quote:Op woensdag 1 september 2004 11:41 schreef timmeeeh het volgende:
www.wordbinneneenjaaroverspannen.nl
jij gaat het nog zwaar krijgen in je levenquote:Op woensdag 1 september 2004 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Hebben die mensen een spraakgebrek dat ze de "t" als een "d" schrijven???
hart·stik·ke (bw.)
1 [inf.] in hoge mate => zeer
Bijvoegelijk naamwoord met een "t", niet met een "d"
Sommige woorden fout schrijven, ok, doe ik ook wel eens, maar "hartstikke" consequent foutief schrijven als "hardstikke"?
Daarom is het ook harTstikkequote:Op woensdag 1 september 2004 11:38 schreef Djaser het volgende:
Harstikke is zoooooooooo 1998.
haha ik ken genoeg nederlanders die dat doen hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 11:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
een jongen uit mijn msn is duits, en beheerst de nederlandse taal niet 100% die schrijft vaker: Wie me nodig heeft beld me maar
schrijven die mensen ook wijn als wein (dus met de korte ei)quote:Op woensdag 1 september 2004 12:13 schreef ZixS het volgende:
[..]
haha ik ken genoeg nederlanders die dat doen hoor
Nou, ik zou zeggen, lees eens een paar pagina's Fok! (of Almererulezquote:Op woensdag 1 september 2004 11:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
een jongen uit mijn msn is duits, en beheerst de nederlandse taal niet 100% die schrijft vaker: Wie me nodig heeft beld me maar
Oh how the irony.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:30 schreef Solitarias het volgende:
Ik zou me er haast aan gaan irriteren, dit slecht gebruik der Nederlandsche taal
Kleine greep uit het geheel.quote:Ik wordt
Hij beld (En vele andere D ipv. T fouten)
Ik irriteer me aan
zowizo
Belt je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |