quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:00 schreef S-Two het volgende:
hij is dus weg (zie Zlatan-topic) Zie het hele Ajax-topic
helaas
Yup, Ibrahimovic zou de beste spits zijn in de HCE voor komend seizoen. Nu heb je in de voorhoede Mitea (ben ik nog niet echt van onder de indruk), Kone (moet het nog maar laten zien, heeft potentie) en Rosales (hier is behalve een paar minuten OS-speeltijd nog nauwelijks wat over bekend) lopen. Je moet wel blind zijn om dan te zeggen dat Ajax de beste voorhoede heeft, want die speelt met het verlies van Ibrahimovic in 't achterhoofd in Rotterdam. Zelfs PSV komt nog aardig in de buurt met hun nieuwe collectieve (ik zou haast zeggen Ajax-) stijl waarbij iedereen kan scoren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een Ajax-spits altijd tijd nodig heeft om zich het systeem eigen te maken. Voor de toekomst kan Kone een hele goede zijn, maar hij zou de eerste gekochte aanvalller zijn die direct mee kan draaien
Dat zou kunnen, maar voorlopig lijkt het er nog niet op. Ik denk dat het voor Van Der Vaart wel een positieve uitwerking kan hebben. Laten we het erop houden dat er de komende weken nogal wat onzekerheid zal ontstaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar Sonck zou inmiddels toch wel goed genoeg ingespeeld moeten zijn..
Misschien nu Zlatan weg is, is de druk bij hem weg en laat ie WEL wat zien.
Grappig, daar zat ik dus zelf net ook aan te denken..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar voorlopig lijkt het er nog niet op. Ik denk dat het voor Van Der Vaart wel een positieve uitwerking kan hebben. Laten we het erop houden dat er de komende weken nogal wat onzekerheid zal ontstaan.
Wat dat betreft mag je blij zijn dat de eerstvolgende wedstrijd ADO uit is, die win je ook met een twijfelende spits of een nieuwe spits die nog moet wennen
Als Koeman na aankoop van Rosales nog het lef heeft om de Mul op te stellen zou 'ie wat mij betreft niet alleen ontslagen moeten worden, maar publiekelijk z'n excuses moeten aanbieden voor het verkloten van Ajax op zowel sportief als financieel gebied.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zullen eerst moeten zien hoe Kone het doet, al zou hij toch nog geen speeltijd krijgen Koeman kennende, Sonck zal wel beginnen en op rechts de Mul ipv Rosales.....
Dude, wat heb jij gegeten voor ontbijt? Prozac?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:06 schreef twi het volgende:
-knip-
Hugo Borst zat er dan niet ver naast bij Studio Voetbal en de column van Paul Onkenhout is bij deze toch ook wel zeer scherp te noemenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grappig, daar zat ik dus zelf net ook aan te denken..
In hoeverre heeft het gedoe met aanvoerder Raffie hier mee te maken.. Misschien komt ie nu wel weer los..
Inderdaad, al is dit natuurlijk wel olie op het vuur bij MM en SCHquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hugo Borst zat er dan niet ver naast bij Studio Voetbal en de column van Paul Onkenhout is bij deze toch ook wel zeer scherp te noemen
half ajax-gerelateerd nieuws, Bordeaux heeft Uche een jaar gehuurd
We worden nog wel gewoon kampioen hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, wat heb jij gegeten voor ontbijt? Prozac?.
Beetje positiever mag wel hoor.. Vooralsnog heb je Koné nog nooit 4-3-3 zien spelen.. Who knows!
Kijk, dat is dus ook mijn instelling jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:13 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik ga gewoon genieten van de eerstvolgende wedstrijd.
Koné en Rosales, leuke nieuwe spelers. Ibrahimovich weg, tsja, een paar weken later dan verwacht, het zat er toch echt wel aan te komen.
Ik heb ook het idee dat mensen denken dat dit allemaal wat last-minute moves van Ajax zijn, maar dit speelt natuurlijk al een hele tijd, en Ajax heeft Koné al een tijd op hun verlanglijst staan.
Ik heb geen idee hoe Ajax nu gaat functioneren, zoals niemand dat hier weet.
Straks spelen ze de sterren van de hemel, weet jij veel.
Ik denk gewoon dat het nooit goed is. Als Koeman nu 4-4-2 gaat spelen (zoals jij wil, als ik het goed begrijp?) gaat men weer zeuren dat er zoveel talentvolle vleugelspelers bij Ajax aanwezig zijn, maar dat die niet worden opgesteld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:12 schreef twi het volgende:
[..]
We worden nog wel gewoon kampioen hoor![]()
Maar ja, wat Kone en Rosales gaan doen moeten we nog afwachten, maar de logica die Koeman & consorten erop na houden, daar begrijp ik gewoon totaal niets van. Als er iemand is die het mij kan uitleggen, hoor ik het graag. Graag wel een argumentatie die een 4-3-3 opstelling ondersteund.
Ik hoop van niet!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heeft Koeman trouwens enige zeggenschap gehad bij beide aankopen...?
Ik denk dat velen het niet met dat stukje eens zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:16 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik denk niet dat het nooit goed is. Als Koeman nu 4-4-2 gaat spelen (zoals jij wil, als ik het goed begrijp?) gaat men weer zeuren dat er zoveel talentvolle vleugelspelers bij Ajax aanwezig zijn, maar dat die niet worden opgesteld.
Kone kan zowel links, rechts, als centraal redelijk uit de voeten. Ik heb een hoopje dat Koeman het licht heeft gezien en 'm als spits bij 4-4-2 gaat gebruiken, samen met Sonck of van der Vaart. Maar dat zal wel niet. En ach, met Kone in plaats van Ibrahimovic erbij zal 't wel wat vaker voorkomen dat de spits die in vorm is speelt, en niet per definitie Ibrahimovic als 'ie fit is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:15 schreef tha_dark het volgende:
Waarom Kone halen![]()
Sonck heeft nog nooit een kans gehad als spits in een 4-3-3 opstelling en bij Kone is het nog maar de vraag of hij een topclub aankan. Ibrahimovic voor 15 miljoen verkopenIk begrijp echt niks meer van het Ajax bestuur.
![]()
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik denk dat velen het niet met dat stukje eens zijn...
Ik geloof niet dat we talentvolle vleugelspitsen hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het nooit goed is. Als Koeman nu 4-4-2 gaat spelen (zoals jij wil, als ik het goed begrijp?) gaat men weer zeuren dat er zoveel talentvolle vleugelspelers bij Ajax aanwezig zijn, maar dat die niet worden opgesteld.
Ik ben blij dat ik niet in zijn schoenen sta, want volgens mij is het verdomd moeilijk om van zo'n team een goed elftal te smeden en op te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |