abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2001 @ 14:08:27 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1515409
www.en.nl
quote:
ROME - Zestien politieagenten moeten zich voor de rechter verantwoorden voor hun gedrag tijdens de top van de G8, de zeven belangrijkste industriële landen en Rusland, vorige maand in Genua. Dat hebben Italiaanse kranten woensdag gemeld. De zestien worden verdacht van mishandeling.

De verdachten namen op 21 juli deel aan een razzia in een school waar demonstranten tegen de G8-top de nacht doorbrachten. Bij deze actie werden tientallen mensen geslagen. Enkelen raakten zwaargewond.
Zo, dat valt me mee van het land van Berlussolini.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1515574
Boeie
Free people own guns! Slaves do not!
pi_1515640
Zo'n geouwehoer dit. Die linkse hippies gaan daar in genua herrie schoppen, maar kijken vervolgens verbaasd op als de politie iets terug doet. Als jij je gewoon houdt aan de regels, nergens mee gooit, niet dreigend overkomt en gewoon op de plekken demonstreerd waar je niemand in de weg loopt, gebeurd er helemaal niks. Dit is weer zo'n typisch geval van: kijk wij doen niks, maar we krijgen wel klappen. Iedereen vergeet maar ff dat die demonstranten echt een vette ravage hebben aangericht daar. 10-tallen auto's in de hens gestoken, mensen lastig vallen op straat. De politie staat volledig in zijn recht.

[Zo'n zinloos gedoe dit. Hebben die lui niks beters te doen? Altijd maar overal tegen ingaan, alsof ze met 50 man de G8 op andere gedachten kunnen brengen. Demonstreren is zo passeee. In de huidige maatschappij schiet je er niks meer mee op. Hou op, zoek een baan en probeer je eigen leven zo goed mogelijk te leiden, maar hou op met dat zinloze gedemonstreer.]

[Dit bericht is gewijzigd door Sight op 29-08-2001 14:49]

pi_1515733
Volgens mij is links234 zelf zon relnicht... ik zie de laatste tijd alleen maar bullshit van hem verschijnen. In het begin kon ik het e.e.a nog wel waarderen maar dat is nu ook verlede tijd.

Vampier

woensdag 29 augustus 2001 @ 14:56:14 #5
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1515746
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 14:54 schreef Vampier het volgende:
Volgens mij is links234 zelf zon relnicht... ik zie de laatste tijd alleen maar bullshit van hem verschijnen. In het begin kon ik het e.e.a nog wel waarderen maar dat is nu ook verlede tijd.

Vampier

Wie de fuck ben jij nou weer?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1516286
Mensen die hun hoofd niet in hun reet hadden tijdens de G8 rellen, hebben gezien dat de politie zich als een stelletje fascistische beesten hebben gedragen, totaal buiten alle proporties, en niet in verhouding met het gedrag van (slechts enkele!!!) agressieve demonstranten.
Een goede zaak dus dat deze agenten voor de rechter komen, evenals het kleine groepje relschoppers dat alleen voor het matten naar Genua is gekomen. Die hebben het nl verpest voor de vreedzame betogers, die veruit in de meerderheid waren maar ondergesneeuwd werden door een paar agressieve hooligans.
Unox, the worst operating system.
pi_1516560
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 15:52 schreef Schorpioen het volgende:
Mensen die hun hoofd niet in hun reet hadden tijdens de G8 rellen, hebben gezien dat de politie zich als een stelletje fascistische beesten hebben gedragen, totaal buiten alle proporties, en niet in verhouding met het gedrag van (slechts enkele!!!) agressieve demonstranten.
Een goede zaak dus dat deze agenten voor de rechter komen, evenals het kleine groepje relschoppers dat alleen voor het matten naar Genua is gekomen. Die hebben het nl verpest voor de vreedzame betogers, die veruit in de meerderheid waren maar ondergesneeuwd werden door een paar agressieve hooligans.
Nee, de demonstranten gooiden helemaal niet met brandblussers, stenen, molotovcocktails, sloopten helemaal geen auto's en droegen geen bivakmutsen

Haal je hoofd eens uit die reet van je man.

pi_1516756
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:23 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Nee, de demonstranten gooiden helemaal niet met brandblussers, stenen, molotovcocktails, sloopten helemaal geen auto's en droegen geen bivakmutsen

Haal je hoofd eens uit die reet van je man.

Lees mijn bericht nog eens door. Dat ontken ik niet, ik zeg dat het slechts een klein deel van de demonstranten was die zich misdroeg. Maar voor de zwart/wit denkers zijn dat dan meteen ALLE demonstranten, en dat is de feiten verdraaien. Het gros kwam naar Genua om vreedzaam te demonstreren en heeft dat ook gedaan, een grondrecht. Dat een paar rotte appels het verpesten kun je deze demonstranten niet aanrekenen.
pi_1516803
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:41 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Lees mijn bericht nog eens door. Dat ontken ik niet, ik zeg dat het slechts een klein deel van de demonstranten was die zich misdroeg. Maar voor de zwart/wit denkers zijn dat dan meteen ALLE demonstranten, en dat is de feiten verdraaien. Het gros kwam naar Genua om vreedzaam te demonstreren en heeft dat ook gedaan, een grondrecht. Dat een paar rotte appels het verpesten kun je deze demonstranten niet aanrekenen.

En zijn ALLE demonstranten dan met grof geweld behandeld? Nee. Het handjevol oproerkraaiers! En het gros dus niet, want alle duizenden die normaal deden zijn nou niet echt allemaal mishandeld of wel soms?
  woensdag 29 augustus 2001 @ 16:46:49 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_1516820
Nee maar sommige wel. En als politiemensen hard op treden tegen mensen die niets misdaan hebben, moeten ze aangepakt worden.
De vraag is natuurlijk hoe hard, want iedereen die meeheult met relschoppers zijn verdacht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1516855
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:46 schreef speknek het volgende:
Nee maar sommige wel. En als politiemensen hard op treden tegen mensen die niets misdaan hebben, moeten ze aangepakt worden.
De vraag is natuurlijk hoe hard, want iedereen die meeheult met relschoppers zijn verdacht.
En probeer maar eens tijdens een rel onderscheid te maken in een mensenmassa. Dan kan je dus gewoon domme pech hebben, maar anders kan de oproerpolitie dus helemaal niks doen.

Ik vind dat de mensen die onterecht geslagen zijn, beter boos kunnen zijn op de relschoppers! Die hebben de reactie uitgelokt waarvan ze WETEN dat de politie daar (hardhandig) tegenin gaat en dat ze daarbij geen onderscheid (kunnen) maken tussen de personen die een steen gooit, of de persoon die er vreedzaam naast staat.

pi_1517092
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:44 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

En zijn ALLE demonstranten dan met grof geweld behandeld? Nee. Het handjevol oproerkraaiers! En het gros dus niet, want alle duizenden die normaal deden zijn nou niet echt allemaal mishandeld of wel soms?

Dan heb jij andere beelden dan ik gezien. Ik zag toch echt duidelijk politie die onnodig veel geweld gebruikte, mensen in het gezicht schopten terwijl ze weerloos op de grond lagen, ook tegen vreedzame betogers. Het leek bijna om willekeur te gaan. Als het om kleinigheden ging, denk je dan echt dat Italie er wakker om had gelegen? Ze moeten hier wel consequenties voor de politie aan verbinden, dit viel gewoon niet goed te praten of weg te moffelen. De politie daar staat al niet bekend om haar zachtzinnigheid, maar hiermee zijn ze alle perken te buiten gegaan.
pi_1517463
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 17:19 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Dan heb jij andere beelden dan ik gezien. Ik zag toch echt duidelijk politie die onnodig veel geweld gebruikte, mensen in het gezicht schopten terwijl ze weerloos op de grond lagen, ook tegen vreedzame betogers. Het leek bijna om willekeur te gaan. Als het om kleinigheden ging, denk je dan echt dat Italie er wakker om had gelegen? Ze moeten hier wel consequenties voor de politie aan verbinden, dit viel gewoon niet goed te praten of weg te moffelen. De politie daar staat al niet bekend om haar zachtzinnigheid, maar hiermee zijn ze alle perken te buiten gegaan.

Lees mijn post hierboven maar
  woensdag 29 augustus 2001 @ 18:17:48 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1517501
Ik heb ook die beelden gezien waar Schorpioen het over had, en politieagenten die mensen die op de grond liggen beginnen te schoppen en mensen die met hun handen omhoog rondlopen aanvallen verdienen gestraft te worden. Het zal alleen bijna onmogelijk zijn om na te gaan wie dat allemaal gedaan hebben.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1517655
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 14:56 schreef links234 het volgende:

[..]

Wie de fuck ben jij nou weer?

Iemand die vind dat jij niet zo moet gaan zitten zeiken... een constructieve opmerking plaatsen kun je al helemaal niet. et enige wat er uit dat dode klankgat van je komt is negatieve meuk.... ik schijt op jou.

Vampier

pi_1520403
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 18:46 schreef Vampier het volgende:

[..]

Iemand die vind dat jij niet zo moet gaan zitten zeiken... een constructieve opmerking plaatsen kun je al helemaal niet. et enige wat er uit dat dode klankgat van je komt is negatieve meuk.... ik schijt op jou.

Vampier

pi_1521119
Goeie zaak. Het zat er dik in dat de gevestigde orde en heilige huisjes zoals de politie daar de hand boven het hoofd werd gehouden. Mooi niet dus.

En het is bekend dat van de 80.000 demonstranten er 99% gewoon met goede bedoelingen komen. Dat 500 extremisten daarvan in het nieuws komen en de rest bijna niet is berichtgeving zoals we dat al jaren kennen.

Ik kan me dan ook volledig vinden in Schorpioens woorden. Zelfs die dode die er viel was een staaltje amateurisme van buitenklasse van de kant van de Italiaanse ME. Terecht dat ook hun op het matje worden geroepen.

Nu nog de mensen die dit alles feitelijk op hun geweten hebben. De Bush's, Chiracs en Berlusconi's met hun uitstekende wanbeleid...

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_1521141
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 15:52 schreef Schorpioen het volgende:
Mensen die hun hoofd niet in hun reet hadden

hebben gezien dat de politie zich als een stelletje fascistische beesten hebben gedragen,

het kleine groepje relschoppers dat alleen voor het matten naar Genua is gekomen.

De Politie ,allemaal dus?. Kleine groepje relschoppers, enkele kennelijk?

Haal je hoofd eens uit je hol man

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 augustus 2001 @ 09:10:56 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1521699
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 16:54 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

En probeer maar eens tijdens een rel onderscheid te maken in een mensenmassa. Dan kan je dus gewoon domme pech hebben, maar anders kan de oproerpolitie dus helemaal niks doen.

Ik vind dat de mensen die onterecht geslagen zijn, beter boos kunnen zijn op de relschoppers! Die hebben de reactie uitgelokt waarvan ze WETEN dat de politie daar (hardhandig) tegenin gaat en dat ze daarbij geen onderscheid (kunnen) maken tussen de personen die een steen gooit, of de persoon die er vreedzaam naast staat.

Heb je het artikel gelezen. Het was niet zo lang, maar er stond
quote:
De verdachten namen op 21 juli deel aan een razzia in een school waar demonstranten tegen de G8-top de nacht doorbrachten. Bij deze actie werden tientallen mensen geslagen. Enkelen raakten zwaargewond.
Dat er mensen gemept worden als ze tussen stenegooiende demonstranten staan, kan ik me wat bij voorstellen. In een dergelijke hectische situatie kan de politie moeilijk onderscheid maken. Echter als je een razzia houdt, terwijl mensen slapen, en dus niet met stenen gooien, en dan om je heen begint te slaan, dan zijn dat duidelijk misdragingen van de politie.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 30-08-2001 09:16]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')