abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21656580
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:00 schreef S-Two het volgende:
hij is dus weg (zie Zlatan-topic) Zie het hele Ajax-topic

helaas
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:02:59 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21656592
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 10:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat een Ajax-spits altijd tijd nodig heeft om zich het systeem eigen te maken. Voor de toekomst kan Kone een hele goede zijn, maar hij zou de eerste gekochte aanvalller zijn die direct mee kan draaien
Yup, Ibrahimovic zou de beste spits zijn in de HCE voor komend seizoen. Nu heb je in de voorhoede Mitea (ben ik nog niet echt van onder de indruk), Kone (moet het nog maar laten zien, heeft potentie) en Rosales (hier is behalve een paar minuten OS-speeltijd nog nauwelijks wat over bekend) lopen. Je moet wel blind zijn om dan te zeggen dat Ajax de beste voorhoede heeft, want die speelt met het verlies van Ibrahimovic in 't achterhoofd in Rotterdam. Zelfs PSV komt nog aardig in de buurt met hun nieuwe collectieve (ik zou haast zeggen Ajax-) stijl waarbij iedereen kan scoren.
pi_21656615
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar Sonck zou inmiddels toch wel goed genoeg ingespeeld moeten zijn..
Misschien nu Zlatan weg is, is de druk bij hem weg en laat ie WEL wat zien.
Dat zou kunnen, maar voorlopig lijkt het er nog niet op. Ik denk dat het voor Van Der Vaart wel een positieve uitwerking kan hebben. Laten we het erop houden dat er de komende weken nogal wat onzekerheid zal ontstaan.

Wat dat betreft mag je blij zijn dat de eerstvolgende wedstrijd ADO uit is, die win je ook met een twijfelende spits of een nieuwe spits die nog moet wennen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21656643
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar voorlopig lijkt het er nog niet op. Ik denk dat het voor Van Der Vaart wel een positieve uitwerking kan hebben. Laten we het erop houden dat er de komende weken nogal wat onzekerheid zal ontstaan.

Wat dat betreft mag je blij zijn dat de eerstvolgende wedstrijd ADO uit is, die win je ook met een twijfelende spits of een nieuwe spits die nog moet wennen
Grappig, daar zat ik dus zelf net ook aan te denken..
In hoeverre heeft het gedoe met aanvoerder Raffie hier mee te maken.. Misschien komt ie nu wel weer los. .
-
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:06:28 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21656648
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:01 schreef VoreG het volgende:

[..]

We zullen eerst moeten zien hoe Kone het doet, al zou hij toch nog geen speeltijd krijgen Koeman kennende, Sonck zal wel beginnen en op rechts de Mul ipv Rosales.....
Als Koeman na aankoop van Rosales nog het lef heeft om de Mul op te stellen zou 'ie wat mij betreft niet alleen ontslagen moeten worden, maar publiekelijk z'n excuses moeten aanbieden voor het verkloten van Ajax op zowel sportief als financieel gebied.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de meeste spelers van Ajax fantastisch en individueel sportief gezien hebben we het beste team van Nederland, maar hoe Koeman 't op dit moment gewoon heeft verkloot door zowel z'n tactisch inzicht als z'n gebrek aan sociaal vermogen. Het lijkt me een aardige man hoor, maar ik weet 't allemaal even niet meer. 't Wordt me een beetje teveel :') Met een transfersom van 10 miljoen meer en aankoop van Tevez had ik juichend over de straat gegaan (oke, met ietwat waterige ogen), maar hier kan geen Ajacied ook maar enig positief punt in zien.

Heb je waarschijnlijk EINDELIJK een paar aardige vleugelspitsen, dan verkoop je de enige speler die bij een 4-3-3 systeem redelijk tot goed uit de voeten kan...
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:08:23 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21656671
Ok, ok, ik klink wat te negatief, sorry Maar m'n punt staat wel
pi_21656683
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:06 schreef twi het volgende:
-knip-
Dude, wat heb jij gegeten voor ontbijt? Prozac? .
Beetje positiever mag wel hoor.. Vooralsnog heb je Koné nog nooit 4-3-3 zien spelen.. Who knows!
-
pi_21656693
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Grappig, daar zat ik dus zelf net ook aan te denken..
In hoeverre heeft het gedoe met aanvoerder Raffie hier mee te maken.. Misschien komt ie nu wel weer los. .
Hugo Borst zat er dan niet ver naast bij Studio Voetbal en de column van Paul Onkenhout is bij deze toch ook wel zeer scherp te noemen

half ajax-gerelateerd nieuws, Bordeaux heeft Uche een jaar gehuurd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21656735
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Hugo Borst zat er dan niet ver naast bij Studio Voetbal en de column van Paul Onkenhout is bij deze toch ook wel zeer scherp te noemen

half ajax-gerelateerd nieuws, Bordeaux heeft Uche een jaar gehuurd
Inderdaad, al is dit natuurlijk wel olie op het vuur bij MM en SCH
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:12:32 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21656736
Ik zie er ook geen positief iets in, tis gewoon een aderlating. We scoren al zo weinig (in echte wedstrijden) en dan ook nog eens onze enige ECHTE topspits weg. Kone zal best leuk kunnen ballen, maar vooralsnog is het een duidelijke verzwakking. Tel erbij op dat de verdediging zwak is, het middenveld "altijd" geblesseerd en je moet tot de conclusie komen dat het allemaal niet zo rooskleurig is....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:12:59 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21656740
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dude, wat heb jij gegeten voor ontbijt? Prozac? .
Beetje positiever mag wel hoor.. Vooralsnog heb je Koné nog nooit 4-3-3 zien spelen.. Who knows!
We worden nog wel gewoon kampioen hoor

Maar ja, wat Kone en Rosales gaan doen moeten we nog afwachten, maar de logica die Koeman & consorten erop na houden, daar begrijp ik gewoon totaal niets van. Als er iemand is die het mij kan uitleggen, hoor ik het graag. Graag wel een argumentatie die een 4-3-3 opstelling ondersteund.
pi_21656748
Ik ga gewoon genieten van de eerstvolgende wedstrijd.
Koné en Rosales, leuke nieuwe spelers. Ibrahimovich weg, tsja, een paar weken later dan verwacht, het zat er toch echt wel aan te komen.
Ik heb ook het idee dat mensen denken dat dit allemaal wat last-minute moves van Ajax zijn, maar dit speelt natuurlijk al een hele tijd, en Ajax heeft Koné al een tijd op hun verlanglijst staan.

Ik heb geen idee hoe Ajax nu gaat functioneren, zoals niemand dat hier weet.
Straks spelen ze de sterren van de hemel, weet jij veel.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:14:39 #138
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21656764
Zet zo mijn vraagtekens bij het aankoopbeleid van Ajax in het algemeen en Ronald Koeman in het bijzonder, maar ik denk dat je Arouna Koné niet kan scharen in het rijtje Victor Sikora, Tom Soetaers en Yannis Anastasiou, want bij die spelers was er geen interesse van clubs als: Olympique Marseille, Manchester United, Sevilla, Valencia, Werder Bremen, Hamburger SV, Schalke 04, Feyenoord en PSV...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21656767
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:13 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik ga gewoon genieten van de eerstvolgende wedstrijd.
Koné en Rosales, leuke nieuwe spelers. Ibrahimovich weg, tsja, een paar weken later dan verwacht, het zat er toch echt wel aan te komen.
Ik heb ook het idee dat mensen denken dat dit allemaal wat last-minute moves van Ajax zijn, maar dit speelt natuurlijk al een hele tijd, en Ajax heeft Koné al een tijd op hun verlanglijst staan.

Ik heb geen idee hoe Ajax nu gaat functioneren, zoals niemand dat hier weet.
Straks spelen ze de sterren van de hemel, weet jij veel.
Kijk, dat is dus ook mijn instelling ja .
-
pi_21656782
Heeft Koeman trouwens enige zeggenschap gehad bij beide aankopen...?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21656788
Waarom Kone halen
Sonck heeft nog nooit een kans gehad als spits in een 4-3-3 opstelling en bij Kone is het nog maar de vraag of hij een topclub aankan. Ibrahimovic voor 15 miljoen verkopen Ik begrijp echt niks meer van het Ajax bestuur.
Koning.
pi_21656796
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:12 schreef twi het volgende:

[..]

We worden nog wel gewoon kampioen hoor

Maar ja, wat Kone en Rosales gaan doen moeten we nog afwachten, maar de logica die Koeman & consorten erop na houden, daar begrijp ik gewoon totaal niets van. Als er iemand is die het mij kan uitleggen, hoor ik het graag. Graag wel een argumentatie die een 4-3-3 opstelling ondersteund.
Ik denk gewoon dat het nooit goed is. Als Koeman nu 4-4-2 gaat spelen (zoals jij wil, als ik het goed begrijp?) gaat men weer zeuren dat er zoveel talentvolle vleugelspelers bij Ajax aanwezig zijn, maar dat die niet worden opgesteld.
Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta, want volgens mij is het verdomd moeilijk om van zo'n team een goed elftal te smeden en op te stellen.
pi_21656808
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heeft Koeman trouwens enige zeggenschap gehad bij beide aankopen...?
Ik hoop van niet!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21656810
Het is nu hopen dat VdV nu opbloeit.
Koning.
pi_21656820
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:16 schreef Man_Made_God het volgende:

Ik denk niet dat het nooit goed is. Als Koeman nu 4-4-2 gaat spelen (zoals jij wil, als ik het goed begrijp?) gaat men weer zeuren dat er zoveel talentvolle vleugelspelers bij Ajax aanwezig zijn, maar dat die niet worden opgesteld.
Ik denk dat velen het niet met dat stukje eens zijn...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:19:06 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21656844
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:15 schreef tha_dark het volgende:
Waarom Kone halen
Sonck heeft nog nooit een kans gehad als spits in een 4-3-3 opstelling en bij Kone is het nog maar de vraag of hij een topclub aankan. Ibrahimovic voor 15 miljoen verkopen Ik begrijp echt niks meer van het Ajax bestuur.
Kone kan zowel links, rechts, als centraal redelijk uit de voeten. Ik heb een hoopje dat Koeman het licht heeft gezien en 'm als spits bij 4-4-2 gaat gebruiken, samen met Sonck of van der Vaart. Maar dat zal wel niet. En ach, met Kone in plaats van Ibrahimovic erbij zal 't wel wat vaker voorkomen dat de spits die in vorm is speelt, en niet per definitie Ibrahimovic als 'ie fit is.
pi_21656847
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik denk dat velen het niet met dat stukje eens zijn...
Hoeft ook niet.
pi_21656862
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 11:16 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat het nooit goed is. Als Koeman nu 4-4-2 gaat spelen (zoals jij wil, als ik het goed begrijp?) gaat men weer zeuren dat er zoveel talentvolle vleugelspelers bij Ajax aanwezig zijn, maar dat die niet worden opgesteld.
Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta, want volgens mij is het verdomd moeilijk om van zo'n team een goed elftal te smeden en op te stellen.
Ik geloof niet dat we talentvolle vleugelspitsen hebben?
pi_21656877
Maar ik kan het ook positief bekijken
Met Mitea of Boukhari op links, Kone in de spits en Rosales op links heb je een aanval met potentie.
Als de spelers op het middenveld dit seizoen ook nog is hun top halen. (VdV, Sneijder, Pienaar)
Tot slot de verdeding, tot nu toe de zwakste schakel maar ik heb er goede hoop in dat ze beter op elkaar ingespeeld raken en zo worden we weer kampioen
Koning.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 11:21:43 #150
82589 S-Two
barba macacu
pi_21656886
Hoeveel moet Kone eigenlijks kosten?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties