Ik vond Eugene ook wel lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
DJ was ook weer erg grappig.
De eerste afleveringen speelden zich ook af op de SEH.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou weet ik ook waarom Lisette nog niet in beeld was. Zij werkt op de afdeling Neurologie, terwijl de laatste afleveringen zich op de SEH afspeelden.
Zucht! De meest recente afleveringen, dumbo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
De eerste afleveringen speelden zich ook af op de SEH.![]()
Wat heb ik je nou maandelang gezegd!? Ellen is niet zwanger, Do is niet zwanger. Ze vreet alleen maar als een beer en had daardoor een vette pens!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Oke dus Ellen is niet zwanger
Ooit van sex gehoord?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:37 schreef Mvnl het volgende:
Maar ik las van de week al ergens dat Ellen en Bram al een kind hebben... Waar komt DAT vandaan?
Dan heeft ONM toch nog een engel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
Sanne heeft meegspeeld in de Philedelphia-commercial
ik weet niet of jij dezelfde associatie hebt maar als dat kind iets zegt moet ik steeds maar aan Meta uit GTST denken... die praatte precies zo...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:Volgens mij is eht een travo
Meta in GTST heb ik nooit gezien...Maar ik vind haar echt houterig acteren en het ze heeft echt een mannenkopquote:Op woensdag 1 september 2004 06:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dezelfde associatie hebt maar als dat kind iets zegt moet ik steeds maar aan Meta uit GTST denken... die praatte precies zo...
en qua acteertalent ontloopt het elkaar ook niet echt:)
Ja, dat heb ik nou ook steedsquote:Op woensdag 1 september 2004 09:54 schreef djkoelkast het volgende:
ik erger me dood aan die pukkel van claire boven haar neus
die hadden ze nog beter weg moeten moffelen
Dat ik dit nog mag meemaken. Wup is positief over iets waar de rest negatief over isquote:Op woensdag 1 september 2004 06:15 schreef Wup het volgende:
ow en ik ben inmiddels helemaal weg van het ONM-muziekje
niet zozeer in de leader want het is te zacht om indruk te maken geloof ik [ hoewel, volgens mij zit er halverwege een jodeltje in, ik heb een enorm zwak voor jodeltjes...]
maar wel hoe het steeds terugkomt in de uitzending.
ik vind het helemaal goed
Iris is leuk, lekker, intelligent, lekker eigenzinnig.... precies mijn type dus.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meta in GTST heb ik nooit gezien...Maar ik vind haar echt houterig acteren en het ze heeft echt een mannenkop
Heb ik 'm voor zijn kop gespijkerd. Ik had er twee, dus eentje te veel.....quote:Op woensdag 1 september 2004 13:41 schreef Svensational het volgende:
BVO, je hebt echt een onwijs groot bord voor je kop
Dat hebben ze snel gedaan.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:14 schreef Wup het volgende:
gevel ook gesloopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |