Toen ik eenmaal binnen was, werd het ook ineens spontaan droogquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:15 schreef niksan het volgende:
[..]vooral vanmorgen.... precies op het moment dat ik op mijn fiets stapte.....20 minuten lang
sta bij de bushalte en ja hoor! het werd droog![]()
Hoeveel gaatjes had je?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:16 schreef timbob het volgende:
dus ik naar de tandarts.. helemaal platgespoten en aan gort geboord!
En hoe zit het met die ooo zo belangrijke vrije dagen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo!
Zo ik mn eerste stagedag, zucht wat duurt dat lang zegik ben niks gewend
![]()
Maar het was op zich wel aardig, ik hoef niet echt hele stomme dingen te doen ofzo, en ook wel aardige collega's. Ik moet woensdag al een presentatie geven aan de hele afdeling![]()
Maar verder alles oke![]()
spannendquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga Arie en Sylvester kijkenop Ned. 2
En daarna misschien "het beste van de Lama's"
Ik kon een kwartier niet op Fokquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:46 schreef niksan het volgende:
* ZOWIEE haat Fok!, kon er drie uur lang niet opkomen![]()
wacht...ik heb weer eens wat gemist.... ZOWIEE waar loop je stage, bij watvoor bedrijf??
2 per maandquote:En hoe zit het met die ooo zo belangrijke vrije dagen?
ja, maar ik mag niet prive internettenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
Zoveel vrije dagen had ik ook
En heb je internet op je stage?
quote:De broer van ex-GTST'er Ferri Somogyi(Rik) schijnt overleden te zijn!In het gastenboek op Ferri's website zijn alle fans hem aan het condoleren met het grote verlies van zijn broer.Het blijkt dus waar te zijn!
Dont know hij dook maar zo op. Mby is ie gewoon nieuw.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
Van wie is Fokkie2004 een kloon?
Hihi. Altijd vermakelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:17 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik was opgefokt
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn stage dan, ik zat ook op een marketingcommunicatie afdeling, alleen dan aan de communicatie-kant. Rijswijk is bij ons om de hoekquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kon een kwartier niet op Fok![]()
Ik loop stage bij World of Tui, dat zijn reisbureaus en ik zit op het hoofdkantoor (in Rijswijk) op de afdeling marketingcommunicatie... 5 maanden lang!
Maar tot nu toe is het wel leuk
![]()
[..]
2 per maandmaar ik hoop dat ik ze op kan sparen zodat ik na 2,5 maand een week vrij kan nemen, maar dat had ik nog maar even niet gevraagd
![]()
Hoe kom je daar zo opquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
Van wie is Fokkie2004 een kloon?
Een nieuwe user in het GTST-topic.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo op
Dat is bijna een hele soap op zichquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Een nieuwe user in het GTST-topic..
Slaap zacht Christine. Welterusten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:00 schreef Christine het volgende:
Vriendje is alleen nog niet thuis
Jij hebt een geweldige sigquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Slaap zacht Christine. Welterusten.
Dank je, heb toch het gevoel dat mijn handtekening aggressie opwekt bij de mensen. Maar ik ben ook tevreden met mijn HT.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:02 schreef Christine het volgende:
Jij hebt een geweldige sig
Ik wek op fora ook altijd aggressie op bij mensenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Dank je, heb toch het gevoel dat mijn handtekening aggressie opwekt bij de mensen. Maar ik ben ook tevreden met mijn HT.
Hoe doe jij precies ouderwets? Geef eens een voorbeeld. Denk niet dat ik er aggressief van word.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:06 schreef Christine het volgende:
Ik wek op fora ook altijd aggressie op bij mensen
Maar dat komt meer door mijn ouderwetse insteek (zie ondertitel).
Jij misschien niet, maar ik heb een 10e plaats in het tournament hoog te houdenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoe doe jij precies ouderwets? Geef eens een voorbeeld. Denk niet dat ik er aggressief van word.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef Christine het volgende:
Nah, ik ben gewoon on-geëmancipeerd... ik ben voorstander van het ouderwetse model waarin de vrouw thuisblijft voor de kinderen en het huishouden, en de man geld verdient. Daarnaast heb ik mijn mobiele telefoon alleen maar om mee naar huis te kunnen bellen als ik vertraging heb (ik zet hem anders dus ook nooit aan), zie ik het nut van wap, mms, i-mode, etc. niet in (ik zou ook niet weten wat het is) en ben ik een tegenstander van de 24-uurs economie.
Slechts een paar voorbeelden. Ik zou er ook relevante topics bij kunnen zoeken... als je in bent voor een portie leedvermaak
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef Christine het volgende:
[..]
zie ik het nut van wap, mms, i-mode, etc. niet in (ik zou ook niet weten wat het is) en ben ik een tegenstander van de 24-uurs economie.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eindelijk iemand die ook nooit haar mobiel bij zich heeft![]()
Ik ben niet per se voorstander van dat de vrouw thuisblijft voor de kinderen en het huishouden. Net zo lief de man vind ik. Vind niet dat je een bepaald geslacht moet vastpinnen op iets. Ben wel voorstander dat een van de twee ouders moet thuisblijven voor de kinderen. Denk dat dat beter is, in ieder geval fijner voor het kind.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef Christine het volgende:
Nah, ik ben gewoon on-geëmancipeerd... ik ben voorstander van het ouderwetse model waarin de vrouw thuisblijft voor de kinderen en het huishouden, en de man geld verdient. Daarnaast heb ik mijn mobiele telefoon alleen maar om mee naar huis te kunnen bellen als ik vertraging heb (ik zet hem anders dus ook nooit aan), zie ik het nut van wap, mms, i-mode, etc. niet in (ik zou ook niet weten wat het is) en ben ik een tegenstander van de 24-uurs economie.
Slechts een paar voorbeelden. Ik zou er ook relevante topics bij kunnen zoeken... als je in bent voor een portie leedvermaak
ik heb het mezelf moeten aanlerenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eindelijk iemand die ook nooit haar mobiel bij zich heeft![]()
Hoezo??quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:18 schreef niksan het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook...
en toch wordt ik er elke dag mee geconfronteerd dat ik te geëmancipeerd ben....![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]we zijn soulmates
op de manier, hoe ik soms op mannen reageerquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoezo??
Weet ik...quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:19 schreef Dada het volgende:
Je bent trouwens niet geheel ouderwets, internet gaat je goed af.
Wil je er ook vijfquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
* Christine wil later ook voor de kindjes zorgen![]()
Ik word wel eens boos thuis gebeld nadat ze al 10 keer mijn mobiel geprobeerd hebben (die natuurlijk weer eens uit stond)quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:19 schreef niksan het volgende:
[..]
ik heb het mezelf moeten aanleren![]()
Ja, maar dat lokken ze soms uitquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:20 schreef niksan het volgende:
op de manier, hoe ik soms op mannen reageer![]()
Nee dat niet, 5 is wel erg veelquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Wil je er ook vijf
Veel mensen hebben mijn mobiele nummer niet, omdat ik meestal thuis te bereiken ben. En als ik niet thuis ben, dan bel ik later wel terug (ik heb nummerherkenning)quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik word wel eens boos thuis gebeld nadat ze al 10 keer mijn mobiel geprobeerd hebben (die natuurlijk weer eens uit stond)![]()
Valt bij ons nog wel mee. In het ONM-topic is het écht een soapquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is bijna een hele soap op zich
Het is echt te doorzichtig gewoon dat ie weer een kloon heeftquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:06 schreef BVO het volgende:
Ik heb het gevoel dat het een kloon is..
Misschien Steviow weer.
duneon.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef Dada het volgende:
Denk het ook BVO, de hele tijd die verwijzingen naar onm. nu net, maar daarvoor ook al. Lijkt op die hoe heette ze nou Donea ofzoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |