abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21658398
Dat zou lekker zijn ja, heb je eindelijk een rechtsbuiten moet je noodgedwongen 4-4-2 spelen .
Ach, we kunnen hier nog wel uren over doorlullen, maar voor de eerste wedstrijd dat dit nieuwe Ajax heeft gespeeld kun je weinig zeggen...
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:33:10 #202
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21658442
En ook Nol Hendriks bevestigd het

Nol Hendriks in gesprek met L1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_21658462
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:33 schreef DarkShine het volgende:
En ook Nol Hendriks bevestigd het

Nol Hendriks in gesprek met L1
Met Jannes terug moeten jullie niet klagen.
That's all folks!
pi_21658507
Grootste transferbedrag in het binnenland???? WTF?
Vennegoor of H. kostte toch al weet ik hoeveel....
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:38:21 #205
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21658553
Balen dat Zlatan weg is, maar aan de andere kant is het best wel cool dat die bij Juve zit.
Dat zal een leuke ontmoeting worden in de Champions League
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_21658578
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:38 schreef Bupatih het volgende:
Balen dat Zlatan weg is, maar aan de andere kant is het best wel cool dat die bij Juve zit.
Dat zal een leuke ontmoeting worden in de Champions League
Dat worden gigantische fluitconcerten
pi_21658582
Kone is de duurste binnenlandse transfer volgens Hendriks, dus meer dan 8,5 miljoen Euro dan...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:41:01 #208
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21658630
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

En als die dan ook nog waagt te scoren
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:41:25 #209
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21658638
Een mooie samenvatting van al het nieuws omtrent de op handenstaande transfer van Zlatan, die nog niet 100% rond is:
quote:
Vertrek Zlatan gevoelige klap

DICK SINTENIE

AMSTERDAM - Zlatan Ibrahimovic vertrekt onmiddellijk bij Ajax. De spits kan een vierjarig contract tekenen bij Juventus. De Amsterdamse club heeft Aroune Koné van Roda JC als vervanger op het oog.

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Juventus, maar wacht nog op de bankgarantie. Mino Raiola, zaakwaarnemer van Ibrahimovic, hield vanmorgen nog een kleine slag om de arm. ''In grote lijnen zijn we eruit, maar er moeten nog wat plooien worden gladgestreken. Probleem is tijd. Vannacht om twaalf uur loopt de internationale transfertermijn af. Ik ben nu onderweg naar Turijn, maar ik heb Zlatan niet meegenomen. Er is toch een minieme kans dat de transfer niet doorgaat.''

Ajax heeft zich gisteren bij Roda JC gemeld voor de Ivoriaanse spits Arouna Koné, zo bevestigt Nol Hendriks, de geldschieter van de Limburgse club en de man die er alle transfers regelt. ''Maar meer dan een telefoontje is het nog niet geweest. Ik laat me vandaag maar verrassen.''

Koné is een aankoop van Hendriks. Hij haalde de speler vorig seizoen voor een prikkie weg bij Lierse SK nadat Ajax voor bijna vier miljoen euro Tom Soetaers van Roda had overgenomen. Hendriks, enige tijd geleden: ''Koné is mijn beste aankoop tot nog toe. Hij is nog maar 20 jaar, maar nu al te groot voor Ajax, Feyenoord en PSV. Hij kan net zo goed worden als Ruud van Nistelrooij.''

Het vertrek van Ibrahimovic hing in de lucht. Een week geleden ontving Ajax via de zaakwaarnemer van Ibrahimovic een bod van AS Roma, maar dat was niet meer dan een middel om een indicatie voor een transfersom los te krijgen.

Toch ging Ibrahimovic er vanuit dat hij zondag tegen Utrecht (1-1) zijn laatste wedstrijd voor Ajax had gespeeld. Wetende dat Juventus op het vinkentouw zat.

Ajax ontvangt, naar verluidt, een transfersom van rond de achttien miljoen euro. Voor een soortgelijk bedrag ging Cristian Chivu een jaar geleden over naar AS Roma.

De verwachting was dat Ibrahimovic - drie jaar geleden gekocht van Malmö FF voor negentien miljoen gulden - veel méér zou moeten kunnen opbrengen. In zijn contract was zelfs een transfersom opgenomen van 45 miljoen euro.

Daar was door Ajax al met geen mogelijkheid meer aan vast te houden. Een contractverbetering, zoals vrijwel alle spelers in de selectie die de afgelopen jaren hebben gekregen, is door Ibrahimovic nooit geaccepteerd. Bovendien zou zijn verbintenis aan het eind van volgend seizoen aflopen en stortte de internationale transfermarkt twee jaar geleden in.

Statistisch gezien kan Ibrahimovic ook niet bogen op aansprekende cijfers: 35 competitiedoelpunten in ruim drie seizoenen is een schamel aantal voor een Ajax-spits.

Wat een vertrek mogelijk ook heeft bespoedigd, is het conflict dat Ibrahimovic had met Rafael van der Vaart. Tijdens de oefeninterland Zweden-Nederland (18 augustus) raakte Van der Vaart door toedoen van Ibrahimovic geblesseerd aan zijn enkel. Van der Vaart plaatste vraagtekens bij het gedrag van zijn collega. Ibrahimovic reageerde achter gesloten deuren woedend en vastbesloten: ''Ik speel nooit meer met Van der Vaart in één team.''

Voor Ibrahimovic komt met de overgang een lang gekoesterde wens in vervulling. Ooit hoopte hij in de Serie A in Italië te kunnen schiteren. Het is niet toevallig Juventus geworden. Trainer Fabio Capello is zeer gecharmeerd van Zlatan Ibrahimovic. Capello wilde de Zweed als trainer van AS Roma al aantrekken.

Voor Ajax is het vertrek van de aanvaller een gevoelige klap. Ibrahimovic had één van de belangrijkste troefkaarten moeten worden in de Champions League.

Het publiek had het beste van Ibrahimovic nog niet gezien. De straatvoetballer uit Malmö bewaarde zijn talent aanvankelijk voor het trainingsveld, maar hij werd steeds meer de spits die Ajax ooit in hem zag.

Vorig seizoen werd hij geplaagd door blessures. Algemeen werd aangenomen dat dit zijn laatste seizoen in Amsterdam zou zijn en dat hij op een passende manier afscheid wilde nemen. Met drie doelpunten in de eerste drie competitieduels was zijn start veelbelovend.

Vooral het magistrale slalomdoelpunt tegen NAC leek een voorbode voor een mooie voetbaljaargang, maar het bleek bij nader inzien zijn afscheidscadeau aan het Ajax-publiek.
http://www.parool.nl/nieuws/2004/AUG/31/p2.html
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21658755
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kone is de duurste binnenlandse transfer volgens Hendriks, dus meer dan 8,5 miljoen Euro dan...
Laten we hopen dat Nol nog in guldens telt...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21658854
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:41 schreef Spideyman het volgende:
Een mooie samenvatting van al het nieuws omtrent de op handenstaande transfer van Zlatan, die nog niet 100% rond is:
[..]

http://www.parool.nl/nieuws/2004/AUG/31/p2.html
Mooi stukje idd, .
-
pi_21658891
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat zou hypocriet zijn...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21658899
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja, maar publiek is vaak meedogenloos..
-
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:55:07 #214
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21658951
Dus dan zien we straks Zlatan tegen Ajax spelen in de CL ipv VOOR Ajax.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:55:52 #215
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21658969
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Nol nog in guldens telt...
Nol is een zakenman pur sang. Hij zal best nog wel in guldens tellen ja, om het euro bedrag eens om te rekenen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_21658971
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Dus dan zien we straks Zlatan tegen Ajax spelen in de CL ipv VOOR Ajax.
Dat heb je snel uitgerekend Hans.
pi_21658973
quote:

[..]

Daar staat het Amsterdamse publiek bekend om he...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21658974
quote:

[..]

Omdat? Hij heeft een aantal mooie dingen gegeven, maar iedereen heeft zich ook af en toe enorm geërgerd aan hem. Bovendien vertel je een week van te voren dat je niet weg wilt en vervolgens ga je toch weg. Oneerlijkheid wordt niet altijd gewaardeerd.
Ik ben ook tegen fluitconcerten hoor, maar er zijn spelers om minder uitgefloten, niet alleen bij Ajax.
Klik dan als je durft
pi_21658982
quote:

[..]

Maar ik zie het wel gebeuren.
pi_21658998
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Daar staat het Amsterdamse publiek bekend om he...
Nee, we zijn arrogant, dat is wat anders.
Klik dan als je durft
pi_21659048
Ik zou het trouwens wel een beetje terecht vinden, ongeacht de prachtige dingen die hij heeft laten zien. De goal tegen Celta was voor mij het absolute hoogtepunt. .
De manier waarop hij vertrekt vind ik echt erg onprofessioneel.
-
pi_21659059
Het enige wat ik Ajax en Zlatan kwalijk neem is de keuze. Juventus verdomme, daar zitten we bij in de poule man!

Zlatan, het ga je goed... Ik zal je iig niet uitfluiten...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21659082
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:56 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee, we zijn arrogant, dat is wat anders.
We zijn gewoon alles .
pi_21659084
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
De manier waarop hij vertrekt vind ik echt erg onprofessioneel.
Ja dat is inderdaad het goede woord, dat gevoel bekruipt mij ook ontzettend...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21659093
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zal je iig niet uitfluiten...
Same here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: