En dan heb je ook nog van die meiden met een heel dik achterwerk, dan is het helemaal geen gezicht vind ik, strakke broek, een dikke kont en dan ook nog strak de laarzen om die broek, mega hoge hakken zodat je bij iedere stap die kont ziet drillen...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:11 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat hele broek-in-je-laarzen-stoppen al verschrikkelijk en als al die meisjes nu ook nog allemaal dezelfde afschuwelijke moonboots eronder aantrekken is dat helemaal om te
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:55 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Jaaaaaaaa...
Ik heb ze ook eindelijk!.. Het lange wachten is beloond!
Ben er echt super blij mee!
[afbeelding]
Sorry maar dit lijkt echt in niets op Uggs....... De zool is totaal anders (dit heeft meer weg van bergschoenen), het model is totaal anders, het enige wat hetzelfde is is het schapenwol (hoewel dat bij uggs aan de binnenkant zit in plaats van aan de buitenkant). Je bent dus vet geripped, hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:55 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Jaaaaaaaa...
Ik heb ze ook eindelijk!.. Het lange wachten is beloond!
Ben er echt super blij mee!
[afbeelding]
Uhm, dit zijn toch echt wel Uggs hoor. Ze hebben wel meerdere modellen gemaakt (het model waar jij het over hebt is waarschijnlijk het 'classic' model).quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:16 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Sorry maar dit lijkt echt in niets op Uggs....... De zool is totaal anders (dit heeft meer weg van bergschoenen), het model is totaal anders, het enige wat hetzelfde is is het schapenwol (hoewel dat bij uggs aan de binnenkant zit in plaats van aan de buitenkant). Je bent dus vet geripped, hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt...
Ow oke... Ze zien er dan wel heel anders uit dan die classic versie, sorry in dat gevalquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:13 schreef sefer het volgende:
[..]
Uhm, dit zijn toch echt wel Uggs hoor. Ze hebben wel meerdere modellen gemaakt (het model waar jij het over hebt is waarschijnlijk het 'classic' model).
De mijne zijn ook binnen btw.
Zijn toch echte Ugg's, ik heb ze ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:16 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Sorry maar dit lijkt echt in niets op Uggs....... De zool is totaal anders (dit heeft meer weg van bergschoenen), het model is totaal anders, het enige wat hetzelfde is is het schapenwol (hoewel dat bij uggs aan de binnenkant zit in plaats van aan de buitenkant). Je bent dus vet geripped, hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt...
de mijne vielen erg klein uit eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb ze nu ook eindelijk!.
Ik wilde eerst de lage in sand-kleur maar ze hadden alleen nog maar de hoge in chestnut.En ik heb een maat kleiner dan ik normaal heb omdat ze vrij groot uitvallen..
[afbeelding]
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:34 schreef Blokhut het volgende:
Heten ze uggs omdat ze zo lelijk zijn (als in ugly)?
Ik vind ze idd superlomp en oncharmant.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:39 schreef NoXxa het volgende:
Die schoenen zijn echt afschuwlijk. En helaas zie je ze steeds meer. Wat een ondingen zeg, snap niet dat je als vrouw daar graag op loopt...
jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:50 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze idd superlomp en oncharmant.
Al die mensen die puntschoenen zo afschuwelijk vonden; ik vind UGGs nog veel oncharmanter.
Inderdaad... Deze zie je ECHT bijna nergens!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:04 schreef chiQa het volgende:
[..]
Zijn toch echte Ugg's, ik heb ze ookVeel leuker dan het classic model (die ik overigens ook heb) waar je nu iedereen in ziet (vaak nog nep ook)
![]()
Van de ja weet ik het nog niet maar dat je een stakker bent als je erin loopt kan wel waar zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:15 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
ja
Je bent echt een megastakker als je hierin loopt.
Maar puntschoenen zijn ontzettend slecht voor je voetenafgezien nog daarvan dat ze er idioot lelijk uitzien en uggs zitten erg lekker en klemmen je tenen er niet af !!quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze idd superlomp en oncharmant.
Al die mensen die puntschoenen zo afschuwelijk vonden; ik vind UGGs nog veel oncharmanter.
http://www.uggaustralia.nl/dealers.aspquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:24 schreef Doagere het volgende:
Zie ze elke dag op straat, zijn leuke dingen. Waar kan je die voor mannen kopen?
Ok dan, morgen maar even kijken!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
http://www.uggaustralia.nl/dealers.asp.
Niet de Uggs toch??quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef ruffian het volgende:
komop zeg nu eerlijk
dit staat (ligt) toch leuk!!
[afbeelding]
-Edit-quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:08 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
-Edit-
Offtopic
Nee, ik vind het erg mooi.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef ruffian het volgende:
komop zeg nu eerlijk
[afbeelding]
Lijkt wel alsof ze behoorlijk heeft liggen (?) barfen...hopelijk niet over haar Uggs..quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef ruffian het volgende:
komop zeg nu eerlijk
[afbeelding]
* KonnieKipke concurs.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef ruffian het volgende:
komop zeg nu eerlijk
[afbeelding]
ik denk dat jij de uitslag nog wel eens zou kunnen tegenvallenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:50 schreef animuz1 het volgende:
vrouwen denken dat ze allemaal hip zijn enzo maar ik wed dat meer dan 90% van de mannen ze lelijk vinden. Misschien dat we een poll over moeten houden waar alleen mannen op mogen stemmen
Zou het compensatie gedrag zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:34 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Super UGGS hierboven!!! (die Kate Hudson aanheeft)
Ik heb ze!!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:38 schreef deedeetee het volgende:
Die vind ik nou ook leuk![]()
wat een pech dat je laatste post net op een nieuwe pagina tercht komt
fotoooo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:34 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
[..]
Ik heb ze!!!!!![]()
balen zegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Yodaah het volgende:
GVD ... ik heb ze nog niet binnen!!! [afbeelding]
Hoeveel maanden geleden had je zo ook alweer besteld??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Yodaah het volgende:
GVD ... ik heb ze nog niet binnen!!! [afbeelding]
Origineel is het niet nee, aangezien uggs ECHT van uggly afstamt. Iedereen die dus denkt grappig te zijn is het niet, ze presenteren enkel een feit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:20 schreef caralinda het volgende:
staat t heel misschien voor uggly????
of is dat geen origineel grapje meer??
Ja ik ken best jongens die ze leuk vinden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
ik denk dat jij de uitslag nog wel eens zou kunnen tegenvallen
=quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:29 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
ik vroeg alleen wat 'uggly' is
Hotpantsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:37 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind ze wel geinig, maar ik wil ze niet onder een rokje aan doen want dan heb ik ze 3 x per jaar aan (oke 8 keer dan) en ook niet in mijn spijkerbroek want dat vind ik te ordinair staan en ik voel me daar ook weer te oud voor
Dus............. Dan blijft er weinig over he?
Of onder een spijkerbroek, spijkerbroek beetje omhoog vouwen ofzo?
Nee joh mallerdquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hotpants![]()
leukquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef Faithy het volgende:
ik heb deze laarzen:
[afbeelding]
met een beetje kreukels op de zijkant..
vond die Uggs toch iets TE
Ik doe de mijne ook gewoon aan onder een baggy spijkerbroek hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:37 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind ze wel geinig, maar ik wil ze niet onder een rokje aan doen want dan heb ik ze 3 x per jaar aan (oke 8 keer dan) en ook niet in mijn spijkerbroek want dat vind ik te ordinair staan en ik voel me daar ook weer te oud voor
Dus............. Dan blijft er weinig over he?
Of onder een spijkerbroek, spijkerbroek beetje omhoog vouwen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |