Ziequote:Op maandag 30 augustus 2004 18:40 schreef Bupatih het volgende:
foto's?
bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:43 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
Zie
met k*nker scheldende zusje
En zijn betere manieren/woorden om je frustraties te uiten denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:44 schreef Sportguy het volgende:
Jammer TS dat je er geen conclusie aan hangt TS, je zusje heeft wat frustraties en d'r zit haar mogelijk wat dwars. Zij uit dit door overal op te gaan kankeren, met andere woorden, ze vraagt gewoon om aandacht en durft het niet uit zichzelf te vertellen.
Dus neem de stap en sleur d'r aan d'r voorbips haren mee en laat haar het eruitgooien.
ps. ik zou wel blij zijn met zo'n zusje, beter zo dan dat ze alles opkropt en een wrak wordt wat niet voor zichzelf op durft te komen.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
bedankt
Dat zou inderdaad dé manier zijn om het haar in een keer af te leren denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:50 schreef Ronald1903 het volgende:
Bij deze nodig ik je zusje uit om eens bij me langs te komen in het A.Z.G. Moet morgen weer voor 2 weken aan de chemotherapie. Kan ze zien wat kanker met je doet. Er4 liggen nog 50 mensen bij me op de afdeling, eens kijken of ze het dan nog steeds zegt... Ik schijt op zulke mensen, echt waar.
Ik kan me voorstellen. En jij sterkte dus, want het zal best weer een zware behandeling worden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:50 schreef Ronald1903 het volgende:
Bij deze nodig ik je zusje uit om eens bij me langs te komen in het A.Z.G. Moet morgen weer voor 2 weken aan de chemotherapie. Kan ze zien wat kanker met je doet. Er4 liggen nog 50 mensen bij me op de afdeling, eens kijken of ze het dan nog steeds zegt... Ik schijt op zulke mensen, echt waar.
je vat dit echt veels te persoonlijk op, dat kind weet ook echt niet beter en gebruikt het woord bij gebrek aan een beter woord! het is ook meer een kracht woord dan dat het iets is wat kanker patiënten zich persoonlijk aan moeten trekken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:50 schreef Ronald1903 het volgende:
Dat het betreffende meisje niets anders doet dan alleen met die krachtterm te gooien bewijst maar eens weer dat ze geen idee heeft wat ze roept. Het zou helemaal niet verkeerd zijn om haar te laten zien met wat ze gooit. Des te meer omdat haar problemen maar peanuts zijn waarschijnlijk vergeleken met wat ze roept.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:01 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
je vat dit echt veels te persoonlijk op, dat kind weet ook echt niet beter en gebruikt het woord bij gebrek aan een beter woord! het is ook meer een kracht woord dan dat het iets is wat kanker patiënten zich persoonlijk aan moeten trekken.
ja, maar ze en vele anderen kwetsen er heel veel mensen mee....quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:01 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
je vat dit echt veels te persoonlijk op, dat kind weet ook echt niet beter en gebruikt het woord bij gebrek aan een beter woord! het is ook meer een kracht woord dan dat het iets is wat kanker patiënten zich persoonlijk aan moeten trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |