abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21744192
BVO, je hebt echt een bord voor je kop Iris is het slechtste wat ze ONM in 10 jaar hebben aangedaan
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:01:17 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21744252
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:47 schreef Svensational het volgende:
Kim pieters is wel een optie voor Iris
dat schiet dus niet op, Kim stapt zélf de serie uit remember... ze ziet me aankomen haha...
nee, andere suggestie please....
pi_21744391
Recast Iris:

Miryanna van Reeden

Anniek Pheiffer (Wat wel geinig is want ze heeft al een keer een Iris gespeeld in Westenwind)

Truus Druyts (Wel uit België maar misschien weten we haar zo ver te krijgen)

Robine van der Meer

Meer ideeën heb ik niet.
pi_21744404
Ik vind Sander de Heer erg tegen vallen.
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:14:37 #230
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21744479
Miryanna en Robine ( maar dit terzijde) zijn teoud voor die rol... Die Truus ken ik niet, de foto doet 't ook niet....

Anniek gaat mee naar de volgende ronde...
pi_21744565
Anniek. .
pi_21744609

* Wup zegt bah moest dat nou in beeld...

enige humor kan VM niet ontzegd worden:
quote:
vrijdag:
Joost scheurt, zonder rijbewijs, door de straten, met gevaar voor eigen leven.
ik ben ook niet bepaald gecharmeerd van de talenten van meisje Kagchelland, maar gun haar nog even het voordeel van de twijfel...
ik vind Iris vooralsnog niet een erg leuk personage.

Sander de heer acteert behoorlijk waardeloos, ik snap daar nul van.
Overigens krijgt hij ook wel erg banale verhaaltjes en teksten.
de ballenbak, formerly known as SEH is gedoemd tot de meest waardeloze verhaaltjes die ze kunnen bedenken.
Meiske Klomp daarentegen speelde deze week de sterren van de hemel, een enkele scene zoals die bij Bettina op kantoor uitgezonderd, maar dat vergeef ik haar wel.

ik vrees dat ze in navolging van Ellen ook Claire naar de kloten aan het schrijven zijn.
erg schattig afscheidscadeautje voor de dames......
[ik heb het idee dat we die scenes tussen Bram, Ellen en die rooie doos nou echt al 50 keer gezien hebben].

Muziek is de grootste plus van het nieuwe ONM.
niet alleen het thema muziekje [ als ik dat zo mag noemen] dat vrij veel en op een goede manier in scenes wordt verwerkt, maar ook de plaatjes die ze op de achtergrond draaien zijn goed gekozen, Wup is erg te spreken over de muziek.

ow en ik verheug me op het vriendinnetje van Ilyas, dat is zo een geinig kind.

zwelgende Niels is ook niet om aan te zien
en Claire in spijkerbroek is foute boel.

Bettina mag gelukkig weer een beetje meedoen, nu Liesje nog
de blonde miep die bij Bettina op kantoor rondscharrelt mag steeds maar niet op de castlijst.
pi_21744642
Ik vind Iris nu trouwens ook al leuk.

En wie is Klomp? .
pi_21744679
Anouck Klomp speelt Tara van Walsum
als ze nou nog Jeff Buckley gaan draaien in ONM is Wup helemaal gelukkig
pi_21744746
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:27 schreef Wup het volgende:
Anouck Klomp speelt Tara van Walsum
als ze nou nog Jeff Buckley gaan draaien in ONM is Wup helemaal gelukkig
Maar Tara is zo cute! .

Jeff! .
pi_21744816
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:52 schreef babette21 het volgende:
De eerste twee jaar keek ik het nog wat minder fanatiek, vervolgens kon ik het zelfs ff helemaal niet zien omdat Veronica ineens commercieel ging en vanaf seizoen 5 kon ik het weer volgen en heb ik bijna niets meer gemist. In die samenvattingen kunnen dus best wat foutjes zitten. Noem ze vooral als je ze ontdekt!!!
Ik zal eens kijken als de site geopend is.. Ik keek de eerste 5 jaar (ongeveer t/m de 'mede mogelijk gemaakt door Morris Meubelen'-periode) het fanatiekst..
Laatste jaren wil ik nog wel eens een maand overslaan, of geheel onwillekeurig af-en-toe kijken, en dan weer niet, maar van de eerste seizoenen ben ik rédelijk op de hoogte (bij het lezen van samenvattingen schieten details weer te binnen)..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:38:32 #237
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21744860
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:22 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Wup zegt bah moest dat nou in beeld...
he bah, ik probeerde dat beeld weer van m'n netvliet te krijgen......
* Bet heeft spontaan weer de rillingen.....
quote:
Meiske Klomp daarentegen speelde deze week de sterren van de hemel, een enkele scene zoals die bij Bettina op kantoor uitgezonderd, maar dat vergeef ik haar wel.
"de sterren van de hemel" vind ik 'n beetje overdreven maar er zaten wel wat betere scenes tussen...
Zolang ze 't droog houdt...

Valt het jullie trouwens ook op dat de close-ups echt enorm zijn... of zit ik gewoon te dicht bij de tv...!?
quote:
ik vrees dat ze in navolging van Ellen ook Claire naar de kloten aan het schrijven zijn.
erg schattig afscheidscadeautje voor de dames......
ik vrees met je mee... een sippe Claire die opgebeurd wordt door Hugo, of all people. "Ik wil mijn zwangerschap niet gebruiken...." ónze Claire gebruikt altijd alles en iedereen, maar nu blijkt ze ineens een geweten te hebben...
quote:
[ik heb het idee dat we die scenes tussen Bram, Ellen en die rooie doos nou echt al 50 keer gezien hebben].
logisch, ze hebben het ook al 50x laten zien, oftewel: het ligt niet aan jou
quote:
Muziek is de grootste plus van het nieuwe ONM.
niet alleen het thema muziekje [ als ik dat zo mag noemen] dat vrij veel en op een goede manier in scenes wordt verwerkt, maar ook de plaatjes die ze op de achtergrond draaien zijn goed gekozen, Wup is erg te spreken over de muziek.
me 2, die conclusie trok ik gisteren ook al
quote:
ow en ik verheug me op het vriendinnetje van Ilyas, dat is zo een geinig kind.
ja zij is cool!!
quote:
zwelgende Niels is ook niet om aan te zien
en Claire in spijkerbroek is foute boel.
Niels moet gewoon weer gaan boksen...
En Claire in spijkerbroek is niet erg.... beter dan die foute blousejes en jasjes, toch...
pi_21744920
het ergste is nog dat een zwangere Claire niet naar de fles kan grijpen als het zo uitkomt
en het komt altijd zo uit.....
* Wup huurt iemand in om Claire van de trap te schoppen
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:46:52 #239
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21744970
Yep zoals ze d'r gister ook bijstond, ik dacht: die staat d'r frustratie van zich af te paffen...
maar ja, zwanger he...

kan Tara haar niet van de trap gooien?! Zijn toch al geen vriendinnen...
of Bram.... doet ie ook eens wat zinnigs....!!
pi_21744973
quote:
Die Truus ken ik niet, de foto doet 't ook niet....
Ik zal het nog een keer proberen met een ander plaatje.Bij mij doet het plaatje het wel hoor!

Die middelste is Truus!

Truus speelde o.a. Babs Dufour in de ziekenhuisserie Spoed.Ook was ze te zien in de Makelaar en Witterkerke.Ze preseteerde o.a. x-treem en Liefde,Lijf en Lust.
pi_21745012
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:38 schreef babette21 het volgende:

Valt het jullie trouwens ook op dat de close-ups echt enorm zijn... of zit ik gewoon te dicht bij de tv...!?
Nee, was mij ook al opgevallen.
Zal wel (net als de splitscreens en slowmo's) een manier zijn om een 'eigen stijl' neer te zetten.
Weet nog niet helemaal of ik dit slecht vind of niet..
Vind t iig wel interessant. (ik film zelf, en vind t altijd inspirerend om te zien hoe andere soaps dingen in beeld brengen)
quote:
ja zij is cool!!
Ik ben ook erg benieuwd naar haar..
Ze speelt wel altijd een beetje 'blije' rollen, maar volgens mij kan ze opzich best acteren.
Vraag me alleen af hoe spannend haar personage zal worden. Ze heeft tenslotte haar Sesamstraat-imago wat natuurlijk wel onschuldig moet blijven. (als ze in ONM dan ineens de meest valse/schunnige dingen gaat doen is dat net zo (kinder)wereld-schokkend als een K3-meisje wat coke-snuivend in de krant staat..)

t is trouwens alweer de 3e ex-fort-alpha-er in ONM, na Hugo en Joost (al zag ik Joost in t begin altijd als dat zoontje van Bert Kuizinga uit zo'n hele slechte TROS-comedy)

[ Bericht 17% gewijzigd door Mvnl op 04-09-2004 12:55:01 ]
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:51:13 #242
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21745044
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:49 schreef Mvnl het volgende:
uit zo'n hele slechteleuke TROS-comedy)
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:52:15 #243
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21745064
ja hij speelde in "Ik ben je moeder niet"..... waardeloze comedy...

Kirsten Mulder zat trouwens ook én in FA én in ONM
pi_21745070
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:38 schreef babette21 het volgende:
[quote]"de sterren van de hemel" vind ik 'n beetje overdreven maar er zaten wel wat betere scenes tussen...
Zolang ze 't droog houdt...
haha oke ik overdrijf misschien wat in mijn enthousiasme maar ik heb haar zelden zo goed gezien. Tara heeft momenteel ook wel de sterkste rol van iedereen en dan ben ik blij dat Klomp het niet vreselijk verziekt
quote:
ik heb deze week meer waanzinnige Claire caps gemaakt dan vorig seizoen in een kwartaal.
de close-ups van Tara en Hugo vond ik trouwens een minder goed idee
quote:
ik vrees met je mee... een sippe Claire die opgebeurd wordt door Hugo, of all people. "Ik wil mijn zwangerschap niet gebruiken...." ónze Claire gebruikt altijd alles en iedereen, maar nu blijkt ze ineens een geweten te hebben...
dat gezwanger mag sowieso niet.
Een Clairekoter moet bij wet verboden worden, dat is kindermishandeling.
Achter een zwelgende vent aanlopen staat haar al helemaal niet.
Weg ermee, dat is niet des Claires.

De scenes tussen Ellen en Claire vond ik het beste dat ze deze week te bieden hadden,
En toen doken Bram en en Renee op om de boel weer te verzieken.
onbegrijpelijk.
pi_21745077
Goed, d'r ging ff iets mis met posten en quoten enzow...
M'n bovenstaande bericht is nu weer uitgebreid, en wat hier (dubbel) stond is weer weggehaald..
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:54:00 #246
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21745088
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:47 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik zal het nog een keer proberen met een ander plaatje.Bij mij doet het plaatje het wel hoor!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die middelste is Truus!
bovenste plaatje doet 't niet, de rest wel... maar ze heeft 'n beetje een ouwe kop, hoe oud is ze?!
anyway ik wil d'r best voor je op de lijst zetten hoor...
pi_21745113
Ja Truus Druyts is al wel 34 dus al wat aan de oude kant.
pi_21745187
Hmm, op de middelste foto (bovenste die het doet) vind ik die Truus eerder een reserve-bettina..
Geen Iris in ieder geval..

Wie speelde Kirsten Mulder dan in ONM (in Fort Alpha heeft ze ook geen indruk gemaakt trouwens).
Verder was één van die leraren van Fort Alpha ook nog wel eens een agent (zie screenshots hierboven met Sander in de cel) in ONM.. Maar die heeft volgens mij in elke soap wel eens meegespeeld..
  zaterdag 4 september 2004 @ 13:02:46 #249
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21745227
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:56 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja Truus Druyts is al wel 34 dus al wat aan de oude kant.
precies, da's al bijna een herintreder.... Haal er maar 10 jaar af... en wat krijg je dan?!?

pi_21745234
Nog een nominatie voor nieuwe Claire

Overigens loopt hier in nijmegen ook iemand rond die ik en een vriendin van me al jaren 'Claire' noemen omdat ze echt een 99%-kloon van de huidige Claire is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')