Hopelijk raken morgen Touré, Vieira, Henry en Bergkamp geblesseerdquote:Op zondag 12 september 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Arsenal zal er wel minstens 3 maken, denk ik.
Reyes en Ljungberg schieten er dan nog wel een paar inquote:Op zondag 12 september 2004 16:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk raken morgen Touré, Vieira, Henry en Bergkamp geblesseerd![]()
en daar noem je gelijk de reden waarom Arsenal sterker is dan vorig jaar,we hebben itt vorig seizoen 4-6 mensen die een balletje er in kunnen leggen,we zijn in dat opzicht minder afhankelijk van Henryquote:Op zondag 12 september 2004 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Reyes en Ljungberg schieten er dan nog wel een paar in
ah, tnxquote:Op zondag 12 september 2004 16:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Twee keer het gelijkspel heeft hij het over.
tja, ik zag Arsenal laatst live op het voetbalkanaal en ik wist niet wat ik zag. snelheid, souplesse, kracht, intelligentie. een van de best voetballende ploegen die ik de afgelopen jaren heb gezien. wordt idd moeilijk voor PSV.quote:Maar Arsenal loopt zonder problemen over PSV heen denk ik.
Hopelijk onderschatten de Engelsen PSV ook op deze manier.quote:Op zondag 12 september 2004 17:58 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat P$V de 1e ploeg is waartegen Arsenal NIET de volle buit pakt, kortom, duidelijke zege voor Arsenal.
dus bij ajax-arsenal ga je voor een 1-1quote:Op zondag 12 september 2004 20:37 schreef VoreG het volgende:
Als Ajacied en Gunner hoop ik dat PSV gaat verliezen
Ik ben meer Ajacied dan Gunnerquote:Op zondag 12 september 2004 20:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus bij ajax-arsenal ga je voor een 1-1![]()
vind je het gek na die 0-4 van 2 jaar terugquote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef ASSpirine het volgende:
En Arsenal onderschat ons
toen was het 12 tegen 10quote:Op zondag 12 september 2004 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vind je het gek na die 0-4 van 2 jaar terug
Best wel, na die door PSV gewonnen oefenwedstrijd van 7 jaar terugquote:Op zondag 12 september 2004 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vind je het gek na die 0-4 van 2 jaar terug
je vergeet de overwinning van PSV op Arsenal in 1959quote:Op zondag 12 september 2004 23:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Best wel, na die door PSV gewonnen oefenwedstrijd van 7 jaar terugOf die 2-0 uit 1979
ik wou eiglijk een 2-2 uitslag plaatsenquote:Op zondag 12 september 2004 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk niet dat Arsenal met een groot verschil de wedstrijd gaan winnen. PSV gaat ze niet de ruimte geven die de Gunners in Engeland krijgen. Ik denk dat Arsenal een krappe overwinning boekt.
en zoals al eerder gezegd,we zijn gelukkig niet meer zo afhankelijk van Henry zoals afgelopen jaar.quote:Op zondag 12 september 2004 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral Henry heeft veel ruimte nodig wil hij goed voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |