Ik gebruik alleen smilies in posts die het nodig hebbenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:50 schreef yvonne het volgende:
Tessje vergeet spontaan dr smilies
Ow... dan moet ik jou zeker niet tegenkomen als je niet lief bent.... Maar je doet nu ook niet lief. Ik hou niet van niet lieve mensen. Bah...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben op mn liefst
Oplettuh mannenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:34 schreef yvonne het volgende:
M'n eerste foutloze topic
Mooi zoquote:Op woensdag 1 september 2004 20:53 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ow... dan moet ik jou zeker niet tegenkomen als je niet lief bent.... Maar je doet nu ook niet lief. Ik hou niet van niet lieve mensen. Bah...![]()
*schop*quote:Op woensdag 1 september 2004 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi zo
Aventura weet niet waar dr G-Spot zitquote:Op woensdag 1 september 2004 20:54 schreef stinkie het volgende:
ah, hier is iedereen. Pagina 5 alweer. Heb ik veel gemist? Moet ik terug lezen? Is de clou al geweest?
Ja, lees jij even je eigen posts van anderhalf uur geleden even door.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oplettuh mannen
Stinkie! Lulquote:Op woensdag 1 september 2004 20:54 schreef stinkie het volgende:
ah, hier is iedereen. Pagina 5 alweer. Heb ik veel gemist? Moet ik terug lezen? Is de clou al geweest?
En dat maken ze mod van sex? De verloedering....quote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aventura weet niet waar dr G-Spot zit
In het kort dan
Ik begin pasquote:Op woensdag 1 september 2004 20:55 schreef ANGE het volgende:
[..]
*schop*
Wil je ophouden nu? Zit toch niet steeds zo te pesten...![]()
Dat was onze vraag ook, maar tot op heden is er nog geen antwoord. Ik denk dat UIO haar aan de telefoon heeft om het te vragen. Maar hij zal het eerst wel uit moeten leggen wat een G-spot is.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dat maken ze mod van sex? De verloedering....
Weet UIO het misschien wel?
Wie gaat het aanwijzen?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aventura weet niet waar dr G-Spot zit
In het kort dan
Het is een fabeltje stinkie. Een fabeltje zeg ik je.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
En dat maken ze mod van sex? De verloedering....
Weet UIO het misschien wel?
NOUHOUHOU!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begin pas
Zeg cracksletje van me...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begin pas
Moest er weer ff inkomenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, lees jij even je eigen posts van anderhalf uur geleden even door.![]()
Zie mijn post hiervoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Dat was onze vraag ook, maar tot op heden is er nog geen antwoord. Ik denk dat UIO haar aan de telefoon heeft om het te vragen. Maar hij zal het eerst wel uit moeten leggen wat een G-spot is.
Kutschikutschikroelkroelquote:Op woensdag 1 september 2004 20:59 schreef ANGE het volgende:
[..]
NOUHOUHOU!!!!!!!![]()
WTF...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutschikutschikroelkroel
Je volgende topic?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:00 schreef yvonne het volgende:
Kutschikutschikroelkroel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |