Mag ik nou nog wel of niet in het H. topic komen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Valt bij ons nog wel mee. In het ONM-topic is het écht een soap.
Ik kom zelf uit een groot gezin, dat scheelt. We hadden thuis altijd aanloop, en altijd eters. Die drukte mis ik wel eens... en zou ik later super vindenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee dat niet, 5 is wel erg veel![]()
Het liefst 2 of 3![]()
Maar wel 5 katten![]()
Ik denk er wel een beetje hetzelfde overquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar ik heb een 10e plaats in het tournament hoog te houden
Nah, ik ben gewoon on-geëmancipeerd... ik ben voorstander van het ouderwetse model waarin de vrouw thuisblijft voor de kinderen en het huishouden, en de man geld verdient. Daarnaast heb ik mijn mobiele telefoon alleen maar om mee naar huis te kunnen bellen als ik vertraging heb (ik zet hem anders dus ook nooit aan), zie ik het nut van wap, mms, i-mode, etc. niet in (ik zou ook niet weten wat het is) en ben ik een tegenstander van de 24-uurs economie.
Slechts een paar voorbeelden. Ik zou er ook relevante topics bij kunnen zoeken... als je in bent voor een portie leedvermaak
Wij staan bij de uitzondereingen genoemd. BVO kan wel eens lief zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mag ik nou nog wel of niet in het H. topic komen?![]()
Nog een soulmate :') (op de mening over een bepaalde artieste na dan)quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk er wel een beetje hetzelfde over![]()
![]()
.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:23 schreef Tania18 het volgende:
Mannen worden gewoon steeds grotere watjes, daardoor kunnen ze nergens meer tegen![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit een groot gezin, dat scheelt. We hadden thuis altijd aanloop, en altijd eters. Die drukte mis ik wel eens... en zou ik later super vinden
Vijf katten wil ik ook wel
En hoewel ik het nooit had verwacht, wil ik eigenlijk één pers. Zo'n haarbal voor op schoot
Nee, 2 of 3 vind ik genoeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog een soulmate
Wil jij wel vijf kinderen?
Ik ook, ik ben echt 100 jaar te laat geboren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:26 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
de rollen worden omgedraaid
wij worden harder, zij zachter
* Christine wil terug naar stenen tijdperk
Jij wel natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mag ik nou nog wel of niet in het H. topic komen?![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit een groot gezin, dat scheelt. We hadden thuis altijd aanloop, en altijd eters. Die drukte mis ik wel eens... en zou ik later super vinden
Vijf katten wil ik ook wel
En hoewel ik het nooit had verwacht, wil ik eigenlijk één pers. Zo'n haarbal voor op schoot
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, 2 of 3 vind ik genoeg..
Als ik zeg dat ik het liefst een vrouw wil die thuis blijft, voor de kinderen zorgt en zorgt dat m'n eten klaarstaat als ik thuiskom hoor ik altijd dat ik ouderwets ben en dat die vrouwen niet meer bestaan..
Ik ken het van vroeger, dus weet hoe het isquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:27 schreef niksan het volgende:dat wil je niet
![]()
zo'n groot gezin...... veel zorgen
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben echt 100 jaar te laat geboren.
Had me geweldig geleken, om tot mijn 20e bij mijn ouders te wonen, daarna te gaan trouwen en samen met mijn nieuwe man de boerderij van zijn ouders overnemen.
En natuurlijk stiekum vrijen op de hooizolder
nou, ik wil wel een beetje vrijer zijn dan datquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben echt 100 jaar te laat geboren.
Had me geweldig geleken, om tot mijn 20e bij mijn ouders te wonen, daarna te gaan trouwen en samen met mijn nieuwe man de boerderij van zijn ouders overnemen.
En natuurlijk stiekum vrijen op de hooizolder
Helaas ben ik al bezet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, 2 of 3 vind ik genoeg..
Als ik zeg dat ik het liefst een vrouw wil die thuis blijft, voor de kinderen zorgt en zorgt dat m'n eten klaarstaat als ik thuiskom hoor ik altijd dat ik ouderwets ben en dat die vrouwen niet meer bestaan..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijk.
.
Het wordt iig tijd dat ik weer aan de vrouw ga.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Helaas ben ik al bezet.
Of je moet Ronald uitdagen voor een duel
Wij hebben een half-siameesjequote:Op maandag 30 augustus 2004 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een pers![]()
Maar ook een Siamees, een ragdoll en nog een paar zielige ouwe katten uit het asiel![]()
Idd, zet dat paard nu eens uit je hoofd en ga eens op zoek naar een echte vrouwquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Het wordt iig tijd dat ik weer aan de vrouw ga..
In ieder geval niet 3 jongens of 3 meisjes... 2 jongens lijkt me ook nogal veel, vooral als ze op hun vader lijken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Maar als je dan 3 kinderen wilt, wat wil je dan? 2 jongens en een meisje ofzo?
Ben even nieuwsgierig![]()
Tania zegt net dat ze ook 2 of 3 kinderen wil, en wel thuis wil zitten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Het wordt iig tijd dat ik weer aan de vrouw ga..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, zet dat paard nu eens uit je hoofd en ga eens op zoek naar een echte vrouw![]()
Wat kan jij toch ook een botte trut zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, zet dat paard nu eens uit je hoofd en ga eens op zoek naar een echte vrouw![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:31 schreef Christine het volgende:
En asielkatten... als we er ruimte voor zouden hebben, zou ik echt zo'n jankmuts zijn, die elk zielig asielkatje mee naar huis neemt
Anita gaat binnenkort al samenwonen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Tania zegt net dat ze ook 2 of 3 kinderen wil, en wel thuis wil zitten.
Volgens mij hebben we een match.
Mits je natuurlijk iets doet aan je muzieksmaak
en jij bent ouderwets?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
ik hou er van als een vrouw mij versiert..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:32 schreef BVO het volgende:
2 meisjes en een jongen (met de jongen tussenin qua leeftijd) lijkt me wel wat.
Met sommige dingen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:34 schreef niksan het volgende:
[..]
en jij bent ouderwets?
eindelijk een jongen die het toegeeft
Ik weet hoe vervelend ik zelf altijd was, twee daarvan kan ik echt niet aan hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ruil mijn vriend in voor jou, oke?!?![]()
Hij wil er maar twee, en het liefst jongens
Ik noem je grote liefde een paard en je vind me toch leuk??quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
De leuke vrouwen zijn altijd bezet..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ruil mijn vriend in voor jou, oke?!?![]()
Hij wil er maar twee, en het liefst jongens
Wij hebben ook een asielkat... en later namen we er nog een. Helaas hebben we die terug moeten brengen, daar heb ik me echt wekenlang schuldig over gevoeldquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:33 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Echt te erg, toen wij onze kat twee jaar geleden uit het asiel haalden ben ik maar heel snel langs de andere hokken heen gelopen, zonder te kijken![]()
En al die uitgehongerde katten in Griekenland en Spanje etc.![]()
Ja wel, best een goed idee.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:36 schreef niksan het volgende:
[..]
one for cooking, one for cleaning
oh nee...dat is niet de goeie gedachtengang![]()
Ik hou wel van vrouwen die een beetje tegendraads zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik noem je grote liefde een paard en je vind me toch leuk??![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Met sommige dingen..
Niet dat ik geen meisje wil versieren hoor, maar soms vind ik het wel prettig als een vrouw gewoon de leiding neemt en naar me toe komt..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:37 schreef niksan het volgende:
[..]
je wilt gewoon zekerheid
Wij hebben ook een halfkale kat gehad uit het asielquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Wij hebben ook een asielkat... en later namen we er nog een. Helaas hebben we die terug moeten brengen, daar heb ik me echt wekenlang schuldig over gevoeld
Het was weliswaar een fout van het asiel (ze zeiden dat die kat met andere katten kon, terwijl dat niet het geval was), maar ik heb er echt om moeten janken.
Ik heb overigens wel iets met stumpertjes... in het asiel hier hadden ze een valse kat met één oog, een kat met een hazenlip en een half kale kat. Dat waren de liefste
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:39 schreef BVO het volgende:
[..]
maar ik hou ook gewoon van een daadkrachtige vrouw, hoef niet per se zo'n meisje-meisje.
Jaaquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:39 schreef Christine het volgende:
Anita, ga je samenwonen????
Aahquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:39 schreef Svensational het volgende:
Ik verveel me.
Vinden jullie dit nou echt een interessant gespreksonderwerp?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Aah![]()
Hoeveel kinderen wil jij?![]()
Toen ik mijn kat ging halen in het asiel, had ik echt helemaal geen verstand van katten. Ik had wel aan de buurman gevraagd of hij af en toe op wilde passen als ik een keertje weg zou zijn, en toen ben ik op de bonovooi naar het asiel gegaan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een halfkale kat gehad uit het asiel![]()
En een halfkale kanarie![]()
In het asiel maken ze volgens mij wel vaker erge fouten. Wij haddeneen kat gereserveerd, ze zeiden dat dat kon. Toen we hem de volgende dag op kwamen halen, was ie weg, net een halfuurtje daarvoor meegenomen door een ander gezin![]()
Zoals Hind dus.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:40 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het zijn vrouwen, Svurno.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vinden jullie dit nou echt een interessant gespreksonderwerp?.
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo'n zeur?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Spannend hoor... samenwonen is echt super!quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaa![]()
Maar dat duurt nog wel even. We zien in ieder geval op zoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |