Volgens mij ligt de begroting van Porto ook nog wel een stukje hoger dan van de Top3 in Nederland. (weet het niet zeker hoor maar dat denk ik)quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het huidige spelersmateriaal geef ik je gelijk. Ik doelde dan ook eigenlijk meer op de begroting van FC Porto en het feit dat de club uit een kleine competitie komt.
De begroting van Porto was vorig seizoen ¤ 25 miljoen: de helft van PSV dus...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de begroting van Porto ook nog wel een stukje hoger dan van de Top3 in Nederland. (weet het niet zeker hoor maar dat denk ik)
Als ik reeel ben acht een Nederlandse club niet (meer) in staat om nog ooit de CL te winnen.
Uefa-Cup wel natuurlijk (zie feyenoord 2 jaar terug)
School is belangrijker atm...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zitten jullie niet in London?
Dat wist ik dus niet. (had ik ook niet verwacht)quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De begroting van Porto was vorig seizoen ¤ 25 miljoen: de helft van PSV dus...
Nope,PSV is mij te minquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben jij niet in Londen DG?
Volgens mij 35 miljoen. Basiselftal had ze nog geen 6 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De begroting van Porto was vorig seizoen ¤ 25 miljoen: de helft van PSV dus...
Zoals Bobby afgelopen zaterdag speelde is het geen gemisquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Als Arsenal echt gas geeft wordt het eenvoudigweg 5-0. Zo liggen de zaken tegenwoordig.
Gunstig voor PSV is mogelijk dat Pires niet in de basis start vermoedelijk, maar ja, dan valt hij later getergd in...
Precies!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar toch... Arsenal kijk je toch altijd een beetje voor Pires, althans ik dan.
Deze wedstrijd is niet van het grootste belang. Deze wordt met grote cijfers verloren. De 4 wedstrijden daarna moeten genoeg zijn om 10 punten te halen. Uitgaan van punten tegen Arsenal is totaal niet realistischquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
*wenst zijn ehv'se vriendjes succes... Dat de nederlaag maar niet te groot mag worden...
Welke liefhebber heeft het nou nog over sierlijke middenvelders van arsenal als ze tegen het immer sierlijk spelende PSV spelenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar toch... Arsenal kijk je toch altijd een beetje voor Pires, althans ik dan.
misschien ook wel nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is niet van het grootste belang. Deze wordt met grote cijfers verloren. De 4 wedstrijden daarna moeten genoeg zijn om 10 punten te halen. Uitgaan van punten tegen Arsenal is totaal niet realistisch
Niemand, daarom hebben ze ook niet verlorenquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien ook wel niet![]()
wie dacht dat ajax zondag met een 3-0 voorsprong nog zou verliezen
was ook een typefoutjequote:Op dinsdag 14 september 2004 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niemand, daarom hebben ze ook niet verloren![]()
Dat dacht ik eigenlijk al. Ik probeerde je er eigenlijk alleen maar op te wijzen, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was ook een typefoutje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |