en hier ben ik eigenlijk vrij serieus in. Jammer van mijn verloren seizoen dan. Maar wacht nog even deze comp afquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik krijg nu toch een lumineus idee:
als ik nou 3 goede spelers verkoop, kan ik mjin schulden betalen, en 2 goede keepers kopen. Als ik dan keepers ga trainen, heb ik in 2 seizoenen formidabele keepers (heb een zwakke coach) ontertussen heb ik een paar goede jeugdpulls, en aan het einde van het derde seizoen kan ik trainees kopen ter waarde van zo'n 2 miljoen
Dan schiet ik tenminste leuk op, want dat geklootviool van nu is ook niets natuurlijk![]()
![]()
![]()
middenvelders trainen. Vrijdag zijn er 3 gestegenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:09 schreef Grumpey het volgende:
Er gaat niets boven goed trainen....
en als je dat dan eindelijk kan beginnen hives, is het niet eens zo heel slecht idee. Denk wel, koop 2 goede keepers op zun minst, want anders is het alsnog behoorlijk kansloos trainen.
Maar wat heb je al die tijd tot nu toe gedaan dan![]()
wat zullen we goed wordenquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
geklootviool
![]()
Maareh, ik ga die tip van Sandyman (of is het Candyman) proberen, en dan moet het goed gaan
Overigens, is dit qua stats een betere spits dan wat ik heb (behalve Gideonquote:Op zondag 5 september 2004 02:29 schreef qyn het volgende:
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: solid Set Pieces: poor
Mijn eerste 'goed' op een hoofdstat
DE Yared, als in GoT Meester Feut/Supern00b Yared?quote:Op zondag 5 september 2004 09:28 schreef yared het volgende:
Jezus, ik kom veeeeel te weinig op Fokforum zie ik al.... nooit gezien dat er een Hattrick topic is, zit zelf altijd die van GoT te volgen.
Iemand nog zijn gastenboek gespammed hebben?
Geef marr een brul
Yared / Harlem Hattricks![]()
quote:Erno Rogmans (12883667)
22 jaar, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 28 050
Loon: 11 180 ¤/week
Eigenaar: 1337s United
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Dat valt bij mij ook in de categorie koopjes. Heerlijkheid hoor! Dat zal je middenveld absoluut wel boosten, tenzij je 4 van die rakkers al hebt lopenquote:Op zondag 5 september 2004 11:10 schreef devv05 het volgende:
Eindelijk versterking op mn middenveld..
[..]
Hoop dat ik er veel baat bij ga hebbengekocht voor 3.85 miljoen, wat best wel een koopje is.. Met transfervergelijking geeft ie tussen de 4 en 5.5 miljoen.
Heeft iig al 5.5 ster gehaald.. Ik hoop met een goede TS en vorm op misschien 6 sterren. En het is nog een Nederlander ook
quote:Edgar Bult (40368539)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: 1337s United
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Eh verdedigen ?quote:Op zondag 5 september 2004 11:41 schreef devv05 het volgende:
Iemand die verdedigers traint?
Mijn pull:
[..]
Ik heb er niets aan.
Ehhh, jaquote:Op zondag 5 september 2004 11:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eh verdedigen ?
je bedoalt PM ?
Sorry, ik moet die 3.85 miljoen die ik net uitgegeven heb weer een beetje compenserenquote:Op zondag 5 september 2004 11:57 schreef Keano het volgende:
Mooie speler! zo een kan ik wel gebruiken eigenlijkhoeveel moet je er voor hebben?
edit: 75000 zie ik, dan kom ik weer dicht bij de 0,- en dat met maar 1 thuiswedstrijd komende 4 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |