abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2004 @ 16:15:20 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21686132
quote:
Vorig jaar toonde Volkswagen hem al als prototype, eind deze maand wordt de productieversie van de nieuwe Golf GTI in Parijs dan eindelijk onthuld.

De vijfde generatie Golf GTI wordt aangedreven door een splinternieuwe 2,0-liter FSI motor met turbocompressor, waar we vorige maand in de Audi A3 Sportback al mee konden kennismaken. Het blok is goed voor een vermogen van 200 pk, bijna tweemaal zoveel als de oer-GTI uit 1976. Het maximum koppel bedraagt 280 Nm. De sport-Golf moet een topsnelheid van 235 km/h kunnen halen. Met de standaard handgeschakelde zesversnellingsbak sprint de auto in 7,2 seconden van 0 naar 100 km/h. Met de optionele DSG-bak moet het zelfs in 6,9 seconden kunnen. Daarmee overtreffen de prestaties alle voorgaande GTI’s. Als het vermogen niet al te vaak aangesproken wordt moet een gemiddeld brandstofverbruik van 8,0 l/100 km tot de mogelijkheden behoren.
Optisch is de GTI ten opzichte van het prototype ongewijzigd. Prominent aanwezig is de zwarte grille met rode omlijsting die optisch één geheel vormt met de luchthapper in de bumper. Verder is de GTI te herkennenaan de dikke voor- en achterbumper, de zwarte lijsten onderlangs de carrosserie, de achterspoiler, de zwartgekleurde B-stijl, de dubbele uitlaatpijp en de 17-inch lichtmetalen velgen. Als optie is ook 18-inch verkrijgbaar.

De sportieve accenten worden in het interieur voortgezet. Hier vinden we sportstoelen met GTI-logo in de hoofdsteunen, driespaaks sportstuur bekleed met leer, aluminium pookknop en pedalen, iets anders gevormde instrumenten en een zwarte dakhemel. De standaarduitrusting omvat o.a. klimaatregeling, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en bandenspanningssensoren. Een met 15mm verlaagd sportonderstel draagt bij tot een bij de auto passende wegligging.
De Golf GTI staat in december bij de Nederlandse dealers. Een exacte prijs is nog niet bekend.

bron: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2721
Ik vind die witte echt wel mooi.. zeker met dat rode randje rond de grill en die 200 PK begint ook wel wat te worden..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  woensdag 1 september 2004 @ 16:19:52 #2
44101 kirpeknots
Ignorance is bliss
pi_21686195
Wel GTi waarden. Een stuk beter dan de Golf III/IV GTi in dat opzicht.

Dat logo wordt wel steeds groter. Nog ff en ze gebruiken het formaat van de VW transporter Mk1 weer.
Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
  woensdag 1 september 2004 @ 16:20:27 #3
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_21686206
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
  woensdag 1 september 2004 @ 16:22:46 #4
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_21686251
Tsja, het blijft natuurlijk wél een Golf

Hoewel ik het frontje weer mooi gelukt vind
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_21686253
Waar is de kont, hoe ziet de kont eruit?
En nu ben ik het zat.
pi_21686435
Audi frontje, lelijk ding
pi_21686802
pi_21686863
Hij is wel snel voor een GTI. Eerste autodie ik mooi vind in het wit. Verder is de Golf V:
There is no other!
pi_21686950
anders ga je de front ff jatten van audi...
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_21687021
Dit zal een herkenbaar straatbeeld worden over 15 jaar in het boerendorp alhier.
pi_21687023
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:54 schreef Disher het volgende:
anders ga je de front ff jatten van audi...
dat heet geen jatten maar lenen van je collega's
pi_21687044
VW =
Golf =

Samen opgeteld :
pi_21687086
Anders is audi van vw
pi_21687107
Horrible!

Ben benieuwd hoelang het duurd dat die vage gasten hem voor het dubbele aan geld gaan uitbouwen (oftewel, nog lelijker maken)
  woensdag 1 september 2004 @ 17:03:39 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_21687179
de invalidewagen onder de turkenbakken; volgende keer heeft het mormel vast ook nog 5 paarse wielen, een plasticen bull-bar en een multipla-motorkap

gadverdamme, wie koopt toch zulke überlelijke mormels!
oja, die sjonnies van programma's als 'wegmisbruikers' en postmenstruele story-lezende hoog-geblondeerde kappersvrouwen
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 1 september 2004 @ 17:05:15 #16
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_21687216
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:03 schreef dr.dunno het volgende:
de invalidewagen onder de turkenbakken; volgende keer heeft het mormel 5 wielen en een multipla-motorkap

gadverdamme, wie koopt toch zulke überlelijke mormels!
oja, die sjonnies van programma's als 'wegmisbruikers' en postmenstruele story-lezende kappersvrouwen
Juist! Een gewone Golf is al niks, dus dit is alleen maar een vlag op een modderschuit
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  woensdag 1 september 2004 @ 17:05:48 #17
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_21687223
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:22 schreef Dabenzo het volgende:
Waar is de kont, hoe ziet de kont eruit?
al is het maar half zo verneukt als de rest van dat gedrocht, dan nog steeds horrible
  woensdag 1 september 2004 @ 17:07:03 #18
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_21687249
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:03 schreef dr.dunno het volgende:
de invalidewagen onder de turkenbakken; volgende keer heeft het mormel vast ook nog 5 paarse wielen
of misschien wel een dubbele achter-as of voor-as
  woensdag 1 september 2004 @ 17:15:25 #19
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21687422
Toch vreemd dat alle grote automerken zich in de meest vreemde bochten wringen om toch maar niet een fatsoenlijke grill op een auto te plakken.(maar er wel aan likken)
Het chroom is al weer helemaal terug in het straatbeeld maar toch blijven we ons afkeren van styling uit de 50s of 60's.
Vindt dat halve maantje in de motorkap nou niet zo'n succes voor de rest 13 in een dozijn.
Klaar?
Ik niet!
pi_21687588
Wat een godsvermogen, maar wel gepast ! . Kan lekker in het rijtje Type R en alle andere "snelle" hatches e.d. meepraten nu.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21687618
nice

de eerste golf die ik mooi vind, zelfs mooier dan de nieuwe astra.
Als we maar gelukkig zijn...
pi_21687641
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:24 schreef Jyrun het volgende:
nice

de eerste golf die ik mooi vind, zelfs mooier dan de nieuwe astra.
Dat komt omdat de astra nog wacht op een fatsoenlijke achterkant.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21687724
ja, die lichten zijn echt om te
Als we maar gelukkig zijn...
  woensdag 1 september 2004 @ 17:31:07 #24
75879 RedArrow68
Wolf in Saabskleren
pi_21687774
Ik vin m wel stoer in het wit! Verder niet zo bijzonder maar zeker wel leuk hoor zeker het vermogen/koppel
Murcééjdies Bhenz, "T-Modelle"
pi_21687798
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:58 schreef nero355 het volgende:
VW =
Golf =

Samen opgeteld :
Niets aan toe te voegen. Mijn buurman rijdt een golf, mijn over buurman rijdt een golf, mijn achterburen rijden golf. Heel Nederland rijdt golf :S Wat is er nu zo bijzonder aan een golf vraag ik me af. Oke zo'n tdi rijdt echt perfect! Maar qua uiterlijk is het toch maar een saai duf ding. Betrouwbaar is een golf ook niet echt. En degelijk zoals iedereen zegt istie helemaal niet, hoe vaak zie je niet het vw concern rijden waarbij de verlichting aan 1 kant stuk is?
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')