dat schiet dus niet op, Kim stapt zélf de serie uit remember... ze ziet me aankomen haha...quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:47 schreef Svensational het volgende:
Kim pieters is wel een optie voor Iris
ik ben ook niet bepaald gecharmeerd van de talenten van meisje Kagchelland, maar gun haar nog even het voordeel van de twijfel...quote:vrijdag:
Joost scheurt, zonder rijbewijs, door de straten, met gevaar voor eigen leven.
Maar Tara is zo cute!quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:27 schreef Wup het volgende:
Anouck Klomp speelt Tara van Walsum
als ze nou nog Jeff Buckley gaan draaien in ONM is Wup helemaal gelukkig
Ik zal eens kijken als de site geopend is.. Ik keek de eerste 5 jaar (ongeveer t/m de 'mede mogelijk gemaakt door Morris Meubelen'-periode) het fanatiekst..quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:52 schreef babette21 het volgende:
De eerste twee jaar keek ik het nog wat minder fanatiek, vervolgens kon ik het zelfs ff helemaal niet zien omdat Veronica ineens commercieel ging en vanaf seizoen 5 kon ik het weer volgen en heb ik bijna niets meer gemist. In die samenvattingen kunnen dus best wat foutjes zitten. Noem ze vooral als je ze ontdekt!!!
he bah, ik probeerde dat beeld weer van m'n netvliet te krijgen......quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:22 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Wup zegt bah moest dat nou in beeld...
"de sterren van de hemel" vind ik 'n beetje overdreven maar er zaten wel wat betere scenes tussen...quote:Meiske Klomp daarentegen speelde deze week de sterren van de hemel, een enkele scene zoals die bij Bettina op kantoor uitgezonderd, maar dat vergeef ik haar wel.
ik vrees met je mee... een sippe Claire die opgebeurd wordt door Hugo, of all people. "Ik wil mijn zwangerschap niet gebruiken...." ónze Claire gebruikt altijd alles en iedereen, maar nu blijkt ze ineens een geweten te hebben...quote:ik vrees dat ze in navolging van Ellen ook Claire naar de kloten aan het schrijven zijn.
erg schattig afscheidscadeautje voor de dames......
logisch, ze hebben het ook al 50x laten zien, oftewel: het ligt niet aan jouquote:[ik heb het idee dat we die scenes tussen Bram, Ellen en die rooie doos nou echt al 50 keer gezien hebben].
me 2, die conclusie trok ik gisteren ook alquote:Muziek is de grootste plus van het nieuwe ONM.
niet alleen het thema muziekje [ als ik dat zo mag noemen] dat vrij veel en op een goede manier in scenes wordt verwerkt, maar ook de plaatjes die ze op de achtergrond draaien zijn goed gekozen, Wup is erg te spreken over de muziek.
ja zij is cool!!quote:ow en ik verheug me op het vriendinnetje van Ilyas, dat is zo een geinig kind.
Niels moet gewoon weer gaan boksen...quote:zwelgende Niels is ook niet om aan te zien
en Claire in spijkerbroek is foute boel.
Ik zal het nog een keer proberen met een ander plaatje.Bij mij doet het plaatje het wel hoor!quote:Die Truus ken ik niet, de foto doet 't ook niet....
Nee, was mij ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:38 schreef babette21 het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat de close-ups echt enorm zijn... of zit ik gewoon te dicht bij de tv...!?
Ik ben ook erg benieuwd naar haar..quote:ja zij is cool!!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:49 schreef Mvnl het volgende:
uit zo'n hele slechteleuke TROS-comedy)
haha oke ik overdrijf misschien wat in mijn enthousiasme maar ik heb haar zelden zo goed gezien. Tara heeft momenteel ook wel de sterkste rol van iedereen en dan ben ik blij dat Klomp het niet vreselijk verziektquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:38 schreef babette21 het volgende:
[quote]"de sterren van de hemel" vind ik 'n beetje overdreven maar er zaten wel wat betere scenes tussen...
Zolang ze 't droog houdt...
ik heb deze week meer waanzinnige Claire caps gemaakt dan vorig seizoen in een kwartaal.quote:Valt het jullie trouwens ook op dat de close-ups echt enorm zijn... of zit ik gewoon te dicht bij de tv...!?
dat gezwanger mag sowieso niet.quote:ik vrees met je mee... een sippe Claire die opgebeurd wordt door Hugo, of all people. "Ik wil mijn zwangerschap niet gebruiken...." ónze Claire gebruikt altijd alles en iedereen, maar nu blijkt ze ineens een geweten te hebben...
bovenste plaatje doet 't niet, de rest wel... maar ze heeft 'n beetje een ouwe kop, hoe oud is ze?!quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:47 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik zal het nog een keer proberen met een ander plaatje.Bij mij doet het plaatje het wel hoor!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die middelste is Truus!
precies, da's al bijna een herintreder.... Haal er maar 10 jaar af... en wat krijg je dan?!?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:56 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja Truus Druyts is al wel 34 dus al wat aan de oude kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |