De nieuwe AA-plek van ONM heet Dok. Ook De Engel behoort tot het verleden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
uhm komt die niet dan
making of?!?!?! fuck he, nooit gezien......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
overigens vind ik die oudere blauw/witte leader nog steeds het beste, ook the making of was cool toen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://www.date.demon.nl/onm_logo_12.jpg]afbeelding][/url]
Een nieuw seizoen betekent ook: nieuwe muziek!
Hier kun je de nieuwe muziek van ONM downloaden.
Klik op een van de onderstaande links.
Kosten zijn: 0 euro.
De nieuwe leader:Leader seizoen 12 (AVI) Leader seizoen 12 (MP3)
De oude leader:Leader seizoen 11 (MP3) ONM Remix (MP3) Walsen met de Van Walsums (Flash)
Om de bestanden te kunnen downloaden heb je een PC nodig
(Mac werkt niet) en Windows Media Classic.
Lees hier meer over de systeemeisen voor je computer.
Die ligt allang onder de groene zoden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
Wie is Simon?!??!
Volgens mij bedoelde hij Claire Simmonsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
Ylias tegen Iris: Dokter Klein en Simon zijn nergens te vinden....
Wie is Simon?!??!
ja duh.... maar dat zéi die niet... en dat vond ik persoonlijk mateloos irritant...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij bedoelde hij Claire SiMons
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
Ylias tegen Iris: Dokter Klein en Simon zijn nergens te vinden....
Wie is Simon?!??!
ik niet, een soap is geen soap zonder familierelaties, hoe onorigineel ook... Ik vond dat die blonde (Annelieke?) het wel leuk speelde. Over de acteerprestaties van die donkere (Petra?) ben ik minder te spreken (idd Wup: net mevr. Klomp)... maar iedereen krijgt bij mij een tweede kans dus mijn eindoordeel hou ik nog ff voor me...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:13 schreef dunn0w het volgende:
Alleen ik heb nu al een hekel aan het vader-dochterverhaallijntje
Persoonlijk vind ik Iris nog neit zo leuk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
Over 3 uur zien we Iris weer..
Het enige leuke aan ONM.
mja, want Kim Pieters was ook flink van haar padje en Sander de Heer gaf een aardig showtje over-acting weg....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef babette21 het volgende:
Ik vond dat die blonde (Annelieke?) het wel leuk speelde. Over de acteerprestaties van die donkere (Petra?) ben ik minder te spreken (idd Wup: net mevr. Klomp)... maar iedereen krijgt bij mij een tweede kans dus mijn eindoordeel hou ik nog ff voor me...
Ja Annelieke (ofzoiets)... speelde het inderdaad wel goed... maar het is zoo duf... ookal hoort het bij soaps... dan vind ik dat het tijd wordt voor de soaps om origineler te worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik niet, een soap is geen soap zonder familierelaties, hoe onorigineel ook... Ik vond dat die blonde (Annelieke?) het wel leuk speelde. Over de acteerprestaties van die donkere (Petra?) ben ik minder te spreken (idd Wup: net mevr. Klomp)... maar iedereen krijgt bij mij een tweede kans dus mijn eindoordeel hou ik nog ff voor me...
Sorry, de ironie ontging mij volledig...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:19 schreef babette21 het volgende:
Tering wat word ik hier laag ingeschat:
ja ik wéét dat Claire bedoeld werd.... *zucht*
waarom denken jullie dat er eenachter stond....
Jij hebt geen smaak..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Iris nog neit zo leuk....
Ik kijk ook nog naar acteerprestatiesquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak...
Voorlopig vind ik d'r verdomd lekker, om in wiv's woorden te blijven.
Mm ik vind het ook wel meevallen....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak...
Voorlopig vind ik d'r verdomd lekker, om in wiv's woorden te blijven.
Iris is leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
van die donkere (Petra?) ben ik minder te spreken (idd Wup: net mevr. Klomp)... maar iedereen krijgt bij mij een tweede kans dus mijn eindoordeel hou ik nog ff voor me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |