mijn eigen fout.. e-mails kwamen in een loopje terechtquote:Op zondag 10 oktober 2004 04:00 schreef Chirma het volgende:
De mailserver van mijn hostingsprovider is (denk ik) down
Werkt hier al de hele dagquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:00 schreef Da-Ali-G het volgende:
MSN ?
En nu?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Werkt hier al de hele dag
Hier ook of er is niemand online of het aanmelden wil nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:28 schreef Talena het volgende:
Msn doet raar
Ik kom wel steeds online, maar vervolgens doet-ie niets meer.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:30 schreef nexcro het volgende:
[..]
Hier ook of er is niemand online of het aanmelden wil niet![]()
da van mij ookquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:42 schreef devilish1980 het volgende:
me social life is collapsing
Conspiracy!!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:50 schreef nexcro het volgende:
http://messenger.msn.nl/Status.aspx Alle systemen draaien stabiel. Niet te merken. En het forum is ook traag hier
![]()
ja, precies...niemand zegt iets terug, en op een gegeven moment krijg je dat ze niet verstuurd kunnen worden....heel kut...quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik mij aangemeld heb dan melden ff 20 personen na mij aan, of iedereen online komt , maar niemand die iets terug zegt. Ook webmessenger.msn.com doet vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |