wat bedoel je met plaatje ?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:55 schreef cygnusx het volgende:
mn plaatje staat nog steeds op 7 en 12 terwijl dat toch wel wat meer is en op de highscore lijst wel goed staat... hoe komttat?
quote:I have pulsed keys, but the number shown on my signature image is still the same. What is going on here!?
whatpulse.bounceme.net caches your information for a period of 6 hours. In other words, within 6 hours your signature show the correct number of keys.
door de op te lezen, daar staat alles inquote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
hehehe, beginning nowhoe kan ik t fok team joinen dan?
ja bedankt enzoquote:Op donderdag 2 september 2004 00:32 schreef Slarioux het volgende:
QG! Je bent weer online!
Welkom terug enzo
Mistery guest Renee.....quote:Op donderdag 2 september 2004 00:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ja bedankt enzo
Ik zag m'n hele fanclub op IRC in #actionradio
Ja baasquote:Op donderdag 2 september 2004 08:25 schreef Marty26 het volgende:
Mensen ga eens snel typen
Netjesquote:Op donderdag 2 september 2004 08:33 schreef Slarioux het volgende:
Dude, ik ben al 500 plaatsen gestegen sinds gisteravond ofzo, dus niet miepen jij!
* Marty26 duikt op ze vrouw liefquote:Op donderdag 2 september 2004 08:26 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja baas
Ja tis echt heel erg, de hele nacht zitten coden dus dan gaat het errug hard. Btje grafiekjes bouwen enzo, veel code, veel backspacenquote:Op donderdag 2 september 2004 08:38 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Netjes
[..]
* Slarioux duikt op ze vrouw lief
Ja ik antwoord me users hier gewoon met een 3x zolang antwoord als normaal.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja tis echt heel erg, de hele nacht zitten coden dus dan gaat het errug hard. Btje grafiekjes bouwen enzo, veel code, veel backspacen. Gaat de goede kant op zo.
Achbij mij weinig verschil, ik typ altijd toch wel erg veelquote:Op donderdag 2 september 2004 09:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik antwoord me users hier gewoon met een 3x zolang antwoord als normaal.
Werkt ook wel mee denk ikhahah ze zullen wel denken shit die is ineens sociaal geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |