Geen klanten?quote:Op woensdag 1 september 2004 07:20 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag weer callgirl, dus de hele dag fokken en msn-en
Jeuk, uitslag en een droge mond?quote:Op woensdag 1 september 2004 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe uit zich dat?
Jawel, maar die wachten maar ffquote:Op woensdag 1 september 2004 08:51 schreef DIGGER het volgende:
Geen klanten?
Door jou gaat de gezondheidszorg naar de Filestijnen Bluezzquote:Op woensdag 1 september 2004 08:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel, maar die wachten maar ff
Je kunt er mee naar Friesland varen, zonder zeilen op je bootquote:Op woensdag 1 september 2004 09:05 schreef Bluezz het volgende:
Agossie, en die flaporen van jou dan
wat is er mis met mijn borstenquote:Op woensdag 1 september 2004 09:03 schreef SCH het volgende:
Arme golfer en justme en Doc
Niks hoor, je bent mijn lieve jongetjequote:Op woensdag 1 september 2004 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
wat is er mis met mijn borsten![]()
Afblijven!!quote:Op woensdag 1 september 2004 09:16 schreef SCH het volgende:
Niks hoor, je bent mijn lieve jongetje
Lijkt op zijn moeder hèquote:Op woensdag 1 september 2004 09:25 schreef DIGGER het volgende:
Glenn duimt nu sinds een paar dagen al, hij loopt echt met alles een paar weken voor op de snelste schema's, hij is echt al vreselijk sterk voor z'n leeftijd, begint 's avonds onder in bed, en als je 's ochtend bij hem komt, ligt ie ineens 40 cm hoger.
Hij slaap ook al een paar weken fantastisch door, stop je hem om 21.00 uur in, word tie de volgende ochtend pas tegen 7 uur wakker.
You said it, I agree.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:42 schreef DIGGER het volgende:
Sick fuckers
Ja, het is weer prettig daarquote:Op woensdag 1 september 2004 09:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:![]()
![]()
Lafaards
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |