Zolang jij blijft denken dat anderen er wakker van liggen of jij een AM wel of niet speciaal vind is dat inderdaad jammerquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:58 schreef ook_gek het volgende:
Mijn mening is dat sommige modellen totaal NIET speciaal zijn.
En als je dat niet leuk vind. Jammer dan.![]()
Jij en andere draven iets te ver door. Want ik heb nooit gezegt of een AM speciaal is of niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:08 schreef Tom het volgende:
[..]
Zolang jij blijft denken dat anderen er wakker van liggen of jij een AM wel of niet speciaal vind is dat inderdaad jammer![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niks aan![]()
kom ik elke dag 10x tegen
![]()
![]()
yup scheveningen,quote:Op donderdag 2 september 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
Voor het gezeik van eerder deze dag over dikke auto,s en ook_gek bla bla bla.
Moet ik jullie teleur stellen. Want wat rijd er net door m,n straat heen
[afbeelding]
Die rijd hier wel eens vaker rond op scheveningen. Maar deze keer door m,n straat.
Sorry ongelovige maar ik heb een foto![]()
PS die nieuwe panda staat ook weer op de foto![]()
WAT MOTTE GIJ VAN DIE WOAGEN? ZAL IK JOU FF VOAR JE MUIL AAN WAPPEquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LOOP NIET ZO TE FUCKEN MAN! VOOR MIJ IS DIE HEEL SPECIAAL
![]()
Je snapt het echt niet he?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij en andere draven iets te ver door. Want ik heb nooit gezegt of een AM speciaal is of niet.
Maar nee ik lig er niet wakker van wie of wat denkt. Ik ben net de geen die er over begonnen is.
Maar goed wat ik al eerder gezegt heb. Het gaat nergens meer over.
Snap al die ophef niet. Maar het mooie is dat de mensen die zo aan het door draven zijn. Zelf geen of bijna geen foto,s hier zetten. Of ooit iets heeft bijgedragen aan dit topic. Maar goed wat niet is kan nog komen....
Dude, post dan foto's die je zelf gemaakt hebquote:Op donderdag 2 september 2004 22:38 schreef quility het volgende:
Ik heb een tijdje terug deze auto zien staan in Hengelo (OV)
[afbeelding]
Het is een Infinity SUV (Infinity, das dat auto merk waar ze over zitten te discussieren in Three Kings of het merk nou wel of geen cabrio heeft...)
Dit is het enigste plaatje dat ik ervan heb kunnen vinden! Kan zelfs geen website vinden! :S
[edit]
Ik heb wat meer info kunnen vinden!!
Het is een Infinity FX45 uit 2003!!
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/edit]
dat krijg je niet van een beetje discussierenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:40 schreef Argento het volgende:
[..]
blablabla
En nu hou ik op, want voor je het weet zit ik weer met een weekend-ban.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:54 schreef aKra het volgende:
Die Infiniti heb ik voor het eerst gespot
Hij is niet meer spottable![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:31 schreef Tom het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat het anderen geen hol interesseert of jij een AM of Ferrari speciaal vind? Voegt niets toe aan het topic.
Bedoeling van dit topic is auto's te posten die de grote meerderheid wel speciaal zal vinden, en dat zijn inderdaad de exclusieve auto's. Als er bij ons in de schuur een McLaren F1 staat waar ik elke dag tegenaan loop, dan ga ik ook niet lopen te posten dat het niets speciaals is en ik dat stuk blik elke dag al zie.
Van de nieuwe Panda zijn er al zo'n 8000 verkocht en is al meer dan een half jaar op de markt, raar dat je zoiets gaat posten omdat je het speciaal vind. Van de S2000 zijn er totaal 250 verkocht (in 4 jaar tijd). Van Aston Martin's worden er slechts een stuk of 25 per jaar verkocht en is dus wel degelijk speciaal. Behalve voor jou natuurlijk.
1 voor dit soort dingen krijg je geen ban. Dus wees niet bang.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:40 schreef Argento het volgende:
verhaal
sommige mensen vinden alleen belangrijk wat ze zelf denken en vinden houden rekening met niemand en vinden zichzelf helemaal te gek.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook_gek....
Je zou rekening kunnen houden met andere en niet alleen aan je eigen te denken...
Jonge jonge wat een probleem he ?
Kijk jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sommige mensen vinden alleen belangrijk wat ze zelf denken en vinden houden rekening met niemand en vinden zichzelf helemaal te gek.
Deze mensen vind je meestal in Scheveningen.. DAAR waar alle mooie auto's staan.
Ik maak geen probleem er van. Anderen wel. En nee ik was nou niet echt van plan om me anders te gaan voor doen dan dat ik ben. Is dan heel jammer voor die mensen die het jammer vinden. Dan maar lekker arrogant. Eng he als iemand een andere mening heeft dan wat ze zelf hebben en die ook nog eens NIET onder stoelen en banken schuiven.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook_gek....
Je zou rekening kunnen houden met andere en niet alleen aan je eigen te denken...
Jonge jonge wat een probleem he ?
Lijkt me een geweldig idee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:32 schreef -MEXX- het volgende:
ontopic dan maar weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat moet je idd doen ja... maar dat moet je wel naar een locatie op internet linken dan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:29 schreef Irakkie het volgende:
heb een paar fette fotos alleen lukt et me niet ze te attachen...je moet toch [afbeelding] doen? of kun je de foto bij de preview niet zien...help me plz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |