfde Victor later geen kinderen met Margo?)
En toen zorgde Victor dat Daphne d'r nog-ongeboren kind kwijt raakte en draaide Daphne weer eens helemaal door..
Maar volgens mij was Sander toen wel schuldig?
pi_21740587
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:09 schreef Mvnl het volgende:
Tamara Brinkmas A.K.A. Babette Couwenberg...
Al dacht ik in eerste instanti <schaam> dat het Lotus was
Tammy staat er weer lekker op.

Btw.: ligt het aan mij of is de layout hier naar de kloten?
pi_21740814
Uhm, hoe was de lay-out eerst??
En uhm, ligt t aan mij of doet mijn avatar t niet.. (soms kan ik m wel zien/soms niet...)
pi_21740879
he....ging die gozer van Idols niet meedoen aan ONM???

(en als hij in die andere soap gaat spelen, forgive me very much, maar daar kijk ik dus niet echt naar...)
en ik meende zoiets gezien te hebben in een voorstukje....
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_21740929
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:59 schreef Mvnl het volgende:
Uhm, hoe was de lay-out eerst??
En uhm, ligt t aan mij of doet mijn avatar t niet.. (soms kan ik m wel zien/soms niet...)
Jouw icon doet het inderdaad niet.
Het probleem met de layout ligt zo te zien aan ZoneAlarm (mijn vuurmuur).

-----

En ja ... Eric Bouwman gaat in ONM Tonny de Vries spelen, dit seizoen. Ik weet niet in welke maand hij verschijnt.
pi_21742540
Volgende week verschijnt Tonnie al!
  zaterdag 4 september 2004 @ 10:52:00 #219
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21743181
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:41 schreef Mvnl het volgende:
t duurde even, maar er begint weer iets te dagen.
Was dat niet omdat hij Victor neerschoot, omdat die volgens hem Daphne gek had gemaakt?
Daphne was zwanger van Sander, maar maakte Victor wijs dat t van hem was, maar aangezien Victor impotent was kon dit niet t geval zijn... (uhm, kreeg diezelfde Victor later geen kinderen met Margo?)
En toen zorgde Victor dat Daphne d'r nog-ongeboren kind kwijt raakte en draaide Daphne weer eens helemaal door..
Maar volgens mij was Sander toen wel schuldig?
Vic was onvruchtbaar dus toen Daphne zwanger was wist ie dat 't niet van hem kon zijn. Hij diende haar een vruchtafdrijvend middel toe, waardoor ze een miskraam kreeg. Toen Daphne hierachter kwam (dus dat dit Vic's schuld was) draaide ze idd door: ze haalde Jannes op bij Frank (door Julia neer te slaan) en verdween spoorloos...

Ik dácht... dat ze hierna nog éénmaal gesignaleerd werd: op die molen. Maar misschien haal ik wel twee dingen door elkaar, was die molen wel veel eerder...
Ik weet nog dat Sander er vervolgens door Victor werd ingeluisd en in de bak belandde, maar over schieten staat me niks bij. Zou best kunnen hoor, maar ik dacht altijd dat ie onschuldig was... (Tja Sander was nogal mijn held haha)

De eerste twee jaar keek ik het nog wat minder fanatiek, vervolgens kon ik het zelfs ff helemaal niet zien omdat Veronica ineens commercieel ging en vanaf seizoen 5 kon ik het weer volgen en heb ik bijna niets meer gemist. In die samenvattingen kunnen dus best wat foutjes zitten. Noem ze vooral als je ze ontdekt!!!
pi_21743288
Nou, ik vind ONm steeds leuker worden, ik irriteer me alleen mateloos aan die Iri zeg. Dat wijf trekt nog raardere bekken dan Ellen en ze acteerd nog slechter dan vrouwtje Klomp. Recast graag dus, want Iris lijkt me een leuk personage
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_21743670
jammer
pi_21743725
wat jammer??
  zaterdag 4 september 2004 @ 11:41:42 #223
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21743922
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:01 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik vind ONm steeds leuker worden, ik irriteer me alleen mateloos aan die Iri zeg. Dat wijf trekt nog raardere bekken dan Ellen en ze acteerd nog slechter dan vrouwtje Klomp. Recast graag dus, want Iris lijkt me een leuk personage
ik denk dat ik nog zo'n twee weken nodig heb om de (helaas gedwongen) recast van Claire rond te krijgen,
daarna kan ik wel aan die van Iris beginnen... Nog voorkeuren?!
pi_21744022
Kim pieters is wel een optie voor Iris
  zaterdag 4 september 2004 @ 11:51:39 #225
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21744085
Iris .
Ze wordt steeds leuker. .

Nu al mijn favoriet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')