abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21683552
Weet niet of mijn topic hier goed staat want ik twijfelde tussen R&P en deze, heb hem uiteindelijk maar hier geplaatst. Als hij niet goed staat, verplaats hem dan maar...

Het zit zo, al 1jaar en nog wat maanden ben ik al samen met mijn vriend. Alles gaat goed, maar volgens mijn vriend niet. hij komt namelijk erg snel klaar. Soms zit hij er nog maar net 2 minuten in en dan is t al gebeurd.

Hier zit hij al heel lang mee, we hebben er ook al meerdere malen over gepraat.. Ik zit er niet zo mee, ik voel namelijk zoveel liefde en warmte als we vrijen dat ik dat veel belangrijker vind.. (zeker omdat mijn vorige vriendjes alleen maar uit waren op sex, dan pas voel je wat het verschil tussen sex en vrijen is)
Ook komt erbij dat hij mij altijd eerst laat komen door zn vingers of tong. En met voorspel erbij zijn we toch altijd wel een uurtje bezig..

Hij vind het zo naar dat hij zo snel klaarkomt dat hij zelfs naar zo'n test centrum wil gaan. Hij zag vanochtend namelijk een advertentie in de Spits dat ze een hetero stel zochten waarvan de man snel klaarkomt. Daar krijg je dan een vergoeding van 500 euro ofzo voor. Ik heb hem dat afgeraden en precies dezelfde woorden tegen hem gezegd die hierboven ook staan.

Ik ben gelukkig zoals het nu is, ik zal hem hiervoor ook echt niet gaan verlaten (waar hij in het begin heel bang voor was)
Maar hoe krijg ik het aan zijn verstand gepraat dat hij het moet loslaten. Hierdoor geniet hij veel minder als we vrijen. Hij is er zo vreselijk veel mee bezig dat hij misschien daardoor ook al sneller komt..

Wie heeft er anders nog tips voor hem om niet zo snel klaar te komen?

En durex performa is geen optie, hebben we al geprobeerd en daarmee kwam hij net zo snel klaar..
pi_21683631
Nou, dan stopt'ie toch af en toe en ga je andere dingen doen? Mannen komen vrijwel altijd (veel) sneller klaar dan vrouwen.. probeer samen naar een hoogtepunt te werken (waarbij hij wat meer moeite zal moeten doen dan jij), niets is beter dan samen klaarkomen

En ja, verder is het dan een zelfverzekerdsheidskwestie, erg lastig. Als jij 'm al niet "gerust" kan stellen, wie wel dan?
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
pi_21683750
Stoppen en andere dingen doen hebben we ook al geprobeerd.. Maar dan is het bij hem al zo ontzettend gevoelig dat er geen stoppen meer aan is..

Was zelfs een keer zo dat hij het voelde aankomen, toen stopte hij en bleef heel stil zitten. (Dan moet ik ook echt niet bewegen want een kleine beweging doet hem al klaarkomen..)

Toen dacht hij na een paar minuutjes dat het wel weer kon, hij bewoog 1 keer heel voorzichtig en toen hoorde ik hem opeens zeggen: O NEE... Dus was t al weer te laat...
  woensdag 1 september 2004 @ 14:32:31 #4
21157 sioux_
lost in space
pi_21683823
er zijn oefeningen die je kunt doen om een orgasme uit te stellen.

- pc spier aantrekken
- aan iets totaal anders denken (lastig)
- stoppen en even iets anders doen (ook lastig)
pi_21683858
Wat zou kunnen helpen is eerst hem klaar laten komen, dan lekker voorspel, waarbij jij lekker kan komen, en dan pas vrijen. De tweede keer komt hij waarschijnlijk niet zo snel als de eerste keer.

En: het gaat vanzelf over..... over tig jaar duurt het te lang voordat hij kan komen.

succes
Dare to be different, dare to be you!
  woensdag 1 september 2004 @ 14:35:20 #6
36430 mijn_held
ik ben mijn eigen held
pi_21683882
Ik heb er ook last van .
Snel klaarkomen, ik denk persoonlijk dat het ligt aan het feit dat ik al de tijd dat ik maagd was (wat erg lang was) heb zitten focussen op "het onderdeel" van sex. Waardoor de spanning ineens gigantisch toeneemt wanneer we bij dat onderdeel aangekomen zijn. Het is ook voor mij een enorme knauw in mijn zelfvertrouwen, ondanks dat mijn ex zei dat ze het niet erg vond. Waarschijnlijk gaat het binnenkort gebeuren met mijn nieuwe vriendin, maar ik zie er toch heel erg tegen op .

En het is heel raar, ook al zeggen jullie dat het niet erg is, het maakt de fun voor mij (en waarschijnlijk ook hem) een stuk minder doordat het zo snel voorbij is.
Ik heb het overigens alleen als ik echt ehm.. bij der naar binnen ga. Met pijpen of handwerk duurt het weer vrij lang.
[..]
  woensdag 1 september 2004 @ 14:35:32 #7
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_21683886
Wat is er mis met die advertentie; je geeft hem daarmee aktief de mogelijkheid om er iets aan te doen. Voor hem is het een probleem dat nog steeds niet is opgelost wanneer jij zegt dat je het niet erg vindt.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_21683899
Vlak onder zijn ballen, tussen billen en ballen zal ik maar zeggen, zit een spier of zoiets, in het verlengde van de penis.
Als je daar flink hard tegen duwt, je duwt het als het ware dicht,, kun je het klaarkomen uitstellen/stoppen. Het vergt enige oefening, maar het werkt wel meestal.

Hmm, ik heb er nog ff over nagedacht maar beter dan dit kan ik het niet uitleggen
kwestie van experimenteren dus
  woensdag 1 september 2004 @ 14:36:04 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21683901
Je bent gewoon te lekker

Maar even serieus, het laatste wat je moet doen is ' de druk op de ketel' zetten, lijkt me.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 1 september 2004 @ 14:37:22 #10
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_21683931
En de tweede ronde dan?
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 1 september 2004 @ 14:37:24 #11
17533 KidPaddle
Kunst is overgewaardeerd.
pi_21683934
Het schijnt dat de eikel na besnijdenis een stuk ongevoeliger wordt, omdat er op de blootliggende eikel een soort van beschermlaag komt.. botweg gezegd komt er eelt op je eikel. dat zou kunnen helpen tegen (te) vroege ejaculatie
wellicht dat de dokter meer info kan geven, want besnijden is niet heel erg leuk gedurende 2 weken...

je kan natuurlijk ook eerst handjeswerk (of anders doen), klaar komen, en nog een 2e keer langer bezig zijn..
http://marcof.net
  woensdag 1 september 2004 @ 14:37:25 #12
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_21683935
Laat hem zich van te voren aftrekken, wedden dat ie dan minder snel kalarkomt voor de 2e keer?
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_21683938
Dat is inderdaad wel heel erg... en dan echt toch NOG eerder stoppen.. heeft'ie ditzelfde ook met vorige relaties gehad (of was jij de 1e)? En misschien als hij er zo mee zit is het wel een oplossing om er toch naar te laten kijken, gewoon voor zijn geruststelling..
pi_21683955
Je bent te Jum_Jum.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_21683971
Die durexcondooms met dat spulletje erop zijn geweldig.
Nadeel is wel dat jij er ook ongevoelig erdoor kan worden.
Maar ik kon in elk geval een uur er tegen aan. Ik kon zelfs een keer helemaal niet komen.

Zelf heb ik er ook af en toe last van dat ik snel kom.
Ook van alles geprobeert stoppen, knuffelen.

Ik ben erachter gekomen dat het gewoon kwam omdat ik zo op ern top geniet van mijn vrouw, ik ben ermee opgehouden om mij zorgen te maken.
  woensdag 1 september 2004 @ 14:41:30 #16
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_21684038
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:38 schreef maupie het volgende:
Die durexcondooms met dat spulletje erop zijn geweldig.
Hebben ze die ook met dat spul er in? Dat lijkt mij handiger.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_21684120
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:41 schreef MetalMessiah het volgende:

[..]

Hebben ze die ook met dat spul er in? Dat lijkt mij handiger.
Nou het probleem is dus dat het spul erin hoort te zitten. Maar bij het uitpakken bleek dat het er ook op kon zat (en erin natuurlijk). Het gevolg is dat de ontvangende partij ook ongevoelig wordt
pi_21684344
ik heb ooit een x gelezen of gezien dat het genetisch bepaald is of een man snel komt of niet..

dus denk dat hij dr gewoon weinig aan kan doen en t maar moet accepteren, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk..
En idd, eerste x laten klaarkomen bij het voorspel en 2e x het gewoon echt doen..
enjoy life!
pi_21684359
Heel fijn al deze reacties, al heb ik er nog niet echt 1 gezien waarvan ik denk dat zou kunnen helpen..
Een 2e ronde hebben we ook vaak geprobeerd, alleen heb ik dat opgegeven. Ik zal uitleggen waarom.

We gaan vrijen, alles leuk en aardig, ik kom en hij komt. Even een paar minuten heel lief tegen elkaar aanliggen en dan voor een 2e ronde...
hand en mondwerk beginnen we mee, de eerste minuten gaat dit allemaal goed.. Alleen zomaar van de 1 op de andere minuut word zn lul ineens slap... Dan is er ook echt geen beweging meer in te krijgen... Hoe ik ook doe, en zelfs als hij dan zelf gaat proberen krijgt hij hem niet meer stijf...

iedere keer als we een 2e keer wilde proberen werd hij slap.. nu durf ik dus geen 2e keer meer voor te stellen.. Want ik weet al hoe erg hij er mee zit als hij snel komt, laat staan als zn lul het helemaal niet meer doet...

En ook aftrekken voordat we gaan vrijen lijkt me dan geen goede optie...

Ik ben niet zijn eerste vriendin, hij heeft me ongeveer is verteld met hoeveel meisjes hij sex heeft gehad.. dit was zijn antwoord: die meisjes zijn op 1 hand te tellen, en dan hou ik nog vingers over ook... Of hij dit bij andere meisjes ook heeft weet ik niet, heb ik het eigenlijk nooit over gehad met hem
pi_21684456
Wat is dan een paar minuten tegen mekaar aan liggen? 5 of 10 of meer?
Ik ben pas weer op "volle sterkte" na minstens een kwartier denk ik.. En dan is ie nog niet zo hard als de 1e x, de 2e x ben je gewoon iets minder geil..ik althans.
En als je t gaat pushen dan word t al helemaal niks meer, gaat hij zich druk maken dat ie stijf moet worden en dan kun je het vergeten. t zit allemaal in je hoofd..
Misschien een betere oplossing is om dr een hele lange pauze tussen te nemen, massage tussendoor ofzo.. filmpje etc.
enjoy life!
pi_21684496
Wat je ook zou kunnen proberen (dat is minder fijn voor hem) is zo'n gay condoom.
Deze zijn iets dikker waardoor zijn toppie minder gevoelig raakt.

Hij voelt misschien wel minder, maar als ie jou er een beter gevoel bij geeft is het voor hem misschien wel weer OK
pi_21684537
quote:
Ik ben niet zijn eerste vriendin, hij heeft me ongeveer is verteld met hoeveel meisjes hij sex heeft gehad.. dit was zijn antwoord: die meisjes zijn op 1 hand te tellen, en dan hou ik nog vingers over ook... Of hij dit bij andere meisjes ook heeft weet ik niet, heb ik het eigenlijk nooit over gehad met hem
Het kan natuurlijk zijn dat jouw lichaamsbouw (vooral "strakheid") heel erg stimulerend is voor hem, en dat hij dat bij andere meisjes niet gehad heeft.. Dus vraag het eens zou ik zeggen. Toch denk ik dat als je hem dan maar dat onderzoek laat doen hij misschien wat gerustgestelder is. Sowieso is dit een lastig probleem.. kijk naar hoe onzelfverzekerd mannen zijn qua dit, je kan het wel vergelijken met hoe meisjes over hun gewicht enzo denken over't algemeen... Ookal zeggen mensen van "nee joh, je ziet er goed uit!" - TOCH blijf je er mee zitten.
pi_21684649
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef MetalMessiah het volgende:
Wat is er mis met die advertentie; je geeft hem daarmee aktief de mogelijkheid om er iets aan te doen. Voor hem is het een probleem dat nog steeds niet is opgelost wanneer jij zegt dat je het niet erg vindt.
Ik heb die advertentie afgeraden omdat ik bang ben voor die medicijnen die hij kan krijgen.. Het heet niet voor niks een test. Ik weet niet wat voor medicijnen hij krijgt en wat dat op latere leeftijd met zich mee gaat brengen..
Dalijk krijgt hij iets toegediend waardoor hij het later helemaal niet meer doet

Maar hij vertelde me dit over de telefoon, ik heb gezegd we praten er vanavond nog wel over. Maar in eerste instantie zei ik echt nee. Want voor mij is het niet nodig, maar hij zit er echt mee. Dus misschien is het toch een optie...
pi_21684842
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:00 schreef Bemiddelaar het volgende:
Wat is dan een paar minuten tegen mekaar aan liggen? 5 of 10 of meer?
Ik ben pas weer op "volle sterkte" na minstens een kwartier denk ik.. En dan is ie nog niet zo hard als de 1e x, de 2e x ben je gewoon iets minder geil..ik althans.
En als je t gaat pushen dan word t al helemaal niks meer, gaat hij zich druk maken dat ie stijf moet worden en dan kun je het vergeten. t zit allemaal in je hoofd..
Misschien een betere oplossing is om dr een hele lange pauze tussen te nemen, massage tussendoor ofzo.. filmpje etc.
De tijd ertussen is ongeveer 20 -25 minuutjes.. Een film tussendoor kijken is helemaal not done, want stel voor dat die film 1,5 uur duurt. Dan is het voor hem weer te lang geleden en dan komt hij weer zo snel. Geloof me, we hebben al zoveel geprobeerd..

Ik kan mij afgelopen oud & nieuw nog herinneren..We kwamen thuis van t stappen en gingen vrijen.. Toen gingen we daarna slapen, werden we denk ik 2uur later weer wakker en gingen weer vrijen..uurtje of 4 later weer vrijen.. Maar bij iedere keer dat we vreeën duurde het niet lang.. Het was iedere keer maar een minuutje of 5 en dan kwam hij al..

Ook met pijpen en aftrekken heeft hij dit.. Hij zegt dat ik het veel te lekker doe en dat ik het maar langzamer moet gaan doen omdat hij anders al komt...Ik vind het niet erg, ik vind het toch wel lekker om hem lekker lang te verwennen, maar het idee dat hij zich in moet houden omdat hij niet wil komen vind ik vervelend..Ik wil dat hij ook geniet. En niet steeds zit te denken van: o nee, nu moet ik rustiger doen anders kom ik al..

Ook zegt hij na iedere keer dat we gevreeën hebben sorry. Sorry dat hij weer zo snel klaarkwam..Dan zeg ik dat hij geen sorry hoeft te zeggen, maar dan kan ik net zo goed tegen de muur praten...
pi_21685279
lastig zeg, ik zou het dan ook echt niet weten als je alles al geprobeerd heb. Hij zal zeker ook wel geprobeerd hebben met masturberen om het uit te stellen en zo proberen langer door te kunnen gaan?
Maar ja, andere kant als jij dr verder geen probleem van maakt dan moet ie maar leren het te accepteren. so be it. Als jij niet tekort komt verder en van de rest genoeg kan genieten dan hoeft ie zich verder toch niet schuldig te voelen..
Hij ziet het als een soort falen denk ik, en das jammer. Maar hij is de enige die dr mee moet leren omgaan en het snel klaarkomen niet alsb elangrijkste onderdeel van de sex te zien maar als bijzaak..
enjoy life!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')