Je bent gewoon op zoek naar H.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:59 schreef BVO het volgende:
Ja, ik weet het..
Qua uiterlijk ben ik wel duidelijker.. Donker haar, bruine ogen en het liefst getinte huid.
Al maak ik soms een uitzondering, blond kán ook leuk zijn.
Wat hebben ze ook altijd veel aandacht nodig hequote:Op maandag 30 augustus 2004 23:59 schreef Christine het volgende:
Ik moet ook slapen, vriendje is inmiddels thuis, en hij eist mij in het bed.
Terwijl ik anderhalf uur op hem heb zitten wachten, en hij duikt meteen het bed inquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat hebben ze ook altijd veel aandacht nodig he![]()
Slaap lekker!
Dat klinkt overigens perverser dan bedoeldquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Terwijl ik anderhalf uur op hem heb zitten wachten, en hij duikt meteen het bed in
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Foto's zijn ook verboden, Emma![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat klinkt overigens perverser dan bedoeld
Precies. Blauwe ogen zijn zo onmetelijk veel mooier dan bruine. Groene zijn ook mooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:03 schreef BVO het volgende:
Blauwe ogen kunnen mooi zijn, vooral in combinatie met donker haar..
quote:Versieren of versierd worden
Vroeger wilde ik zelf versieren, dan stapte ik gerust op iemand af als ik hem leuk vond. Nu vind ik dat ze zelf maar moeten komen,ik heb het al druk genoeg met andere dingen. Als ik een vriendje zou krijgen is dat leuk, maar het is geen ramp als het niet gebeurt.
Truste!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:04 schreef Christine het volgende:
Nou, nederig als ik ben ga ik mijn mannetje maar eens gehoorzamen
Trusten iedereen!![]()
![]()
Niet eens, hij heeft bij zijn ouders gegeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ken het, hij heeft zeker net gesport?
Truste!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:04 schreef Christine het volgende:
Nou, nederig als ik ben ga ik mijn mannetje maar eens gehoorzamen
Trusten iedereen!![]()
![]()
BVO, ROT NOU EENS OP MET HIND!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:05 schreef BVO het volgende:
Zo zei ze het trouwens:
[..]
Je drinkt geen alcohol maar bier vind je vies.quote:Cola of Bier
Cola. Bier vind ik vies en ik drink sowieso geen alcohol vanwege m'n geloof.
Fotoboek!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeg Baby SHO, hoe ziet jouw vriend er eigenlijk uit? Foto?.
Jij vroeg mij naar m'n ideale vrouw, muts.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BVO, ROT NOU EENS OP MET HIND!
Zo, dat lucht op![]()
Ze heeft vast wel eens een slokje maltbier geproefd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:06 schreef BVO het volgende:
Je drinkt geen alcohol maar bier vind je vies..
Ze is nog dom ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Je drinkt geen alcohol maar bier vind je vies..
Niet waar! Dat heb ik nooit gevraagd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij vroeg mij naar m'n ideale vrouw, muts..
Oh, is dat je vriend!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:06 schreef Tania18 het volgende:
Fotoboek!
Al is dat niet zijn meest charmante foto![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze is nog dom ook
Nu heb ik het vast voor eeuwig bij je verpest he, Emma?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
ouwe fiets
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nu heb ik het vast voor eeuwig bij je verpest he, Emma?
Kun je nou alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft ophouden??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor.. Luisterde vandaag naar een interview van d'r bij die lul op 3FM (wat was ze leuk
) en ze had zelfs een duidelijke mening over het cellentekort.
.
Als jij ophoudt over die kutkattenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kun je nou alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft ophouden??![]()
Kan best, maar het ís Anita.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:11 schreef Svensational het volgende:
Zie je wel. Tom vind Emma ook een veel mooiere naam dan Anita
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij ophoudt over die kutkatten.
Ja sorry, ik heb echt een hekel aan die beesten..
Wij hebben een volierequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je dat nou zeggen?
Ik word trouwens ook gek van die *^#&* hond die alleen maar ligt te snurken. Hoe kan het dat een DWERGkees zoveel lawaai maakt?
Vogelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij hebben een voliere, en die katten (nu niet meer echt, vooral in het oude huis) moeten zo nodig mijn vogeltjes opjagen
.
Een stuk of 25quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vogels![]()
Is niet op TV, ik heb gisteren oude afleveringen gekekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Zeg dan even wat eerder dat Friends op TV is...
Een parkiet is ook een vogelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Een stuk of 25.
Plus een parkiet en een konijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |