Komt niet in zijn spel met 4-3-3. Een typische 4-4-2 spitsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:51 schreef RedGuy het volgende:
Kone is wel goed hoor, scoort mooie goals, maar volgens mij is het geen centrumspits, meer meer een buitenspeler.
Daarom vind ik je voorspellingen ook zo voorbarig..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:42 schreef twi het volgende:
en nooit in 4-3-3 systeem heeft gespeeld
Voila.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:53 schreef DarkShine het volgende:
Komt niet in zijn spel met 4-3-3. Een typische 4-4-2 spits
DarkShine is z'n manager?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Voila.
Heb Koné misschien zien voetballen bij Roda sinds vorig seizoen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DarkShine is z'n manager?.
DarkShine ziet 'm volgens mij bijna wekelijks live aan 't werk, forgive me if I'm wrong,en heeft dus een betere kijk op 'm dan welke Ajacied ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DarkShine is z'n manager?.
waarom denk je dat koeman dat allemaal bepaalt? Van gaal heeft daar vermoedelijk zelfs een grotere stem in dan koeman en kan alles blokkeren als hij het niet ziet zitten in een aankoop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:25 schreef twi het volgende:
1. Koeman heeft ondanks wat aankopen kwalitatief niet genoeg vleugelspelers
2. Koeman geeft aan bij belangrijkere wedstrijden 4-4-2 te spelen, maar nog steeds voornamelijk 4-3-3 te gaan spelen
3. Koeman heeft niet genoeg vleugelspelers, vooral niet op rechts en moddert wat aan met De Mul
4. Koeman zegt, ik wil Rosales. En krijgt 'm voor een paar miljoen
5. Koeman heeft een mooi systeem, met Mitea/Boukhari op links, en Rosales/De Mul op rechts die mooi 4-3-3 kunnen spelen met de enige echte spits die 4-3-3 kan spelen, Ibrahimovic
6. Koeman verkoopt de enige echte spits die 4-3-3 kan spelen een dag voor de deadline, en koopt er een speler bij die puur voor 4-4-2 geschikt is (niet echt een centrumspits, meer iemand die graag van de zijkant komt).
Maar die spelen 4-4-2, dus hoe weet je nou dat ie niet kan fungeren in een 4-3-3 systeem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb Koné misschien zien voetballen bij Roda sinds vorig seizoen?
Forwardquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:03 schreef VoreG het volgende:
http://www.playerhistory.(...)ics.asp?PLAYID=12137
Rosales
http://www.playerhistory.(...)tics.asp?PLAYID=5290
Hij speelde in ieder geval als rechtsbuiten dat is hij ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:05 schreef mooiegek het volgende:
[..]
Forwardzegt dus niks.....
Rechts voorin is wat anders dan rechtsbuiten. Een Ajax-rechtsbuiten in een Ajax-4-4-3 vergt kwaliteit en tijd voor aanpassing.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij speelde in ieder geval als rechtsbuiten dat is hij ook
Omdat dat geprobeerd is? Was toen met Koné - Anastasiou - Sonko/Christiano, en toen ook geheel mislukte.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar die spelen 4-4-2, dus hoe weet je nou dat ie niet kan fungeren in een 4-3-3 systeem..
Gisteravond teruggevlogen voor onderhandelingen met een niet nader bekend gemaakte club, maar dat is niet moeilijk te raden...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef DarkShine het volgende:
Mensen, Arouna Koné zit op het moment (waarschijnlijk) in de Ivoorkust voor een interland Amsterdam.
Met alle respect, ik schat de vleugelspelers van Ajax toch wel wat hoger in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat dat geprobeerd is? Was toen met Koné - Anastasiou - Sonko/Christiano, en toen ook geheel mislukte.
Dat stond niemand, want Roda blijft steeds afwisselen van positie (nu met 4-4-2 ook).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met alle respect, ik schat de vleugelspelers van Ajax toch wel wat hoger in.
En zoals je zelf al zegt, Koné stond toen niet centraal...
Jup, het werd al bevestigd tijdens het 3FM nieuws van 12:00.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef Eilanden het volgende:
Darkshine ....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ..... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ... Ajax misschien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |