Maybe...quote:Op woensdag 1 september 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
Geen idee, hoezo, heb je 12 en een halve rug?
Speed! Kerel, hoest met je?quote:Op woensdag 1 september 2004 01:47 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Beetje jou afdankertjes naar moi doorschuiven, je lijkt wel een jood man
Vreselijk, idiotenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:13 schreef just me het volgende:
die kinderen.. die ouders...
Hoezo maybe? (Ik speel niet mee en weet ook niet hoe de trekkingsprocedure in elkaar steekt)quote:Op woensdag 1 september 2004 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maybe...
Goed man.....gaat lekker hier. Met joe ook alles ok?quote:Op woensdag 1 september 2004 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Speed! Kerel, hoest met je?
Maar we zijn geen buurtcafe, we zijn HET cafequote:Op woensdag 1 september 2004 10:39 schreef Speed1971 het volgende:
Kwam weer ff buurten hier.
quote:Op woensdag 1 september 2004 10:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar we zijn geen buurtcafe, we zijn HET cafe![]()
Als jij weg blijft zolang ik hier rond hang doe ik mensen een heel groot plezier om hier te blijven rond hangen vrees ik....quote:Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef SCH het volgende:
Is Speed er nou al weer???
Ik kom later wel terug![]()
Nietusquote:Op woensdag 1 september 2004 10:50 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als jij weg blijft zolang ik hier rond hang doe ik mensen een heel groot plezier om hier te blijven rond hangen vrees ik....
Houden die eigenlijk ook van elkaar?quote:Op woensdag 1 september 2004 10:58 schreef DIGGER het volgende:
Onze eigen Zlatan en v/d Vaart: SCH en Speed
yup. Zlatan heeft in een interview gezegd veel van Koeman geleerd te hebben en veel respect te hebben voor ajax en zijn spelers, waarbij hij expliciet VDV noemde.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Houden die eigenlijk ook van elkaar?
Je bent te laat op je werkquote:Op woensdag 1 september 2004 10:50 schreef Bjoro het volgende:
ik ga ff lezen !!Hallo !!
ben gestationeert in Lisse, dezer dagen, die beginnen om 9:30 en daar was het meteen druk, en van de mensen hier mag ik niet zeggen "laat de klanten maar ff wachten, ik moet me ff melden bij mijn echte vrienden". Stom Hequote:Op woensdag 1 september 2004 11:08 schreef Bluezz het volgende:
Je bent te laat op je werk
Tssssquote:Op woensdag 1 september 2004 11:14 schreef Bjoro het volgende:
ben gestationeert in Lisse, dezer dagen, die beginnen om 9:30 en daar was het meteen druk, en van de mensen hier mag ik niet zeggen "laat de klanten maar ff wachten, ik moet me ff melden bij mijn echte vrienden". Stom He
Over kansloos gesproken.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben gestationeert in Lisse, dezer dagen
Succesvoller dan de Emiraten lijkt mequote:Op woensdag 1 september 2004 11:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Over kansloos gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |