Zou wel lachen zijn als ie weer iemand uit het veld stuurt na het juichen voor een goalquote:Op maandag 13 september 2004 13:24 schreef zjroentje het volgende:
Messina is de arbiter morgenavond. Wie weet schud hij nog zo'n puike match als Wales - Noord-Ierland uit z'n mouw.![]()
Kut,we eindigen dan met 8quote:Op maandag 13 september 2004 15:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als ie weer iemand uit het veld stuurt na het juichen voor een goal
En van die ruimte valt best mee. Dat lijkt zo. En Pires is een meester in kleine ruimtes, dus dat probleem is al direct opgelost. Er zal denk ik vooral gevaar van Pires gaan komen.quote:Op zondag 12 september 2004 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zoals al eerder gezegd,we zijn gelukkig niet meer zo afhankelijk van Henry zoals afgelopen jaar.
Reyes,Bergkamp en Ljungberg kunnen aardig in kleine ruimtes ballen
Ik wel in ieder geval...quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:43 schreef Suijk het volgende:
Al zenuwachtig?
vogel speelt niet helaasquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval...
Van de ene kant denk ik dat we kansloos zijn, van de andere kant heb ik ook zo'n gevoel dat er wel eens een stuntje in zou kunnen zitten als Vogel zijn geniale breedtepass achterwege laat
Niet? In het ED stond dat ie er waarschijnlijk wel in zou staan en Sibon ook... VoH en John de Jong niet...quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vogel speelt niet helaas
Vogel in vermoedelijke opstelling PSVquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vogel speelt niet helaas
Is dat Arnol in je usericon?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Niet? In het ED stond dat ie er waarschijnlijk wel in zou staan en Sibon ook... VoH en John de Jong niet...
ajquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vogel in vermoedelijke opstelling PSV
Afgaande op de laatste training voor het duel krijgt Vogel de voorkeur boven de aanvallend ingestelde De Jong. De Zwitser heeft niet zo'n goede herinneringen aan Arsenal. Twee jaar geleden profiteerde Gilberto na 20,7 seconden van een blunder van de middenvelder van PSV. De treffer geldt nog steeds als snelste doelpunt ooit in de Champions League. DaMarcus Beasley en Ji-Sung Park zijn hersteld van hun blessures en zullen weer geposteerd worden op de flanken. De internationaal gelouterde Ooijer neemt de rechtsbackpositie over van Fehér.
Vermoedelijke opstelling PSV:
Zoetebier; Ooijer, Alex, Bouma en Lee; Van Bommel, Vogel, Cocu; Park, Vennegoor of Hesselink en Beasley
![]()
Tegen Rode Ster en AZ speelde Vogel goed hoor, dus zo'n probleem is dat niet. En wat extra zekerheid inbrengen tegen Arsenal is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
aj
Ik denk dat ajax momenteel juist niet veel kan laten zien, daarvoor missen ze een paar belangrijke spelersquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Onderschatten aan de kant van Arsenal zal er wel niet bij zijn. Je tegenstander bestuderen en je daar op aanpassen is ook vast 1 van de sterke kanten van Arsenal. Ze zullen heus niet zomaar binnenstappen en het varkentje wel even wassen. Neemt niet weg dat Arsenal het makkelijk gaat krijgen. Persoonlijk vind ik alleen Ajax een club die Europees nog wat kan laten zien. Meeste andere ploegen kunnen beter het alleen op de NL competitie houden. (geen psv bash trouwens)
Ja, Arnol is cool hè...!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is dat Arnol in je usericon?
haha Arnol is de dorpsgek van Eindhoven!quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja, Arnol is cool hè...!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |