Da`s ws nog het ergstequote:Op woensdag 1 september 2004 14:12 schreef chibibo het volgende:
Als onze vakantievierende medegijzen en kuikens dit zien, gaan ze zichzelf nog belangrijker vinden.
ze hebben gewoon geen levenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:12 schreef chibibo het volgende:
Als onze vakantievierende medegijzen en kuikens dit zien, gaan ze zichzelf nog belangrijker vinden.
gebeurt mij nu nooit, dat er 2 onwijs mooie vrouwelijke loodgieters aan mn deur staanquote:Op woensdag 1 september 2004 14:59 schreef Nadientje het volgende:
we krijgen nieuwe leidingen op de badkameriemand had legionella in zijn flat ofzo
lig ik te slapen kwamen 2 van die mooie jongens
aan mijn deur om even mijn badkamer te checken
![]()
Dan zeur niet, als het mooie mannen zijn kan je toch ook alleen thuis blijven met ze !quote:Op woensdag 1 september 2004 14:59 schreef Nadientje het volgende:
we krijgen nieuwe leidingen op de badkameriemand had legionella in zijn flat ofzo
lig ik te slapen kwamen 2 van die mooie jongens
aan mijn deur om even mijn badkamer te checken
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan zeur niet, als het mooie mannen zijn kan je toch ook alleen thuis blijven met ze !
Je hebt niks te willenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:21 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
nou nee want als ze dan weer iets moeten weet ik het weer niet en ik kan dan de hele dag thuis blijven alleen en in de rotzooi zitten... je blijft maar mooi thuis
![]()
je hebt toch genoeg vrije dagen en dan kunnen we samen ion de rotzooi zitten
ik heb niet afgewassen dus dat doen we morgenvroeg samen wel voordat roy en kep komen.. jij moet vanavond maar ff met ze afspreken hoelaat we ze moeten halen en dan wacht ik wel op perron ofzo, ze zijn allabei niet bereikbaar op msn namelijkquote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen.
D-devil: spreek maar een tijd af met Roy, want ik kan die gast ook niet bereiken. Hij weet de treintijden wat handig is voor ons enzoquote:Op woensdag 1 september 2004 15:28 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik heb niet afgewassen dus dat doen we morgenvroeg samen wel voordat roy en kep komen.. jij moet vanavond maar ff met ze afspreken hoelaat we ze moeten halen en dan wacht ik wel op perron ofzo, ze zijn allabei niet bereikbaar op msn namelijk![]()
werken
mwaaaaaaaaah er was niks afgesprokenquote:Op woensdag 1 september 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwaaaaah, alles was al afgesproken toch?![]()
Kepler 12:15 de trein op Rotterdam naar Ehv, daar overstappen op trein Heerlen. Ik zit al in die trein en we komen om 14:36u aan.
Taodette jarig? Strolie jarig?quote:Op woensdag 1 september 2004 16:31 schreef Aurelius het volgende:
Middag
Sven & Nadine. Onwijs bedankt voor jullie mooie kaartje.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:41 schreef Aurelius het volgende:
Wat een homo ben ik, wat een homo ben ik. Tralala lala tralala lala
Anders lees je even dit topic ofzoquote:Op woensdag 1 september 2004 17:47 schreef D-Devil het volgende:
Hey Roy, pik hoelaat kom je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |