Grapjasquote:Op donderdag 2 september 2004 10:15 schreef Marty26 het volgende:
Zo linkje gemaakttnx Kwarkie.
En Nuongirl ik krijg anders wel steeds langere emails van je
JAH ikke wil mail.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:16 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Grapjas
Of is dit meer een verkapt ik wil een mailtje van je ?
Is goed komt er aan hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 10:49 schreef mistermaniac het volgende:
Ruilen tegen een gmail account dan maar![]()
's goed hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 13:49 schreef mistermaniac het volgende:
Ik flush er maar even weer 10427 door
hehehehe goed zo, ben je al bij Adam en Eva aangekomen?quote:Op donderdag 2 september 2004 14:14 schreef Nuongirl het volgende:
Ik moet een deel van mijn stamboom weer opnieuw invoeren dus dat helpt ook flink
Ik heb het gecheckt en ik heb idd een adam en een eva in mijn stamboom, alleen zijn ze niet met elkaar getrouwdquote:Op donderdag 2 september 2004 14:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hehehehe goed zo, ben je al bij Adam en Eva aangekomen?
Trouwen is ook veel te modern voor adam en eva. Toen waren ze de enigen, denk je dan aan trouwen?quote:Op donderdag 2 september 2004 14:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt en ik heb idd een adam en een eva in mijn stamboom, alleen zijn ze niet met elkaar getrouwd
Nee ok dan denk je aan idd aan andere dingenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Trouwen is ook veel te modern voor adam en eva. Toen waren ze de enigen, denk je dan aan trouwen?
Adam en eva deden aan Plain Pr0nquote:Op donderdag 2 september 2004 14:24 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nee ok dan denk je aan idd aan andere dingen
Nee hoor, doet het goed hierquote:Op donderdag 2 september 2004 14:59 schreef Kwarkie het volgende:
server down?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |