Aii! Een verstandskies laten trekken is echt heel pijnlijk heb ik gehoord, m'n zus had er één laten trekken, en kon dagen niet eten, en wilde ab-so-luut niet meer haar andere laten trekken.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:29 schreef Biancavia het volgende:
De tandarts! Ik ben net geweest en ik mag terugkomen voor een gaatje, een te vervangen vulling, een kroon en alle vier mijn verstandskiezen die eruit getrokken moeten worden!![]()
![]()
![]()
Red mij!
Hmm, dat is wel waar ja. Ik blij dat mijn verstandskiezen nu (nog) verstopt zitten.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:01 schreef A.A. het volgende:
Verstandkiezen te lang laten zitten schijnt ook geen pretje te zijn, dus in dat opzicht maakt het weinig uit, nu niet trekken is alleen de pijn uitstellen.
Neemt niet weg dat ik ze ook liever laat zitten totdat ik er last van krijg
Altijd leuk om je katten weer te zien.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond naar mijn liefje toe!
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Altijd leuk om je katten weer te zien.
puntje Noordereiland?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:43 schreef Lucyfurr het volgende:
Maakte:
Zittend op een megagrote paddestoelachtige witte steen(?), kijkend op Maas en Erasmusbrug met een goede vriendin praten over vanalles en nog wat..![]()
het is weer weekendquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:07 schreef hawaii het volgende:
tijd voor meer vrolijkheid in errenpee, doe mee
Wat maakt jou vrolijk vandaag? Deel het hier met ons
TS begint:
me stamkroeg (studentencafe tegenover me werk) gaat vandaag weer open als het goed is, heb een hele hoop mensen tijd nie meer gezien, dus daar ga ik straks na me werk langs. Wordt zeker gezellieVerder schiet alles lekker op, ondanks dat ik vanochtend me nest niet uit te branden was en heb ik me foute zonnebril weer terug gevonden
![]()
zo nu jullie
quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:51 schreef dJ-Zcore het volgende:
Als de klok 15:30 slaat ben ik blij, want dan is het eindelijk eens een keer weekend.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:25 schreef Sylvana het volgende:
het is weekend
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:25 schreef Sylvana het volgende:
het is weekend
Nee, puntje Wilhelminaplein (voor het Gerechtsgebouw).quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:24 schreef sioux_ het volgende:
[..]
puntje Noordereiland?
* Praag is dol op Sushi. Op elk moment van de dag!quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:39 schreef Pietjuh het volgende:
Net lekker sushi op! Word ik altijd vrolijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |