hihi, deze prive is WEL up to datequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:17 schreef babette21 het volgende:
Prive 30 augustus 2004
Dat viel mij ook op ja!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Toen Sanne achter de pc wat dingen zat te bekijken en Chris erbij kwam staan liep (ik geloof) 4 of 5 keer hetzelfde meisje voorbij, binnen 1 à 2 minuten..
Ze is een onwijs stoer topwijf! En ligt het aan mij of begint Ellen weer normaal te worden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
en vooralsnog een onleuke puber...
Stuur dat fragment rap naar Jack Spijkerman!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Toen Sanne achter de pc wat dingen zat te bekijken en Chris erbij kwam staan liep (ik geloof) 4 of 5 keer hetzelfde meisje voorbij, binnen 1 à 2 minuten..
Jij bent een vrouw en hebt daar geen kijk op. Laat het beoordelen van de vrouwen maar aan ons (mannen) over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Iris(Petra) acteert echt slecht.Zo acteerde ik tijdens mijn eerste musical op school!
Ze acteert als een stoeptegel. Iris eruit! Ellen erin! Ze was inderdaad weer normaal vandaag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is een onwijs stoer topwijf! En ligt het aan mij of begint Ellen weer normaal te worden?
Ja dat krijg je als je bij Bram weggaat!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen erin! Ze was inderdaad weer normaal vandaag.
Kan nog leuk worden als ze dat kind houdt, we hebben een paar manden geleden gezien hoe goed ze met kinderen kan omgaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Jammer dat Claire wordt opgescheept met soapcliché nr. 2... de zwangerschap. (nr. 1 is vreemdgaan en nr. 3 is verslaving)
Jaa, was weer ff leuk hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
niet aan al het goede is een eind gekomen:)
[afbeelding]
In elk geval moet Iris blijven! Ik mag dat personage nu al helemaal! Lekker stoer, lekker recalcitrant, grote bek (heb ik ook en dat is altijd goed!), mooi gezicht. Wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:59 schreef soapie het volgende:
Ja dat krijg je als je bij Bram weggaat!!!!![]()
Dat wordt dan een fastforward bevalling, want ze blijft toch nog maar een maand of twee... of was het drie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:03 schreef soapie het volgende:
Kan nog leuk worden als ze dat kind houdt, we hebben een paar manden geleden gezien hoe goed ze met kinderen kan omgaan(Doris).
Dus het zal wel een miskraam of een abortus worden. Of het wordt een spektaculaire bevalling waarbij Claire erin blijft en Niels met dat kind wordt opgezadeld!!!!!!!
Jaa!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op 5 september is er een groot feest: Do van Vliet is dan jarig.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In elk geval moet Iris blijven! Ik mag dat personage nu al helemaal! Lekker stoer, lekker recalcitrant, grote bek (heb ik ook en dat is altijd goed!), mooi gezicht. Wat wil een mens nog meer?
Ik stel voor dat we voor haar een stoere vent inpakken en 'm cadeau geven. Svensational, meld jij je aan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:09 schreef MirSus het volgende:
Jaa!En wij gaan haar persoonlijk feliciteren, dus als jullie nog cadeautips weten??
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In elk geval moet Iris blijven! Ik mag dat personage nu al helemaal! Lekker stoer, lekker recalcitrant, grote bek (heb ik ook en dat is altijd goed!), mooi gezicht. Wat wil een mens nog meer?
Dan mag jij haar rol per direct overnemenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Iris(Petra) acteert echt slecht.Zo acteerde ik tijdens mijn eerste musical op school!
En hoe gaan wij dat vervolgens aan Pim uitleggen als we daar met Sven voor Do's neus staan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we voor haar een stoere vent inpakken en 'm cadeau geven. Svensational, meld jij je aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |