quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Warwick bedoel je zeker, dat ventje uit Willow.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:04 schreef BobRooney het volgende:
SHit, internet gaat er zo uit hier,
ik geef Darkfly de punt omdat hij als enige hele naam noemde
Darkfly + 1
Ik ga er verder ook niet over lopen zeuren hoor ....quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:13 schreef GFP het volgende:
In geval van twijfel beslist de vragensteller en als hij de hele naam wilde horen, mag hij punten toe kennen aan degene die als eerste de volledige naam wist te melden...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:35 schreef EricusMaximus het volgende:
Lord of the Rings: Return of the King?
Heb zo'n vermoeden dat die schaapjes niet te zien zijn in de filmquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:35 schreef Khalein het volgende:
'k Zou wel door kunnen gaan met alle films noemen waar ik bergen met aan de voet schapen in ken, maar da's ook zo vermoeiend
'k Wacht wel op een volgend plaatje
Heel goed vermoedenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat die schaapjes niet te zien zijn in de film
Fuck... Nog meer optiesquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:40 schreef omegaproject het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat die schaapjes niet te zien zijn in de film
Was dat niet Tyler Durden uit Fightclub?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:47 schreef omegaproject het volgende:
Ok,
Qoute-time!
I absolutely believe in God... and I absolutely hate the fucker.
Wie o wie? ... en in welke film?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat niet Tyler Durden uit Fightclub?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:50 schreef DarkFly het volgende:
Film:
Pitch Black
Wie:
Vin Diesel
Oceans 12 , de opnames waren in Haarlem volgens mij.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:00 schreef DarkFly het volgende:
Voor welke film (2004) zijn opnames gemaakt van Amsterdam CS (maar eigenlijk ook niet)?
Hmmz ... toen ik dat zei stond jouw reactie er nog nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:13 schreef DarkFly het volgende:
nope, het was echt Oceans 12
Volgende vraag is voor mr_anonimous!
Kan kloppen, maar toen ik m'n bericht wijzigde heb ik jou reactie waarschijnlijk over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hmmz ... toen ik dat zei stond jouw reactie er nog niet
Ja. Als je de naam van zijn personage weet is het punt voor jou.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:35 schreef GFP het volgende:
Danny de Munck...
Toch?
Bram, verder kom ik niet...quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja. Als je de naam van zijn personage weet is het punt voor jou.
Bram Roodquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:39 schreef GFP het volgende:
[..]
Bram, verder kom ik niet...
Bram reken ik goed.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:39 schreef GFP het volgende:
[..]
Bram, verder kom ik niet...
Ik reken de voornaam alleen goed, omdat zijn achternaam niet vaak wordt gebruikt. Volgens mij zie je hem alleen een keer op zijn paspoort en op zijn huis staan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:52 schreef omegaproject het volgende:
...
NEXT!
Scheids zegt het ook een keer, en door het verband Rood <-> rode kaart is het blijven hangenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik reken de voornaam alleen goed, omdat zijn achternaam niet vaak wordt gebruikt. Volgens mij zie je hem alleen een keer op zijn paspoort en op zijn huis staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |