SG1 was waarschijnlijk op een missiequote:Op zondag 12 september 2004 12:13 schreef metallicattim het volgende:
jah ik was me af t vragen of op het moment dat ze naar Atlantis vertrokken Hammond niet nog steeds in leiding was, maar O'neill heeft ze toegesproken en hij was toen al in leiding van SGC dus dat klopt idd niet....
Mjah er zaten heel veel fouten in de illusies die dat volk voor t SG team creeërde dus maybe was Hammond en O'nell switch ook een fout, MAAR je zou dan toch denken dat ze meteen door moesten hebben dat er iets niet klopte he!
En nog iets, STEL ze zouden terugkomen dan zou SG1 er toch ook bij betrokken moeten zijn.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:42 schreef Anahka2309 het volgende:
Wel jammer dat die vriend van Weir dezelfde kerel is die toch best een redelijke rol gespeeld heeft in SG-1. Ben ff z'n naam kwijt maar het was ook die vent van de Tolan die een oogje had op Carter.
Hij heeft ook Narim van de Tollan gespeeld, dit ras is gedeeltelijk of geheel vernietigd door Anubis.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:27 schreef Skimmer het volgende:
[..]volgens mij ook... zat me al af te vragen wie die knakker was...
Maar was dat niet een alternatieve tijdlijn waarin hij als ambasadeur naar de Tolan toe ging?
Op zich zou het natuurlijk de zelfde vent kunnen zijn...
* Skimmer weet weer welke aflevering bedoeld wordt...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:05 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Hij heeft ook Narim van de Tollan gespeeld, dit ras is gedeeltelijk of geheel vernietigd door Anubis.
ja das zeker zwaar klote ze hadden beter aflevering of 10 meer kunnen maken zodat ze de tussentijd ook kunnen opvullenquote:Op zondag 19 september 2004 13:56 schreef metallicattim het volgende:
Vette aflevering deze week
alleen bagger dat we nu een maand of 4 moeten wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |