abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2004 @ 10:58:33 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21723225
Oh dus ik mag niet zeggen dat ik een bepaalt type niet speciaal vind. Beete jammer dan.
Maar het mooie daar aan is dat ik er schijt aan heb. En ik zie regelamtig een AM. Maar goed ik heb nooit gezegt dat ik het niet speciaal vind. Maar BV een honda S2000 of een dodge ram vind ik niks speciaals. En die panda was gewoon expres gedaan. Maar goed mensen nemen het opeens wel heel serieus.

Feit is en blijft dat dit een openlijk forum is. En dat ik net zoals jullie mijn mening mag geven. Oh en als er zo weinig aston martin's verkocht zijn he. Dan staan er wel erg veel te koop alleen al op internet. Er rijden er echt wel meer dan 250 rond. Maar goed dat maakt allemaal niks uit.

Mijn mening is dat sommige modellen totaal NIET speciaal zijn.
En als je dat niet leuk vind. Jammer dan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21723387
Houden we het hier een beetje rustig en OT graag??
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_21723413
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 10:58 schreef ook_gek het volgende:

Mijn mening is dat sommige modellen totaal NIET speciaal zijn.
En als je dat niet leuk vind. Jammer dan.
Zolang jij blijft denken dat anderen er wakker van liggen of jij een AM wel of niet speciaal vind is dat inderdaad jammer
  vrijdag 3 september 2004 @ 11:12:23 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21723488
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 11:08 schreef Tom het volgende:

[..]

Zolang jij blijft denken dat anderen er wakker van liggen of jij een AM wel of niet speciaal vind is dat inderdaad jammer
Jij en andere draven iets te ver door. Want ik heb nooit gezegt of een AM speciaal is of niet.
Maar nee ik lig er niet wakker van wie of wat denkt. Ik ben net de geen die er over begonnen is.
Maar goed wat ik al eerder gezegt heb. Het gaat nergens meer over.

Snap al die ophef niet. Maar het mooie is dat de mensen die zo aan het door draven zijn. Zelf geen of bijna geen foto,s hier zetten. Of ooit iets heeft bijgedragen aan dit topic. Maar goed wat niet is kan nog komen....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 3 september 2004 @ 11:56:15 #80
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_21724306
Deze stond op de hoek van de straat.

Zelfde kleur ook.. Volgends de achterkant een A6 3.0 TDI .
pi_21724336
niks aan
kom ik elke dag 10x tegen

pi_21724426
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 11:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niks aan
kom ik elke dag 10x tegen

LOOP NIET ZO TE FUCKEN MAN! VOOR MIJ IS DIE HEEL SPECIAAL
pi_21724570
quote:
Op donderdag 2 september 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
Voor het gezeik van eerder deze dag over dikke auto,s en ook_gek bla bla bla.
Moet ik jullie teleur stellen. Want wat rijd er net door m,n straat heen

[afbeelding]
Die rijd hier wel eens vaker rond op scheveningen. Maar deze keer door m,n straat.
Sorry ongelovige maar ik heb een foto

PS die nieuwe panda staat ook weer op de foto
yup scheveningen,

pi_21724994
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:04 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

LOOP NIET ZO TE FUCKEN MAN! VOOR MIJ IS DIE HEEL SPECIAAL
WAT MOTTE GIJ VAN DIE WOAGEN? ZAL IK JOU FF VOAR JE MUIL AAN WAPPE

pi_21725142
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 11:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij en andere draven iets te ver door. Want ik heb nooit gezegt of een AM speciaal is of niet.
Maar nee ik lig er niet wakker van wie of wat denkt. Ik ben net de geen die er over begonnen is.
Maar goed wat ik al eerder gezegt heb. Het gaat nergens meer over.

Snap al die ophef niet. Maar het mooie is dat de mensen die zo aan het door draven zijn. Zelf geen of bijna geen foto,s hier zetten. Of ooit iets heeft bijgedragen aan dit topic. Maar goed wat niet is kan nog komen....
Je snapt het echt niet he?

Het gaat er niet om of jij een AM wel of niet speciaal moet vinden. Waar het om gaat is dat dit topic bedoeld is om plaatjes te tonen van auto´s waarvan de poster meent dat die plaatjes het tonen waard zijn, kortom, waarvan de poster meent dat het een bijzondere auto betreft, zonder dat hij daarmee het risico loopt het laatdunkende commentaar van ook_gek over zich af te roepen. Een Ferrari Enzo of Lambo Murcielago is voor praktisch iedereen een speciale auto, maar als je toevallig stageloopt in de keuken van Hotel de Paris in Monte Carlo, dan is het goed mogelijk dat je zon ding een paar keer per week tegenkomt. Moet je in zon geval dan bij ieder plaatje in ´gespot´ van een Enzo opmerken dat zon auto helemaal niet zo bijzonder is omdat jij er al een paar exemplaren van tegenkomt? Nee, natuurlijk niet.

Als je het niet met de poster eens bent dat het een bijzondere auto betreft dan zie ik werkelijk niet in waarom je daarmee per se op de voorgrond moet treden. Accepteer gewoon dat de ene auto meer bijzonder is dan de andere en dat voor ieder van ons weer anders is wat bijzonder is en wat niet.

Maar goed, als de drang om dergelijk opmerkingen te plaatsen zo onbedwingbaar is, dan zul je mij er verder niet over horen. Ja, het gaat een keer de keel uithangen, maar in het grote geheel stelt het natuurlijk geen fuk voor. Je pimpt maar een eind weg en ik zal proberen me er niet aan te storen.

En nu hou ik op, want voor je het weet zit ik weer met een weekend-ban.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_21725186
quote:
Op donderdag 2 september 2004 22:38 schreef quility het volgende:
Ik heb een tijdje terug deze auto zien staan in Hengelo (OV)
[afbeelding]

Het is een Infinity SUV (Infinity, das dat auto merk waar ze over zitten te discussieren in Three Kings of het merk nou wel of geen cabrio heeft...)

Dit is het enigste plaatje dat ik ervan heb kunnen vinden! Kan zelfs geen website vinden! :S

[edit]
Ik heb wat meer info kunnen vinden!!
Het is een Infinity FX45 uit 2003!!
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/edit]
Dude, post dan foto's die je zelf gemaakt heb
Zo kan ik 't ook wel
Daarvoor is het topic niet bedoelt.
Post geen foto's als je ze niet hebt
  vrijdag 3 september 2004 @ 12:54:06 #87
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_21725373
Die Infiniti heb ik voor het eerst gespot

Hij is niet meer spottable
pi_21725710
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:40 schreef Argento het volgende:

[..]

blablabla
En nu hou ik op, want voor je het weet zit ik weer met een weekend-ban.
dat krijg je niet van een beetje discussieren
pi_21725744
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:54 schreef aKra het volgende:
Die Infiniti heb ik voor het eerst gespot

Hij is niet meer spottable
Nee hoor.
pi_21728368
Zondag 29 aug., Concours d'Elegance Paleis 't Loo, Apeldoorn:

Dusss...
Que..?
  vrijdag 3 september 2004 @ 16:02:49 #91
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21729142
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 10:31 schreef Tom het volgende:

[..]

Ooit wel eens aan gedacht dat het anderen geen hol interesseert of jij een AM of Ferrari speciaal vind? Voegt niets toe aan het topic.

Bedoeling van dit topic is auto's te posten die de grote meerderheid wel speciaal zal vinden, en dat zijn inderdaad de exclusieve auto's. Als er bij ons in de schuur een McLaren F1 staat waar ik elke dag tegenaan loop, dan ga ik ook niet lopen te posten dat het niets speciaals is en ik dat stuk blik elke dag al zie.

Van de nieuwe Panda zijn er al zo'n 8000 verkocht en is al meer dan een half jaar op de markt, raar dat je zoiets gaat posten omdat je het speciaal vind. Van de S2000 zijn er totaal 250 verkocht (in 4 jaar tijd). Van Aston Martin's worden er slechts een stuk of 25 per jaar verkocht en is dus wel degelijk speciaal. Behalve voor jou natuurlijk.
Mee eens.

Oeh kijk half Nederland ziet 25 Pandas per dag laat ik even vermelden dat ik er 1 zie
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 3 september 2004 @ 16:04:24 #92
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21729169
Wow die Spyker is echt super geil zeg
Net als die XJ220
  vrijdag 3 september 2004 @ 16:11:51 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21729290
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:40 schreef Argento het volgende:
verhaal
1 voor dit soort dingen krijg je geen ban. Dus wees niet bang.
2 actie is reactie. Iemand zet een foto online. Daar kan je dus een reactie over verwachten en een mening. En ik ga niet mijn mening voor me houden omdat anders sommige users op de tenen getrapt worden.

3 Als jij je daar aan stoort prima. Ik lig er totaal niet wakker van. Leuk dat je het meldt maar om eerlijk te zijn zal het me weinig sterker nog eigelijk niks schelen.

4 en de keel uithangen bij iemand? Denk je nou echt dat ik me daar druk om maak. Denk je nou echt dat ik daar niet blij mee ben? het zal me aan m,n reet roesten.

Noem me arrogant. Noem me een patser. Weet ik veel hoe je me noemen wil.
Maar 1 ding is duidelijk. Ik heb een eigen mening en die deel ik jullie mee. En wat jullie er van vinden. Tjha dat is aan jullie. Maar dat is geen reden voor mij om NIET te reageren.

En ik vind het over het algemeen een beetje overdreven gezeik dit. Want zo vaak zeg ik niet dat een auto gewoon is. En kennelijk zijn er meer mensen het met mij eens zoals je zelf kan lezen.

Maar goed ik vind het prima allemaal.
  vrijdag 3 september 2004 @ 16:28:23 #94
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_21729574
Ook_gek....

Je zou rekening kunnen houden met andere en niet alleen aan je eigen te denken...
Jonge jonge wat een probleem he ?
pi_21729638
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook_gek....

Je zou rekening kunnen houden met andere en niet alleen aan je eigen te denken...
sommige mensen vinden alleen belangrijk wat ze zelf denken en vinden houden rekening met niemand en vinden zichzelf helemaal te gek.
Deze mensen vind je meestal in Scheveningen.. DAAR waar alle mooie auto's staan.

pi_21729678
ontopic dan maar weer?
Que..?
  vrijdag 3 september 2004 @ 16:45:15 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21729918
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 16:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

sommige mensen vinden alleen belangrijk wat ze zelf denken en vinden houden rekening met niemand en vinden zichzelf helemaal te gek.
Deze mensen vind je meestal in Scheveningen.. DAAR waar alle mooie auto's staan.

Kijk jij snapt het
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook_gek....

Ik maak geen probleem er van. Anderen wel. En nee ik was nou niet echt van plan om me anders te gaan voor doen dan dat ik ben. Is dan heel jammer voor die mensen die het jammer vinden. Dan maar lekker arrogant. Eng he als iemand een andere mening heeft dan wat ze zelf hebben en die ook nog eens NIET onder stoelen en banken schuiven.
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 16:32 schreef -MEXX- het volgende:
ontopic dan maar weer?
Lijkt me een geweldig idee.
Heb ik weer iets om af te zeiken

vrijdag 3 september 2004 @ 22:04:43 #98
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_21736290
Dit is een herhaling hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_21739529
heb een paar fette fotos alleen lukt et me niet ze te attachen...je moet toch [img] bestandsnaam [/img] doen? of kun je de foto bij de preview niet zien...help me plz
pi_21739727
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 00:29 schreef Irakkie het volgende:
heb een paar fette fotos alleen lukt et me niet ze te attachen...je moet toch [afbeelding] doen? of kun je de foto bij de preview niet zien...help me plz
ja dat moet je idd doen ja... maar dat moet je wel naar een locatie op internet linken dan.
Dus niet naar je eigen PC. Je moet ze dus uploaden naar het internet, waarvandaan je ze dan kunt linken

Voor het uploaden van foto's kun je naar www.picserver.tk gaan

graag gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')