Was ook geen verwijt, maar ik bedoel Londonquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weinig geld en net 3,5 week vakantie gehad.
Was er graag bijgeweest maar het zit er helaas niet in en ben er 2 jaar terug ook al geweest.
Vind Highbury niks speciaals eigenlijk.
Tis hopen op de 2e ronde want Trondheim en Athene zit er dit jaar ook niet in helaas
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:39 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kijk Arsenal omdat het Arsenal is en niet omdat Henry,Bergkamp of Pires speelt,simpel.
WTFquote:Ik kan net zo genieten van een 5-1 overwinning van het 2e elftal afgelopen jaar in de Mickey Mouse Cup thuis tegen de Wolves als van een overwinnig op manyoo
Hoe vaak zal vd Vaart uitblinken in balverlies; Na elk contact met Zambrotta?quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Hoe vaak zal Cole over Park heen gaan?
Laten we hopen dat Park zijn dag heeft en Cole helemaal doldraait. Laten we het hopen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
hoop is niet genoegquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:51 schreef Nyluzzz het volgende:
Laten we hopen dat Park zijn dag heeft en Cole helemaal doldraait. Laten we het hopen...
Oh ja jullie hebben in Hendrik Ido Ambacht nog een schillenboer met paard en wagen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Nyluzz, hopen doen de paarden op straat.
niet zo vaak als SCHquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet zo vaak als SCH
Wil je weer een beurt Pascal? Cryptonicht van mequote:Op dinsdag 14 september 2004 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet zo vaak als SCH
het is wachten op bergkampquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Johan
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je weer een beurt Pascal? Cryptonicht van me![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is wachten op bergkamp![]()
Er zijn teveel briljante momenten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef VoreG het volgende:
Bergkamp
Waarom is zijn geweldige goal tegen Newcastle niet langs geweest!
als je al die goals moet uitzenden mis je de hele wedstrijdquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef VoreG het volgende:
Bergkamp
Waarom is zijn geweldige goal tegen Newcastle niet langs geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |