Dre?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:34 schreef Nouk het volgende:
Ik ga bij Dre tomatensoep eten, zal wel een uur of 8 pas klaar zijn.
Om met Youp te spreken: "Kop dicht, je vreet d'r ook van"quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
sorry, moest ff een koffiegevalding verkopen
kutklanten ook
ga een PCTVDINGGEVAL kopen doen ofzo..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Om met Youp te spreken: "Kop dicht, je vreet d'r ook van"
Heb ik niet nodig, en dat draait toch niet op mijn pc-tjequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga een PCTVDINGGEVAL kopen doen ofzo..
Andrea!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dre?
nog beter, koop een PC!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, en dat draait toch niet op mijn pc-tje
owja die..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Andrea!
Ik ben weg!
kus!
Nouja, aangezien je een ban had was het misschien niet eens zo'n verkeerde keus. Kan ik niet weten dat je niet de hele maand hoeft uit te zitten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
of ben ik niet uitgenodigd?
zo niet, das was het GPD geen slimme plek om t te plaatsen
Neu, deze volstaat. En om nou een pc te kopen zodat ik er tv op kan kijken...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nog beter, koop een PC!
een PC die niet fatsoenlijk ET kan draaien is gewoon oud..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Neu, deze volstaat. En om nou een pc te kopen zodat ik er tv op kan kijken...
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
met van die vlokken dr in?
das goed kotsmateriaal!
vruchtvlees in mijn geval dus...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jij kan het weten![]()
Stukjes![]()
Zolang ik kan branden en printen en Word kan draaien vind ik het bestquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een PC die niet fatsoenlijk ET kan draaien is gewoon oud..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |