quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:00 schreef Bemiddelaar het volgende:
Wat is dan een paar minuten tegen mekaar aan liggen? 5 of 10 of meer?
Ik ben pas weer op "volle sterkte" na minstens een kwartier denk ik.. En dan is ie nog niet zo hard als de 1e x, de 2e x ben je gewoon iets minder geil..ik althans.
En als je t gaat pushen dan word t al helemaal niks meer, gaat hij zich druk maken dat ie stijf moet worden en dan kun je het vergeten. t zit allemaal in je hoofd..
Misschien een betere oplossing is om dr een hele lange pauze tussen te nemen, massage tussendoor ofzo.. filmpje etc.
De tijd ertussen is ongeveer 20 -25 minuutjes.. Een film tussendoor kijken is helemaal not done, want stel voor dat die film 1,5 uur duurt. Dan is het voor hem weer te lang geleden en dan komt hij weer zo snel. Geloof me, we hebben al zoveel geprobeerd..
Ik kan mij afgelopen oud & nieuw nog herinneren..We kwamen thuis van t stappen en gingen vrijen.. Toen gingen we daarna slapen, werden we denk ik 2uur later weer wakker en gingen weer vrijen..uurtje of 4 later weer vrijen.. Maar bij iedere keer dat we vreeën duurde het niet lang.. Het was iedere keer maar een minuutje of 5 en dan kwam hij al..
Ook met pijpen en aftrekken heeft hij dit.. Hij zegt dat ik het veel te lekker doe en dat ik het maar langzamer moet gaan doen omdat hij anders al komt...Ik vind het niet erg, ik vind het toch wel lekker om hem lekker lang te verwennen, maar het idee dat hij zich in moet houden omdat hij niet wil komen vind ik vervelend..Ik wil dat hij ook geniet. En niet steeds zit te denken van: o nee, nu moet ik rustiger doen anders kom ik al..
Ook zegt hij na iedere keer dat we gevreeën hebben sorry. Sorry dat hij weer zo snel klaarkwam..Dan zeg ik dat hij geen sorry hoeft te zeggen, maar dan kan ik net zo goed tegen de muur praten...