bronquote:DEN BOSCH - De ZomerKanjer van de Nationale Postcode Loterij valt in Den Bosch. Inwoners van de Brabantse stad die een lotnummer hebben dat begint met de postcode 5235, delen mee in de prijzenpot van 10,2 miljoen euro. Dat heeft de Postcode Loterij dinsdag laten weten.
De ZomerKanjer bestaat uit een Postcodestraat- en Wijkprijs. Iedereen met een lotnummer dat begint met de postcode 5235 deelt mee in de Wijkprijs van 2,7 miljoen euro. Daarnaast is er een bedrag van 7,5 miljoen euro te verdelen in de Postcodestraatprijs.
Die gaat naar de Bosschenaren die naast de postcode ook de juiste letters op hun lot hebben staan. Zaterdag wordt bekend waar in Den Bosch de miljoenen worden verdeeld.
Een gok van iemand hier in de buurt hier was 10.000 huizen in dit postcodegebied maar ik heb geen idee of dit in de buurt komt van het werkelijke aantal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:11 schreef Coelho het volgende:
Ik ken ook iemand die er woont. Heeft er iemand een idee hoeveel huizen er in dit postcodegebied staan en hoeveel loten er verkocht worden? Dan is er misschien een schatting te maken van het aantal loten dat meedeelt in de eerste 2.7 miljoen...
Iets meer dan 3000 huishoudens, maar hoeveel van die 3000 huishoudens is er lid van de postcodeloterij? En zijn het 3000+ huishoudens voor de hele Maaspoort of alleen in 5235?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:35 schreef Arikay het volgende:
Tsja, ik heb geen idee. Daar kun je zo denk ik niet achter komen. Afwachten tot zaterdag. Maar met een euro of 25 zou ik al heel blij zijn hoor.
[edit] Ik weet nu het aantal huishoudens: iets meer dan 3.000
* Ook van 5231 komt ... Ken ik uquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:13 schreef Fannetje het volgende:
Grmbl, postcode 5231 hier
Waar woon je ergens in 5231? Best grote wijk nlquote:Op woensdag 1 september 2004 19:20 schreef Badharing het volgende:
[..]
* Ook van 5231 komt ... Ken ik u![]()
Nu ben ik wel blij dat ik geen loten heb, want het lijkt me best pijnlijk om wel jaren te betalen aan loten, en dat dan vervolgens de grote klapper in de aangrenzende buurt valt![]()
Dit zijn pas de 1e 50 hoor. als je de internetpagina bekijkt die dit heeft opgehaald staat er dat hij alleen de 1e 50 hits laat zien.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:49 schreef Yeahinho het volgende:
5235 BC Kloosterlaan 2 t/m 32 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
5235 BD Kloosterlaan 34 t/m 66 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
5235 BG Emmaus 2 t/m 18 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
5235 BH Emmaus 1 t/m 3 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
5235 BJ Catharinadal 1 t/m 19 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
en nog veel meer.
In een van de grote flats langs de snelwegquote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef Fannetje het volgende:
Waar woon je ergens in 5231? Best grote wijk nl
Waar woon je dan? En heb je een lot?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:42 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Dit zijn pas de 1e 50 hoor. als je de internetpagina bekijkt die dit heeft opgehaald staat er dat hij alleen de 1e 50 hits laat zien.
ps. 5235 meldt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |