Erg jammer.quote:Op zondag 19 september 2004 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior'31 heeft gisteren helaas een 0-2 voorsprong weggegeven. Door een verdedigingsfout hielp het vlak na rust Nunspeet weer in de wedstrijd. Erg jammer want ze waren veel beter.
quote:Op zondag 19 september 2004 14:11 schreef jpzegthallo het volgende:
Laatste
Zeker, nog even iets opvallends in de hoofdklasse C: Alle drie promovendi (Excelsior '31, H.H.C. en ONS Sneek) zijn in de subtop terug te vinden.quote:Op zondag 19 september 2004 15:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Erg jammer.
Kan je eindelijk Sturrus zien, de linksback die Castelen wel kon afstoppen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb net de Seizoensgids topamateurs binnen en ik kan hem alle hoofdklasservolgers wel aanbevelen! De gids is erg compleet qua selecties en clubinfo.
Gefeliciteerd!, mijn Rijssense helden hebben het ook fantastisch gedaan. Door goals van Dangremond, Brugge en Dijk hebben we de kampioen van vorig jaar SC Genemuiden verslagen (3-0 dus). Een negatief puntje is de rode kaart van Looms (2 keer een domme gele kaart) Gelukkig kreeg niet veel later een speler van Genemuiden ook een rode kaart. Meer info heb ik nog niet omdat ik zelf ook moest voetballen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:32 schreef jpzegthallo het volgende:
Wij winnen
Je kunt hem het best bestellen op VI.nl dat heb ik ook gedaan, in alle Hoofdklasse steden, dorpen is er een erg beperkte oplage verspreid.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:14 schreef ILCILA het volgende:
waar zou ik die seizoens gids kunnen halen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |