Sven kan niet meer dan een pak slaag krijgen......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:16 schreef MirSus het volgende:
En hoe gaan wij dat vervolgens aan Pim uitleggen als we daar met Sven voor Do's neus staan?![]()
Eht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:Volgens mij is eht een travo
![]()
Ja, de bevalling van Claire, als men toch zomaar maanden verder jumpt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:22 schreef Borin het volgende:
Volgens mij krijgen we morgen eindelijk iets meer dan alleen het ziekenhuis te zien.
hahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sven kan niet meer dan een pak slaag krijgen......
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:25 schreef Noa-lynn het volgende:
Heeft er iemand caps gemaakt van Ellen,Claire en Niels.Die waren echt goed vandaag!
Ik ga op de wiv-stijl. Leuke woordspelingen. Ik bedoelde Ed Couwenbergquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Eht?
Als het al zo is, dan hebben ze het goed gedaan. Maar je mag nou stoppen met sarren, want ik trap er toch niet in.
Vergeet tante Betje niet. Die is ook weer aardig het oude peil aan 't bereiken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:28 schreef MirSus het volgende:
die waren zeker goed!!
Kijk uit! Straks heb je Wup tegen je in het harnas. En dan nog iets ... als je mij wilt imiteren moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:30 schreef Svensational het volgende:
Ik ga op de wiv-stijl. Leuke woordspelingen. Ik bedoelde Ed Couwenberg![]()
Petra was vroeger Peter?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:Volgens mij is eht een travo
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vergeet tante Betje niet. Die is ook weer aardig het oude peil aan 't bereiken.
Petra Kachelpook is als vrouw geboren. En jij, Iwan, moet die puistenkop eens uit je icon halen, voor je over vrouwen gaat praten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Petra was vroeger Peter?![]()
Ja, je hebt gelijk. Eht moest met een hoofdletterquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kijk uit! Straks heb je Wup tegen je in het harnas. En dan nog iets ... als je mij wilt imiteren moet je het goed doen.
Yep!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vergeet tante Betje niet. Die is ook weer aardig het oude peil aan 't bereiken.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Petra was vroeger Peter?![]()
Ik zal morgen op de redactie haar cv en medisch dossier eens opvragen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:37 schreef Svensational het volgende:Ik heb net de bevesteging doorgekregen
![]()
Zo slecht ziet Lizzy er toch niet uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Petra Kachelpook is als vrouw geboren. En jij, Iwan, moet die puistenkop eens uit je icon halen, voor je over vrouwen gaat praten.
Jij bent in de war met de botoxkop. Ik had het over de clearasilkop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Zo slecht ziet Lizzy er toch niet uit.![]()
Jullie hadden weer eens een grote fout gemaakt. Bij een plaatje van Renee en Erik stond dat het Marnix en nog iemand wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zal morgen op de redactie haar cv en medisch dossier eens opvragen.
Sorry. Volgende keer zal ik beter opletten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Jullie hadden weer eens een grote fout gemaakt. Bij een plaatje van Renee en Erik stond dat het Marnix en nog iemand was
DJ was ook weer erg grappig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sorry. Volgende keer zal ik beter opletten.
DJ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
DJ was ook weer erg grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |