Waar baseer je dat op? Heb je Boulahrouz ooit een hele wedstrijd zien spelen? Ik vind dat hij zeker potentie heeft om uit te groeien tot de vaste rechtsback van Oranje, zeker als je hem vergelijkt met een prutser als Knolquote:Op donderdag 2 september 2004 17:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Knol in oranje!
Van Boulharouz kan ik dat niet echt zeggen.
Niet dat ik kan vindenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:41 schreef wingerd het volgende:
Heeft Nederland wel eens eerder tegen Liechtenstein gespeeld?
------------------Kuhbauer-------------------quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Is de opstelling van de Liechtensteiners al bekend?
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Zeggen ze het alweer, "die geboren is in Utreg in de Surinamestraat"
quote:It may seem odd to hear that the melody of the national anthem of Liechtenstein, a central European kingdom with no ties to Great Britian at all in its history, would be exactly the same as the familiar God Save the Queen, but, as the Liechtenstein anthem, it is entitled "Oben am jungen Rhein". This link might be explained by its close ties to neighbouring Switzerland, who has also used the melody as its anthem in its past. The lyrics by Jakob Joseph Jauch were first written and adopted in 1850, and were changed slightly in 1963.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |