idd. is wel jammer maar ja het is niet andersquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:49 schreef Svensational het volgende:
Kan maar 24 uur ofzo...
een peugeotje 205quote:Dizer:
Uuhm, jah. Ik had voor mijn werk een presentatie van Canal+ in SixFlags om 9:30 en we gingen met openbaar vervoer. Want ik had de auto wel kunnen nemen, maar daar passen maar 2 mensen in (denk aan een bepaalde model van peugeot ) dus besloten we om met zn alleen met de trein te gaan Na de presentatie mochten we gratis het park in
mssn door de nieuwe mensen die ik ontmoet heb...... tis weer eens verfrissend na 5 jaarquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:09 schreef BVO het volgende:
Hoe dat zo?.
Het is hier echt hondeweer..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:09 schreef BVO het volgende:
Het is hier echt hondeweer..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:36 schreef BVO het volgende:
Zo, van wie?.
Waar staat d'r naam dan in je post?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Kan je niet lezen?
.
Waarop?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:45 schreef Svensational het volgende:
Dat kun je toch zien als je er op klikt...
Let je op, BVO?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb zojuist deze enorm geile CD besteld..
Ik ook... al zo'n jaar of zesquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gewoon mijn rijbewijs al
Wat snap je niet dan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:51 schreef timbob het volgende:
heeft er hier iemand verstand van word? ik snap echt helemaal niks van dat programma
Wat wil jij zien om 19:30??quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:14 schreef Svensational het volgende:
Nog 1 uur en een kwartier
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:13 schreef Svensational het volgende:
Zeg hou eens opONM gaat gewoon door...
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:09 schreef Bupatih het volgende:
Dit is toch beter dan een stom H*nd-topic
Lijkt me niet, gezien al die vernieuwingen en nieuwe decors enzo.quote:ONM houdt er waarschijnlijk mee op aan het eind van het seizoen, las ik in het AD
Woensdag al een presentatie....da's lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo!
Zo ik mn eerste stagedag, zucht wat duurt dat lang zegik ben niks gewend
![]()
Maar het was op zich wel aardig, ik hoef niet echt hele stomme dingen te doen ofzo, en ook wel aardige collega's. Ik moet woensdag al een presentatie geven aan de hele afdeling![]()
Maar verder alles oke![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:51 schreef timbob het volgende:
heeft er hier iemand verstand van word? ik snap echt helemaal niks van dat programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |