quote:Op woensdag 1 september 2004 18:58 schreef Lucille het volgende:
Als het goed is heeft ze mij proberen te koppelen en dat wil ik ff beluisteren. Maar actionradio heeft nu net de site aangepast, er is alleen een startpagina, verder niks, dus kan ik niks beluisteren.
Cool! Dus je mag fetish plaatjes posten op FOK!quote:Op woensdag 1 september 2004 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een doodgeslagen kip![]()
Laat hem lekker er zelf een makenquote:Op woensdag 1 september 2004 18:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
maak d'r een cockring voor Orange van!
Sjezusquote:
Is je PMS al voorbij of eh?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus
Nou Lucille, dat bedoelen we nou
Wat een kutopic eik
Tuurlijk, leef je uitquote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef BGS het volgende:
[..]
Cool! Dus je mag fetish plaatjes posten op FOK!![]()
Doe es liev tegen die jongenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Laat hem lekker er zelf een maken
AH!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Hodfr! Yvonne, ik hou van je geniale invallen!
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe es liev tegen die jongen
Hij vindt je lief,
de idioot
Je vergeet 4 septemberquote:Op woensdag 1 september 2004 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mist niks hoor. Yvonne noemt in de uitzending haar topics van de laatste tijd "geniaal"
Dat was dan ook het enige grappige gedeelte.
O ja, er zat ook een Drenth in te blaten. Ik kon het niet volgen iig.
Adelante opende gisteren en het was nog slechter dan ditquote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
AH!
en nog wat andere vrouwen, ik noem 'n beaverhausenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet al wat er nog ontbreekt, Stinkie, Muus, UIO-AMS en een leuk iemand die het topic opent.
Genitale invallenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Hodfr! Yvonne, ik hou van je geniale invallen!
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:06 schreef Adelante het volgende:
whehehe, je neemt een fles champi mee en nog issut niet goed [afbeelding]
de inhoud wijffie, de inhoud....quote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef yvonne het volgende:
Adelante opende gisteren en het was nog slechter dan dit
Die flex cmahmpi was okequote:Op woensdag 1 september 2004 19:06 schreef Adelante het volgende:
whehehe, je neemt een fles champi mee en nog issut niet goed [afbeelding]
Dirkh! Nu nog MUUS en stinkie.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef Dirkh het volgende:
AH!
Je wilt hemquote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
en nog wat andere vrouwen, ik noem 'n beaverhausen
Lucille, als ik vrijgezel was....quote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef Lucille het volgende:
Genitale invallen
Kom jij vrijdag ook naar de vijf jaars meet?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Adelante opende gisteren en het was nog slechter dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |