HAHA!! Bij het bedrijf waar ik gewerkt heb reden we allemaal met een express... ziet er echt niet uit. Ben blij dat ik daar weg ben !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waarschijnlijk geloven jullie het niet () maar dit rij ik
Reno Crazy Express 1.9 Diesel
55 pk
0 -100 in 18 sec.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
ik heb ook gereden in een Express bij een bedrijfquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:30 schreef superbok het volgende:
[..]
HAHA!! Bij het bedrijf waar ik gewerkt heb reden we allemaal met een express... ziet er echt niet uit. Ben blij dat ik daar weg ben !
[afbeelding]
Heeft dat ding in de sloot gelegenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:30 schreef superbok het volgende:
[..]
HAHA!! Bij het bedrijf waar ik gewerkt heb reden we allemaal met een express... ziet er echt niet uit. Ben blij dat ik daar weg ben !
[afbeelding]
stoer hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef the_sheep het volgende:
[..]
Heeft dat ding in de sloot gelegen![]()
Of horen al die deuken??
Ja ik vind hem er zo wel sportief uitzienquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:56 schreef superbok het volgende:
[..]
stoer he![]()
hoe durf je een Express zo te behandelen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:30 schreef superbok het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je er 1 hebt, mag je bij de club![]()
aan het werk jij!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]we moeten de website nog updaten joh
nee herman, nu ff nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
aan het werk jij!!!!![]()
Nice! Alleen jammer dat er geen 2.0 16v blok in ligt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
de mijne dan maar:
(hier was ie nog under constructiondat plakband is er inmiddels af)
[afbeelding]
citroen zx 1.6 avoriaz
ja dat is een beetje jammer.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:12 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Nice! Alleen jammer dat er geen 2.0 16v blok in ligt.
zeg dat maar niet te hard, genoeg mensen op fok die je daarmee willen helpenquote:Op woensdag 1 september 2004 07:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja dat is een beetje jammer.
hoop dat dit blok een keer stuk gaat, dan heb ik een mooi excuus![]()
Met koude motor altijd gaan racen, hem continue in zijn toerenbegrenzer jagen, volgas in zijn 3 de snelweg op, en in zijn 3 blijven rijdenquote:Op woensdag 1 september 2004 07:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja dat is een beetje jammer.
hoop dat dit blok een keer stuk gaat, dan heb ik een mooi excuus![]()
Nog makkelijker: haal je luchtfilter eraf en gooi wat zand in je gasklep. Dan hoont hij vanzelf uit naar 2 literquote:Op woensdag 1 september 2004 09:10 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Met koude motor altijd gaan racen, hem continue in zijn toerenbegrenzer jagen, volgas in zijn 3 de snelweg op, en in zijn 3 blijven rijdenEn nooit meer olie en koelvloeistof bij gaan vullen, en vervolgens continue op maximale snelheid gaan rijden... Good luck!
Jammer die downgrade, van een Calibra naar een Kadettje...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:51 schreef CiQNiZ het volgende:
Mijn Kadett E GSI:
Redelijk standaard nog. Heb hem ook pas, het is de vervanger van mijn overleden Calibra
pas hebben en nog nooit in de steek gelaten ,ik mag het hopen als je hem pas hebt..................quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:51 schreef CiQNiZ het volgende:
Mijn Kadett E GSI:
Redelijk standaard nog. Heb hem ook pas, het is de vervanger van mijn overleden Calibra
Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten , en onderdelen krijg je bijna gratis)
Respect als je hiermee de openbare weg opgaat.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:23 schreef Alpine.Shocker het volgende:
Mijn auto![]()
[afbeelding]
Hij is nog niet klaar, als ie af is zet ik er een beter foto op
dat kan veel makkelijker, gewoon 100+ rijden en hem dan in de 1e of 2e versnelling knallenquote:Op woensdag 1 september 2004 09:10 schreef CiQNiZ het volgende:
[..motor opblazen enzo..]
Met koude motor altijd gaan racen, hem continue in zijn toerenbegrenzer jagen, volgas in zijn 3 de snelweg op, en in zijn 3 blijven rijdenEn nooit meer olie en koelvloeistof bij gaan vullen, en vervolgens continue op maximale snelheid gaan rijden... Good luck!
Op het moment is het mijn enige vervoer, ik ben er afgelopen maandag zelfs mee naar duitsland geweestquote:Op woensdag 1 september 2004 18:39 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Respect als je hiermee de openbare weg opgaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |