En ik vond van den Bergh nog een van de betere van vanavondquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:16 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Nou, dat was wel spanning en sensatie zeg!
Ik kan niet wachten tot Robben terug is, zodat die vd Bergh eindelijk kan oprotten naar de bank.
Als Pompentje Horlepiep.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:18 schreef Linz het volgende:
hoe speelt onze held, edgar davids?
Geen kwaad woord over Van den Bergh, hij is de enige die weet waar de doelen staan vanavond. Anders was Van Bommel nooit tegen een treffende bal aangelopen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ik vond van den Bergh nog een van de betere van vanavond :')
Geblesseerdquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
waar is clarence?
We hadden in De Kuip moeten spelenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:22 schreef -Hans- het volgende:
We gaan pompen vanavond. [afbeelding]
Hij doelde erop dat het laaste kwartier werd gebruikt om te pompenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:23 schreef LucienS het volgende:
djeez dat commentaar. Hoe kan ik de NL taal zo gecompliceerd mogelijk maken.
Hij zei toen er 22 min. gespeeld waren: " over 8 minuten gaan we 't laatste kwartier in van de 1ste helft."
IMO had ie makkelijker gezegd: "we zijn bijna halverwege de 1ste helft" ofzo. Iig moest ik over zijn bijna ontspoorde zin even nadenken.![]()
haha iddquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
We hadden in De Kuip moeten spelenHier zou gladiolenvoetbal meer op zijn plaats zijn.
Het melden van de tijd is sowieso grote onzin. Waarom zetten ze anders die klok in beeld?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:23 schreef LucienS het volgende:
djeez dat commentaar. Hoe kan ik de NL taal zo gecompliceerd mogelijk maken.
Hij zei toen er 22 min. gespeeld waren: " over 8 minuten gaan we 't laatste kwartier in van de 1ste helft."
IMO had ie makkelijker gezegd: "we zijn bijna halverwege de 1ste helft" ofzo. Iig moest ik over zijn bijna ontspoorde zin even nadenken.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Klaar voor de tweede helft? :
edit
Oh, bedoelen jullie een andere pomp?![]()
OwJaaquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij doelde erop dat het laaste kwartier werd gebruikt om te pompen.
misschien is zo'n doventolk wel een leuk idee voor de 2e helftquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:25 schreef brighton het volgende:
[..]
Het melden van de tijd is sowieso grote onzin. Waarom zetten ze anders die klok in beeld?
En braille ondertiteling misschien?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:27 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
misschien is zo'n doventolk wel een leuk idee voor de 2e helft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |