ik meen me toch echt uit de docu te herinneren dat ze een of ander pak aan had. Als ze zwanger was dan was dat nog niet echt zichtbaar verder.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:24 schreef lily het volgende:
grappig weetje:
Frances McDormand is in Fargo echt zwanger (nl van Joel Coen)
ik heb het ook maar gelezenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:30 schreef Tokus het volgende:
ik meen me toch echt uit de docu te herinneren dat ze een of ander pak aan had. Als ze zwanger was dan was dat nog niet echt zichtbaar verder.
http://www.absurd-online.dk/shop/default.asp?ProductID=3079quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:58 schreef Smots het volgende:
Dan doe ik er een schepje bovenop met het minder bekende maar stiekem toch best coole 'Crimewave' (is deze eigenlijk wel op dvd verschenen?)
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:10 schreef Kontiki het volgende:
Mja, ik ben blijkbaar geen Coen-liefhebber. Ik erger me kapot aan hun films, zonder dat ik daar een directe reden voor kan bedenken. 'The Big Lebowski' heb ik niet eens afgekeken, wat een soort heiligschennis schjint te zijn.
Net 'Fargo' uitgezeten en halverwege heb ik er maar een tijdschrift bij gepakt. Jammer. Jaaaa!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |